marketing wewnetrzny

Tematy

biblia

Jak dla mnie to totalna kompromitacja Microsoftu. Co za kretynizm za przeproszeniem zapowiadać zewnętrzny napęd do X360 już teraz i pokazywać, że robione to było na szybko - skoro w ledwie kilka tygodni po premierze oni zewnętrzny napęd do X360 zapowiadają, to czemu u licha nie dali od razu wewnętrznego HD?


Czytnik HD jest wyłącznie opcją przeznaczoną dla maniaków kina.
Dla mnie to bez znaczenia poniewaz kupie sobie dedykowany player HD (obsługujący zarownp BRD jak i HD DVD)



Najlepsza jest przy tym wypowiedź Moora - ale to niech już sobie każdy samemu przeczyta. Nie rozumiem jak firma z takimi pieniędzmi może powielać błędy innych. Przecież muszą mieć specy od marketingu tudzież rynku konsolowego. Z drugiej strony jeśli ktoś przy takiej kasie nazywa kolejny system z serii Windows "Vista", to mnie już nic chyba nie zdziwi.


URAL - M$ wie co robi. Nie kazdy potrezbuje napedu HD. Niektorzy (a jest to dosc spora grupa ludzi) przez dłuzszy okres czasu pozostaną przy DVD. Dla nich naped HD jest zatem zbedny (takze dla mnie z przyczyn jak wyzej)
Natomiast jako taki- dosc znacznie podnosi koszt urzadzenia co nie jest bez znaczenia zarówno dla koncowego klienta jak i dla samej firmy która przy napedzie DVD ma znacznie wieksze pole manewru cenowego w wojnie z konkurencją. Pojemnosc dysków DVD - szczególnie w kontekscie płyt DL oraz mozliwosci produkowania tytułów dwupłytowych jest wystarczająca.




Skad ten tekst ? Z ulotek dostepnych w podgorskich miejscowosciach Sudetow ( moze "stajt from ulotkas awailable in polish gory....") . Mysle wiec, ze skoro Idea rozrzuca cos takiego w miejscach publicznych, a konkretniej mowa tu o Szklarskiej Porebie - jako anonse o swoich akcjach to nie jest to tekst wewnetrzny. A koles ma jeszcze imie, choc moze nalezaloby napisac raczej "rebrandowanego nejma umieszczonego na logonie"  ;) 

A wszystko sie zgadza wlasnie jest "muzyka z glosnika - przerwa w pracy DJa". Jesli ktos jest w Szklarskiej, to moze potwierdzic. W kazdym razie znajomi mi potwierdzaja  :terefere: 


Jeśli to jest ulotka dostępna dla ludzi a nie prowadzących całą imprezę... to pisał to jakiś debil nie mający pojęcia o marketingu... Jak dla mnie to jest instrukcja dla organizatorów a nie ulotka dla przechodnia... Obrandowane logobandy na skipassy :D

Chociaż prawdę mówiąc ci nie wierzę bo w ulotkach dla klientów raczej nie pisze się o celu imprezy w słowach "Zimowa akcja promocyjna Idei ma na celu budowanie wśród użytkowników pozytywnych relacji oraz umacniania wizerunku marki IDEA: jako nowoczesnej, aktywnej dla "społecznych indywidualistów" oraz zapoznanie z wybranymi ofertami usług dostępnych w sieci Idea, m.in.:

w Idea POP: taryfa Zrób To Sam, SuperStartPOP, Doładowanie Pół na Pół

w Idei: Przyjaciel, Wolne Chwile Trzy i Ja, Pakiet DoMowy"

Jak dla mnie to jest wewnętrzny tekst marketingowy... w sumie to tak myślę czy by nie podesłać tego tekstu do swojego byłego D.M. z idei... Bo takie info nie powinno wyjść na zewnątrz.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript