popatrzylem zachwycilem sie i popisalem do kilku ludzi ktorzy zyja z robienia zdjec, np dla motoru, wyborczej itp wiec oni dziela sie na canonowcow i niconowcow a reszta to trzeci swiat, ciekawe dlaczego? NIKT totalnie nikt nie korzysta z olympusa. Co nie zmienia faktu, ze uwazam je za doskonalem aparaty amatorskie, ale niech mi nikt nie wmawia ze sony ma abberacje chromatyczna. Jedyna rzecz - z AUTOPSJI - ktora mozna sony ew zarzucic, to 818 (NIE ta klasa) szumy matrycy przy ISO pow 400 ASA, SONY 707 i 717 (nadal nie ta klasa jak w temacie) odrobine przejaskrawia kolor czerwony. ale za to najpieknie wysyca kolory!
"Wysyca" kolory znaczy przeklamuje a to powazna wada aparatu. Aparat ma oddawac naturalne kolory, tonacje itp. Podkrecanie matrycy to znany spsob na uzyskanie nienaturalnie kolorowych, słodkich zdjec. Z tym ze podkrecanie parametrow wplywa na jakosc jak wspomniana aberracja chromatyczna ale jak ktos lubi fotografowac mebelki dla barbi to inna sprawa... z olka E1 korzystaja fotograficy np . National Geographic. Znasz takie nazwiska jak Mamoru Mohri lub Mitsuaki Iwago? a poza tym propnuje obejrzec fotki Hondy VFR w jednym z ostatnich numerow Swiata Motocykli robione wlasnie olkiem E1, poza tym chcialam zauwazyc ze nigdzie nie stwierdzilam ze aparaty canona albo nikona sa zlej jakosci... chyba ze sie myle to mnie oswiec...
Dnia 2008-08-08 09:04, Użytkownik Elwis napisał: Tak sobie ostatnio kombinowałem co bym kupił gdyby nie było na świecie BMW ??:-)) Zakładam fundusz w wysokości ok 40-45 kzł, rocznik od 2002 do góry, segment D lub E, silnik diesel. W grę wchodzą auta z solidnie wykończonym wnętrzem - bez ortalionu i plastiku z przetworzonych zabawek rodem z ChRL. Po przeglądzie ofert skłaniam sie o dziwo w stronę "makaronów"! Podzielcie się proszę swoimi opiniami na temat typów, które wpadły mi w oko lub dodajcie swoje propozycje: 1. Alfa 156, 2003/2004 2,4JTD lub 1,9 JTD - który motór lepszy ?? Jak ze stereotypem awaryjności?? 2. Lancia Lybra 2004/2005 - j.w.
Poszukaj Hondy Legend albo jakiejś Acury i gwarantuje że nie obejrzysz się już na BMW.....
Adam www.qmotor.pl
| Nie przesadzaj. Ja mam w Hondzie pojedynczy wałek a i tak z silnika 1,6 | wyszło 125 KM. | A ile ma to samo auto w wersji DOHC (o ile jest)?
crx 1,6 sohx mial 125 a dohc mial 160 koni... ale to ZUPELNIE inne silniki: ten drugi mial krotkie korby i szerokie tloki i mialby pewnie wiecej koni od pierwszego nawet jakby mial 2 zawory na cylinder i gazniki... liczba walkow i zaworow ma duzo mniejsze znaczenie dla mocy z litra niz stosunek szerokosci tloka do dlugosci korby... popatrz na motory! te na gaznikach i 1 walku rozrzadu, 2 zaworach na cylinder i bez turba maja czesto wieksza moc z litra niz doladowane silniki topowych aut sportowych,,, krotka korba oznacza wysokie obroty wiec w tym samym czasie silnik przerobi wiecej mieszanki.. Przemek
Użytkownik Darek Pyżanowski <hog@asterciota.netw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3a0c7@news.astercity.net...
Zagor napisał(a) w wiadomości: <8ugakf$4m@news.tpi.pl... | Wszystko fajnie duzo cyferek i ogolnie OK. | tyle ze twoja teoria upada w porownaniu | S2000 240 PS, 0-100 6,2 sek | Z3 3,0 231 PS, 0-100 6,0 sek Jesli juz cos porownujesz to powrownuj w tej samej klasie pojemnosci, czyli wez jakas beemke z silnikiem 2.0 nawet z najlepszym VANOSem. A jesli bierzesz silniki typu 3.0, wtedy wez silnik NSX 3.0 V6 280 KM, 5,5s do 100. Trzymaj sie chlopie jakichkolwiek miar. A VAnos? Toz tam przeca nic nie ma poza sterowaniem kata otwarcia zaworow, nawet wznios ich nie jest regulowany. Na www.honda.w-wa.pl jest takze opis VANosa jako systemu stosowanego w konkurencji.
Widocznie nie musi - to nie jest samochod dla osczedzacza - Pali tyle ile ma palic i juz V-tec umozliwia jazde na pol gwizdka, wtedy zaworki do polowy itd - to ma na celu oszczednosc w BMW zaworki chodza na MAX - nie oszczedzaja PALIWKA - i tyle.
