Czytając wasze opinie nasuwa mi się stwierdzenie, że kazdy chwali to co ma. Nie wszystkich stać na kupno wypasionego ciagnika. Poza tym co co firmowe nie znaczy ze sie nie psuje. A MTZy są u nas od dawna i jakoś jeżdzą. My się odważyliśmy i kupiliśmy Nowego MTZ 82 i jak na razie nie narzekamy. Jest przynajmniej nowy i nie drogi. A jeśli o kupno nawet 3-4 latka to tez ryzyko czy nie jest cos w nim walnięte.
myśle że w temacie dostepności części zamiennych jest tyle strachu ile obiegowych i nieprawdziwych opini na temat braku tych części. Sam sie tego obawiałem kiedy kupowałem mtz... i okazało się po pierwsze , jak na razie nie mam czego naprawiać ( rok intensywnego wykorzystania ciągnika ktory ma 23 lata) i wystarczy popytac tu i tam a wszystko da sie załatwić . a już nie raz musiałem czekać kilka dni na części do ursusa bo akurat nie było. w ostateczności pozostaje zawsze agroma wągrowiec gdzie mają wszystko od ręki. w greene nie radze wogóle pytac.
Ciągnik:
Aby móc zobaczyć zawartość umieszczoną w tagu [code] musisz się zarejestrować<br><br>To be able to view the content of which appears in the tag [code] you need to register
Tur:
Aby móc zobaczyć zawartość umieszczoną w tagu [code] musisz się zarejestrować<br><br>To be able to view the content of which appears in the tag [code] you need to register
Autor: nie był podany
Jedna z nich przedstawiać będzie ciągnik Tatra 813 z przyczepą systemu Culemeyer do przewozu wagonów i wagonem cysterną ex Jatt. Ciekawe jak precyzyjnie bedzie wykonany sam zespol systemu Culemeyer'a? Pasuje on do wszystkiego co sie miesci miedzy II a IV epoka. Szczegolnie gdy jest zaladowana cysterna. Poza tym jest to temat na rampe do zaladunku wagonow na zespol drogowy, rampy przenosne lub stale w miejscu gdzie prowadzono rozladunek wagonu.
Drugi zestaw będzie zawierał dwuosiową platformę Tilliga z premierowymi ciągnikami siodłowymi ZT300. Będą to modele produkcji Busch-a a więc kolejnej po Herpie firmy, która najwyraźniej decyduje się na produkcję w wielkości TT. Model wagonu będzie opisany jako wagon Kgns PKP. Jedna uwaga: ZT300 jest ciagnikiem rolniczym, a nie siodlowym. Produkowany byl przez VEB Traktorenwerk SchĂśnebeck poczawszy do 1967 roku, a nie siodlowym.
Z drugiej strony trzeba tez powiedziec sobie, ze w Polsce nie spotykanym. U nas krolowal Ursus. Kolejny na liscie byl Zetor, z ktorym do czasu zakupu licencji angielskiej na MF (Massey-Ferguson) Ursus wspolpracowal, czego efektem byl np. Ursus C385. Potem mozna jeszcze wspomniec importowane radzieckie Bialorusie (MTZ) lub Władimiriec T-25A (ros. Владимирец Т-25А).
Krzysztof
tez posiadam MTZ 82ts z 97 . bardzo dobry i oszczedny ciagnik . nigdy powaznej awarii . co do 105 konnego to ma moj znajomy tego z bialorusi. jest bardzo zadowolony . tylko jakosc wezy i elementow wykonczeniowych jest slaba i na to narzeka . poza tym ciagnik godny polecenia . I jest oszczedny w porownaniu np z moim zetorem forterra 9641 ktora pracuje w ladowaczu .
Witam.
Mam pytanie. Czy może ktoś ma informację że są jakieś problemy z rejestracją ciągników MTZ importowanych z Białorusi ? Ja osobiście nie spotkałem się z taką informację, lecz rolicy którzy jeżdżą na SKP coś przebąkują na ten temat. Podobnież silniki w MTZ są bardzo przestarzałe i nieekologiczne?
Pozdrawiam wszystkich
Marco polo
Przepraszam że odgrzebuję temat baaaardzo stary ale potrzebuję pewnej informacji a może panowie coś mi doradzicie.
Chodzi mi o ciągniki rolnicze.
Głównie o Belarusy z fabryki w Mińsku (MTZ).
Spełniają normę euro2 jak piszą w ogłoszeniach np na alledrogo.pl.
Czy po 1 stycznia 2010 da się takie ciągniki bez problemów zarejestrować?
W sumie to interesuje mnie najbardziej czy da sie taki ciągnik bez problemu zarejestrować po 1 kwietnia 2010 bo zakup będzie pod końcem lutego a może nawet na początku marca 2010. Wybrałem ten ciągnik ze względu na prostotę oraz cenę ale nie chcę się wpakować w problemy (teraz załatwiam dokumenty pod kredyt itp, złożę je teraz a po nowym roku jeżeli nie da sie ich zarejestrować to będę miał problem i to spory).
Z góry dziękuję za rady fachowców.
zastanawiam sie ostatnio nad pewnym traktorem.
chodzi mi o ślązaka model HTZ-3522
tutaj jest cos o nim.
http://www.slazak.pl/inde...ferta&action=06
wersja bez przedniego napędu jest tansza od nowego wladimirca czy mtz'ta sprowadzanego przez birawit. jest takze chyba niższa niż pronarka o podobnej mocy ktorego juz nie ma w sprzedaży. Escort jest droższy. Kiotti oferowane przez pronara takze.
Witam
Widziałem ten ciągnik już na targach przywieziony przez Ślązaka. Według mojej opinii jeśli on ma zastąpić C-330 to tak. Jednak to jest tylko 32 KM z dwóch cylindrów, więc tak naprawdę C-360 nim nie zastąpisz. Natomiast stosunek ceny do jakości i tak jak mówisz, to że ukraińskie ciągniki nie są wcale taki najgorsze przekonuje do ewentualnej wymiany leciwej trzydziestki na ten ciągniczek. Jednak nie sprawdziłem czy ten silnik na licencji Deutza ma standardowe filtry co ułatwiało by jego obsługę. Ponadto warto za wczasu listę części zamiennych od sprzedawcy wydobyć. Podstawa późniejszej zabawy w razie problemów.
Pzdr
TomekT
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl