S. Bęza - Nowe Repetytorium z gramatyki języka niemieckiego
Niniejsza publikacja to poszerzone wydanie cieszącego się dużą popularnością Nowego repetytorium z gramatyki języka niemieckiego. Zwiększyli liczbę ćwiczeń dotyczących zagadnień sprawiających szczególną trudność uczącym się języka niemieckiego oraz wychodzące naprzeciw wymogom Nowej Matury, wprowadzili wiele nowych, interesujących zagadnień gramatycznych.
Źródło: www.wysylkowa.pl
Wydawnictwo: Wydawnictwo Szkolne PWN
Rok wydania: 1998 (proszę się tym nie sugerować :D )
Język: niemiecki, polski
Ilość stron: 445
http://rapidshare.com/files/59642172/S._B__281_za_-_Nowe_Repetytorium_z_gramatyki_j__281_zyka_niemieckiego.part1.rar
http://rapidshare.com/files/59555057/S._B__281_za_-_Nowe_Repetytorium_z_gramatyki_j__281_zyka_niemieckiego.part2.rar
" />
">A na studiach to nawet luz... jutro wykład i ćwiczenia z kultury języka polskiego...
Nas cały czas pytają... jak nie z łaciny, to z gramatyki opisowej albo historii literatury staropolskiej
Łaciny i gramatyki opisowej nie mam, a hlp to świetny ćwiczeniowiec, erudyta i zajęcia są bardziej nastawione na dyskusję...
Język japoński dla początkujących - Ewa Krassowska-Mackiewicz - 2004
Podręcznik języka japońskiego dla początkujących jest napisany w przystępnej formie tak, aby każdy zainteresowany nauką tego języka mógł samodzielnie poznawać kolejne zagadnienia gramatyczne, próbować swoich sił w zaproponowanych ćwiczeniach oraz sprawdzić wyniki swoich prób w załączonych rozwiązaniach. Miedzy wyjaśnieniami ściśle gramatycznymi autorka zamieściła wiele cennych uwag dotyczących współczesnych zwyczajów językowych Japończyków. Opanowanie materiału językowego z tego podrecznika gwarantuje podstawowe wyrażanie swoich myśli i uczuć po japońsku. Załączony słownik japońsko - polski pozwala także na konstruowanie jeszcze bogatszych wypowiedzi. Ten podręcznik pokazuje, ze japoński język mówiony wcale nie jest trudny, zwłaszcza dla Polaków.
Kod: Zaznacz wszystkohttp://rapidshare.com/files/253773687/Jezyk_japonski_dla_poczatkujacych-Ewa_Krassowska-Mackiweicz-2004.rar
a u mnie? powinnam zaczac od tego, ze mistrzem w sciaganiu nie jestem, u kumpelki maja ze mnie niezly ubaw widzac moje nieudolne proby wyjecia karteczek ; ) dlatego wtedy, kiedy nie musze i mam komfort psychiczny ze: 1 - zdaze sie nauczyc, 2 - chce mi sie uczyc, 3 - wiem, ze mozna sciagac bez narazania zycia; po prostu nie laduje sie w tracenie czasu na przepisywanie notatek, bo po co? ale kolokwia w stylu ''gramatyka historyczna jezyka polskiego z elementami jezyka staro-cerkiewno-slowianskiego'' zdalam z pomoca sciag - bo juz sama nazwa cwiczen mowi sama za siebie. co jest ciekawsze? egzamin zdalam na 4, bo byl ustny : PP
i tak, jak gdzies wczesniej napisal Kamil - ok, to grzech, ale kazdy orze jak moze. a jak ktos naprawde nie jest stworzony do matematyki? chemii? nie wierze, ze wszystkiego da sie nauczyc. ja do tej pory - chociaz to nie jest powod do dumy - nie potrafie z chemii zrobic tak, zeby w rownaniach reakcji jedna strona rownala sie drugiej (no wiecie, jak to sie nazywa: PP) jakos zyje, jestem prawie na 3 roku na fp, i nie jest mi to do szczescia potrzebne, a zdawalam chemie tylko dzieki moim madrym kolezankom... ; ]
" />Słucham muzyki przy czytaniu, ale nie zawsze. Czasami mi przeszkadza i nie pozwala się skupić, a czasem - szczególnie jak zatapiam się w fantastykę, mogę słuchać również cięższego brzmienia - gotyku, czy power metalu. Przy książkach obcojęzycznych wolę muzykę instrumentalną - np. soundtracki, czy klasyczną albo polską - ale język musi być inny niż ten, w którym aktualnie czytam. Ostatnio oszalałam na punkcie muzyki arabskiej i języka arabskiego, więc rozwiązując ćwiczenia gramatyczne z "maczków", czy czytając twórczość arabskich pisarzy, słucham wschodnich "habibi", żeby wprowadzić się w klimat. Wieczorami czytam w ciszy - uroki posiadania współlokatorki - w grę wchodzą słuchawki albo dźwięki samochodów z ulicy.
