Katalogi części zamiennych ciągników i maszyn rolniczych. Teraz sam możesz naprawić: Ciagnik Ursus 902, 904, 1002, 1004, 1212, 1214, 1604 Ciągnik Ursus C-330 Ciągnik Ursus C-385 Ciagnik Ursus 1201 Ciągnik gąsienicowy DT 75 Ciagnik Białoruś MTZ 80.1; 82.1; 82 P (częściowo w jęz. rosyjskim) Kombajn zbożowy BIZON SUPER Z 056 więcej na stronie: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=348199460
j@nek pisze: Katalogi części zamiennych ciągników i maszyn rolniczych. Teraz sam możesz naprawić:
Ciagnik Ursus 902, 904, 1002, 1004, 1212, 1214, 1604 Ciągnik Ursus C-330 Ciągnik Ursus C-385 Ciagnik Ursus 1201 Ciągnik gąsienicowy DT 75 Ciagnik Białoruś MTZ 80.1; 82.1; 82 P (częściowo w jęz. rosyjskim) Kombajn zbożowy BIZON SUPER Z 056 więcej na stronie: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=348199460
To jakiś żart czy poważna oferta? U mnie w garażu stoją dwa Ursusy C-330 i jak znalazł takie pozycje "Naprawa Ursusa dla opornych" ;P
Wszystko jasne, znalazłem w książce z wagonami PKP Cargo więc tak: Chiny: KZD Korea Północna: ZC Korea Południowa: KNR Egipt: ENR i jeszcze inne: Albania: HSh Algeria: SNTF Armenia: ARM Austria: OBB Azerbejdżan: AZ Belgia: SNCB/NMBS Białoruś: BC Bośnia i Hercegowina: ZRS/ZFBH Bułgaria: BDZ/SRIC Chorwacja: HZ Czechy: CD Dania: DSB/BS Estonia: EVR Finlandia: VR / RHK Francja: SNCF / RFF Grecja: CH Gruzja: GR Hiszpania: RENFE Holandia: NS Irak: IRR Iran: RAI Irlandia: CIE Izreal: IR Japonia: EZJR Kazachstan: KZH Kirgizja: KRG Kuba: FC Libia: CEL Litwa: LG Luksemburg: CFL Łotwa: LDZ Macedonia: CFARYM (MZ) Maroko: ONCFM Mołdawia: MTZ Niemcy: DB Norwegia: NSB, JBV Polska: PKP Portugalia: CP, REFER Rosja: RZD Ruminia: CFR Serbia - Czarnogóra: JZ Słowacja ZSSK / ZSR Słowenia: SZ Syria: CFS Szwajcaria: SBB/CFF/FFS Szwecja: GC, BV Tadżykistan: TZD Tunezja: SNCFT Turcja: TCDD Turkmenia: TRK Ukraina: UZ Uzbekistan: UTI Węgry: MAV Wielka Brytania: EWS, RT Wietnam: DSVN Włochy: FS Co ciekawe najlepsze oznaczenia ma Szwecja nie SJ tylko GC, BV :) Otworze nowy wątek i skopiuję jeszcze raz całą listę może się komuś przyda :)
Co ciekawe najlepsze oznaczenia ma Szwecja, nie SJ tylko GC, BV :) Albania: HSh Algeria: SNTF Armenia: ARM Austria: OBB Azerbejdżan: AZ Belgia: SNCB/NMBS Białoruś: BC Bośnia i Hercegowina: ZRS/ZFBH Bułgaria: BDZ/SRIC Chiny: KZD Chorwacja: HZ Czechy: CD Dania: DSB/BS Egipt: ENR Estonia: EVR Finlandia: VR / RHK Francja: SNCF / RFF Grecja: CH Gruzja: GR Hiszpania: RENFE Holandia: NS Irak: IRR Iran: RAI Irlandia: CIE Izreal: IR Japonia: EZJR Kazachstan: KZH Kirgizja: KRG Korea Północna: ZC Korea Południowa: KNR Kuba: FC Libia: CEL Litwa: LG Luksemburg: CFL Łotwa: LDZ Macedonia: CFARYM (MZ) Maroko: ONCFM Mołdawia: MTZ Niemcy: DB Norwegia: NSB, JBV Polska: PKP Portugalia: CP, REFER Rosja: RZD Ruminia: CFR Serbia - Czarnogóra: JZ Słowacja ZSSK / ZSR Słowenia: SZ Syria: CFS Szwajcaria: SBB/CFF/FFS Szwecja: GC, BV Tadżykistan: TZD Tunezja: SNCFT Turcja: TCDD Turkmenia: TRK Ukraina: UZ Uzbekistan: UTI Węgry: MAV Wielka Brytania: EWS, RT Wietnam: DSVN Włochy: FS