DarekP
to raczej Ty powinienes miec umiar S2000 to osiagniecie Hondy z 1999 roku a, osiagnieciem BMW z 1999r jest nowe M3 i tak sie to powinno porownac dwa wozki ktorych producenci sa pewni ze sa najlepsze i Tyle motor hondy - to wscieklizna, a motor BMW to zwykly silnik stosowany do limuzyn - wiec chyba z Toba jest cos nie tak - skoro jeszcze masz pretensje Siemka
Witam, Jestem wlasnie w trakcie sprowadzania samochodu z usa, na tak zwane mienie przesiedleńcze. Zastanawiam się czy przy okazji nie sprowadzic motocyklu, ale kompletnie sie na motorach nie znam i nie mam nikogo kto by przy okazji sprowadzania samochodu przywiozl rownież motor. Zastanawiam sie czy zasady rejestracji motoru w usa sa takie same jak samochodu, kolejna sprawa to jaki motor przywiez żeby po roku sprzedac w polsce i na tym zarobic, somochod sprowadzam dla siebie, a motorem nie bede jezdził. Czy to sie wogóle opłaca?? Motocykle oczywiście sie opłaca. Ale one są inaczej odprawiane jak samochody. Nie ma akcyzy, cło jest chyba obniżone do 8% i nie pamiętam do końca jak jest z VATem na używane. Może się więc okazać, że nawet bez mienia przesiedleńczego opłaci się sprowadzić. A gdybyś miał np. kupca na Honde Goldwing to już w ogóle rewelacja, bo w Polsce rządają chore pieniądze (ponad 100 tys. zł) gdy w USA kosztuje koło 20 tysięcy netto.
mam pytanko dotyczące Hondy (np. Civic ale też tak ogólnie) czy to prawda że ten samochód to takie wspaniałe cudo techniki co to się nie psuje i w ogóle ? Kosztuje to sakramenckie pieniądze jak tak patrzyłem na gratkę (jakieś 8-10cio letnie samochody dochodzą czasami nawet do 20kpln). Czy może coś źle patrzę ? O co chodzi z tymi cenami ? Jak to to kosztuje jak się już zepsuje ? Warto się ładować w tę markę ?
Mam Honde Civic 1993 Vtec-e 1.5i od maja/czerwca. Autko jak na swoj wiek spisuje sie dobrze i nie psuje sie jakos strasznie. Z tydzien temu zaczal stukac przegub i bedzie trzeba go wymienic. Poza tym rozszczelnila sie sprezarka klimy (moze da sie naprawic, a jak nie to nowa-stara kosztuje 200-300 zl). Troche rdza zaczyna brac nadkola. Autkiem jezdzi sie przyjemnie, jest dosyc dynamiczne. Pali ~7 litrow w cyklu mieszanym (wrc). Generalnie polecam :-)
Poza tym mam jeszcze motor Honda MBX 80 z 1989 roku i to jest po prostu cudem techniki :-) Mam go jakies 8 lat i jeszcze nic nigdy sie nie zepsulo. A motor jak bylem mlodszy byl katowany dosyc ostro. Pozdrawiam Dysiek
czesc, Mam obecnie Civica 1.5 VTEC, ale zastanawiam się nad Preludą 2.2 VTEC (z roku 94 - 97). Czy ktoś może z grupowiczów coenić to autko - cena kontra wypas / koszty eksploatacji / koszty czesci / jakość / kultura jazdy. Będę wdzieczny za wszelkie rady. PS. Civic jest OK, ale trochę mały motor. Co prawda 1.5 VTEC to aż 114 KM (ale przy 6500 obrotów) i przy pełnym aucie czuć brak mocy. Pozdrawiam Darek
"Przemyslaw Popielarski" <pre@hot.plwrote in message
70 tysi za SUV-a to nie jest zabojczo tanio, choc sporo tu zalezy od wyposazenia. Jesli to ma byc jednak jakosc taka jak chinskich motocykli http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56420,2790783.html , to wole dolozyc 9,900 i łyknąć chocby malego Tucsona...
Poczytaj historie ekspansji Hondy w USA (od samego poczatku). Te motory tez sie psuly na potege na samym poczatku...
Czesc Kiedys tam jakies 7 lat temu rownierz znalazlme takie paliwo, rownierz nie wiedzialem jak dlugo stoi ale tak z 10- lat to spoko. Paliwo stalo w 5 kanistrach 20 l + taki duzy od stara z 60 l w nim bylo. A wszystko to w takim garazu z blachy, pordzewialym, gdzie jak padalo to w garazu rownierz - jedym slowem wilgoc na potege. Zaraz zrobil sie dylemat - nadaje sie czy nie ? Zadzwonilem wiec do rafinerii i zadalem pytanie takie jak ty teraz. Co sie dowiedzialem: Podstawa to zeby paliwo bylo dobrze zamkniete - jesli bylo to raczej nic nie powinno sie stac i mozna smialo zalac. Ja dalej niufny - najpierw zalalem motor Hondy MTX 80 - 2 takta, stwierdzilem, ze tam najmniej ma to znaczenie ale wszytko bylo OK. POtem zalalem malucha - rok prod 90 a no koncu motocykl Yamahe XT 600. NIc zlego sie nie wydarzylo, a patrzac na ilosc troche tego bylo. Pozdrawiam Rafał Niedawno dokonałem w garażu zdumiewającego odkrycia. Znalazłem dwa kanistry paliwa samochodowego (etyliny), które stoi tam od co najmniej 10 lat, (..)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|