" />Żaden inny niesłowiański język nie jest dla mnie tak łatwy. Gramatyka jest logiczna niczym matematyka i podobna w podstawach do polskiej, słownictwo na ogół daje się skojarzyć z zapożyczeniami w językach europejskich, a nauka oparta jest na tekstach naprawdę pięknych, jakże innych od pstrokatej głupoty podręczników angielskiego czy niemieckiego. Dużo daje brak konieczności ćwiczeń w komunikacji; dzięki temu można skupić się na rozumieniu tekstu czytanego.
Słownik Współczesny Longman angielsko-polski, polsko-angielski
http://www.stooorage.com/thumbs/112/137498_longman_wspolczesny.jpg
pis produktu
Grammar Express jest przeznaczona dla uczniów szkół
ponadgimnazjalnych potrzebujących solidnej i szybkiej powtórki przed egzaminem maturalnym z języka angielskiego.
Gramatyka stanowi idealne uzupełnienie podręczników ponadgimnazjalnych. Przejrzysty i czytelny układ, prezentujący zagadnienia gramatyczne wraz z ćwiczeniami na przeciwległych stronach sprawia, że doskonale sprawdza się w pracy na lekcjach jak i w domu.
* Ilustracje obrazują zagadnienia gramatyczne, osadzając je w interesującym kontekście.
* Przejrzyste tabele i wyjaśnienia ułatwiają zrozumienie i zapamiętanie struktur gramatycznych.
* Wskazówki Be careful pozwalają uniknąć typowych błędów.
Grammar Express the fast way to study and learn English grammar
* Short, easy-to-use four-page units
* Grammar points presented and contextualized through cartoons, photos, and other illustrations
* Clear Grammar Charts showing the forms of the grammar point
* Chart Checks to help students use the grammar charts
* Clear Grammar Explanations and Examples
* Usage Notes telling students how English speakers use the grammar point
* Be careful! Notes showing typical mistakes students make
Pronunciation Notes to help students pronounce words correctly
* A variety of exercise types to practice the grammar points
* SelfTests for students to check their own progress
* Appendices with helpful lists and information
* An Index to help students quickly find grammar points
Tresć widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Kliknij tutaj aby się zarejestrować
Polecam tego Uploada
Pamiętajmy, że inni będą odmieniać nicki tak, jak zasugerujemy im w tym temacie (ja przynajmniej będę [się starał]), więc unikajmy błędów.
A u mnie idzie jak po maśle:
Zastanawiam się, czy w bierniku liczby mnogiej nie powinna być forma âÂÂGęgulówâÂÂ, z uwagi na uczłowieczenie: âŸwidzę dwa GęguleâÂÂ, czy raczej âŸwidzę dwóch GęgulówâÂÂ.
M.Jina (...)
Liczba pojedyncza:
B. Jinę
W. Jino
Tak mi się wydaje.