I w ten oto sposób internet zawitał pod strzechy.... A nie powinien. Katalogi części zamiennych ciągników i maszyn rolniczych. Teraz sam możesz naprawić: Ciagnik Ursus 902, 904, 1002, 1004, 1212, 1214, 1604 Ciągnik Ursus C-330 Ciągnik Ursus C-385 Ciagnik Ursus 1201 Ciągnik gąsienicowy DT 75 Ciagnik Białoruś MTZ 80.1; 82.1; 82 P (częściowo w jęz. rosyjskim) Kombajn zbożowy BIZON SUPER Z 056 więcej na stronie: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=348199460
Pronar-MTZ to traktor z części białoruskich ? Chcę kupić taki traktor: www.pronar.pl
podobno wszystkie części są już robione do niego w kraju,
ale ja w to nie wierzę, bo właściciel czasami rozmija się z prawdą,
silniki i skrzynie biegów były zawsze z białorusi,
pytam na tym forum, bo ze stronki producenta wynika że w waszym województwie
sprzedaje 30% swojej produkcji.
Gość portalu: traktorzysta napisał(a):
> to co widziałeś to zmontowane na podzespołach białoruskich,
> w Narwi dodają tylko maskę i kabinę licząć każdą śrubkę oddzielnie wychodzi im
> 60% polskich podzespołów, ale jakby w taki sam sposób policzyć białoruskie
> śrubki w silniku, skrzyni i tylnym moście to ... nie byłby to "Produkt Polski"
To się nie tak liczy. Uznana metoda liczenia wkładu to CENA. Jeżeli importujesz
za 40 dolarów i dokręcasz kabinę a całość kosztuje 100 dolarów, to znaczy, że
60% jest polskie. Ilości śrubek nikt nie liczy, bo jak słusznie zauważyłeś jedna
sztuka śrubki a jedna sztuka silnik, czy mikroprocesora to nie to samo.
Przy metodzie kwotowej też da się trochę "podkręcić polskość", ale w niewielkim
stopniu.
A co do Pronaru, to NA PEWNO sami nie robią ogumienia, akumulatorów, kabli,
reflektorów, itp. To normalne. Inni też tak robią. Np. połowa amerykańskich
ciężarówek ma silniki KUPOWANE od innego producenta.
Pronar kupuje silniki, tylne mosty itp. od innych, od MTZ (Minskij Traktorowyj
Zawod - Bialoruś), ale również z zachodu. Wyznają prostą zasadę: robimy wszystko
to, co nam wychodzi taniej. I w to im wierzę, bo to im się OPŁACA.
Disclaimer: Nie mam powodu, by popierać pana Martyniuka. Chyba tylko taki, że
daje pracę Polakom. Podobno ciężką i źle płatną, ale zawsze. Każdy z
zatrudnionych może się zwolnić i poszukać lepszej. Tylko na Podlasiu jej nie
znajdzie. Tam robotnik za całodzienną harówkę przy żniwach dostaje ok. 50 zł
dniówki.
Traktory Pronar-MTZ z Pronar w Narnii Chcę kupić taki traktor,
podobno wszystkie części są już robione do niego w kraju,
ale ja w to nie wierzę, bo właściciel czasami rozmija się z prawdą,
silniki i skrzynie biegów były zawsze z białorusi,
pytam na tym forum, bo ze stronki producenta wynika że w waszym województwie
sprzedaje 50% swojej produkcji.
Chodzi mi o te traktory: www.pronar.pl
A ja obstawiam, że jeśli po obecnym sezonie jakaś polska drużyna trafi w
pucharach na FC MTZ-Ripo Mińsk, to faworytem będzie drużyna z Białorusi :-)
A w Słowenii oczywiście są bardzo ładne krajobrazy. W Bułgarii, Rumunii,
Albanii, Czarnogórze i Andorze również.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|