OT: Łacina
Mój warsztat:
1. Józef Korpanty âŸMały słownik łacińsko-polskiâÂÂ, Wydawnictwo Szkolne PWN, Warszawa 2005 (czerwona okładka)
2. Lidia Winniczuk (red.) âŸMały słownik polsko-łacińskiâÂÂ, Wydawnictwo Szkolne PWN, Warszawa 2005 (niebieska okładka)
3. Oktawiusz Jurewicz, Lidia Winniczuk, Janina Żuławska âŸJęzyk łaciński. Podręcznik dla lektoratów szkół wyższych.âÂÂ, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008
Taki zestaw wystarczy w zupełności w liceum, na maturze, na studiach (choć nie wszystkich). Mam oczywiście bardzo dużo dodatkowych materiałów, w tym bezcenne tablice gramatyczne (niedostępne w sklepach), ale służyły one przede wszystkim do ćwiczeń. Najbardziej potężnym narzędziem jest pierwsza z wymienionych książek â wyjaśnione są tam znaczenia wszystkich słówek z dzieł klasycznych.
Łacina jest specyficzna. O ile w przypadku języka angielskiego można powiedzieć âŸWeźmiemy słownik, to się dogadamyâÂÂ, to względem łaciny owo zdanie powinno brzmieć: âŸWeźmiemy tablice gramatyczne - pewnie się nie dogadamy, ale one będą nam bardziej pomocne niż sam słownikâÂÂ.
Zawzięci mogą opanować gramatykę w dwa miesiące, ale na dobry i w miarę spokojny wstęp do łaciny potrzeba trzech lat cotygodniowej, ciężkiej pracy.
PS
A nie mówiłem, że krasomówca?
Drugi człon niczym u pewnego grubasa w czerwonym waciaku ujeżdżającego czerwononosą rogaciznę.
* w purpurowym waciaku
" />Wyobraź sobie 5 h zegarowych Gramatyki opisowej współczesnego języka polskiego. Bez podziału na ćwiczenia i wykłady. Z jedna 10 nim przerwą pośrodku. Moje ulubione zajęcia, które się skończyły...
To sa wszystkie informacje dotyczace egiptologii na UW.
Egiptologia znajduje sie na Krakowskim Przedmiesciu, na terenie Uniwersytetu Warszawskiego w Budynku Instytutu Orientalistycznego (na prawo od starego BUWu). Nabor odbywa sie co 5 lat (chyba ze cos sie zmieni). Obecnie jest 4 rok, wiec kolejny nabor odbedzie sie za 2 lata.
Egzaminy wstepne to 2 jezyki nowozytne, test z gramatyki z jezyka polskiego i rozmowa kwalifikacyjna dotyczaca Egiptu.
Miejsc jest 10. Nie ma studiow wieczorowych ani zaocznych.
Program studiow:
I rok:
Gramatyka opisowa jezyka klasycznego - 2 godz/tyg
klasyczny - cwiczenia - 4 godz
greka klasyczna - 2 godz
wstep do egiptologii - 2 godz (tylko 1 semestr)
geografia Starozytnego Egiptu - 2 godz (tylko 1 semesrt)
Historia Wschodu Starozytnego - 2 godz
przedmioty dodatkowe 4 godziny (oznacza to, ze trzeba chodzic na conajmniej 2 caloroczne przedmioty, ktore skoncza sie egzaminem - mozna na wiecej)
II rok:
gramatyka opisowa klasycznego - 2 godz
klasyczny cwiczenia - 2 godz
gramatyka opisowa nowoegipskiego - 2 godz
nowoegipski cwiczenia - 2 godz
greka klasyczna - 2 godz
proseminarium - 2 godz
przedmioty dodatkowe - 4 godz
III rok:
gramatyka opisowa koptyjskiego - 2 godz
koptyjski cwiczenia - 2 godz
epigrafika - 2 godz
archeologia - 2 godz
literatura - 2 godz
seminarium - 2 godz
przedmioty dodatkowe 6 godz
IV rok:
gramatyka opisoa demotyki - 2 godz (jest to kontynuacja gramatyki nowoegipskiej)
demotyka cwiczenia - 2 godz
hieratyka - 2 godz
historia Egiptu - 2 godz
seminarium - 2 godz
przedmioty dodatkowe 8 godz
V rok:
lektura tekstow egipskich - 2 godz
seminarium - 2 godz
przedmioty dodatkowe 4 godz
Mam nadzieje, ze to was zadowoli. Jezeli macie jakies dodatkowe pytana napiszcie je na forum. Dzieki temu nie bede musiala pisac sto razy tego samego.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl