granaty ASG dozwolona siła

Tematy

biblia

Kontynuwacja scenariusza Agestan - tym razem w niedzielę rano 2 sierpnia
W sierpniu ma być ciepło więc zaczynamy o 9.00. Odprawa na parkingu głównym w części do CQB. Gramy do 14.00

Miejsce N2

ZASADY:
Budynki 350 fps i ogień pojedynczy
Dozwolone granaty ASG
Dozwolone granatniki
Dozwolone świece dymne (o ile nie będzie sucho)
Respawn o pełnej godzinie i co 15 min
"mer" - osoba ze strony ONZ oznaczona żółtą taśmą - trafiony mer "umiera" i po powrocie z respa jest zwykłym szwejem ONZ.

Proszę o organiczenie stylu "trigger happy" i używanie mid i lowcapów. Jesli ktoś ich nie posiada bardzo proszę o odrobinę realizmu i niewywalanie całego maga w jednej serii.

Ponieważ gramy zwykle silnymi replikami, to w walce z bliska proszę o stosowanie singla lub b. krótkich serii i niestrzelanie w twarz (da się to zrobić)

Podział mundurowy:
ONZ - amerykańskie, brytyjskie
Bractwo - rosyjskie, polskie, niemieckie
Strony ustalają łańcuch dowodzenia i skład drużyn.

Odprawa godz. 9.00 na parkingu w części CQB
Rozpoczęcie działań 9.30
Prosze o punktualne przybycie

Resp ONZ: Brama północna przed częścią do CQB
Resp Bractwa: Brama południowa (miejsce gdzie była)

Tło historyczne:
W republice Agestanu panuje chaos. Nie działają żadne urzędy, władzę przejęły uzbrojone bojówki miejscowych watażków, zaprowadzając sprawiedliwość wedle swojego uznania.
ONZ (niech na świecie panuje pokój i dobrobyt) na prośbę emigracyjnego rządu Agestanu wysyła misję „stabilizacyjną” do ogarniętego chaosem kraju i próbuje ustanowić tymczasową administrację złożoną z członków partii Obywatelska Demokracja. Próba udaje się częściowo - zainstalowanych w „City Hall” (B 10) przedstawicieli nowych władz muszą ochraniać siły międzynarodowe, bowiem kierujące rebelią Bractwo Sprawiedliwych (oby Allach miał ich w opiece) uważa OD za sprzedawczyków.
Sytuacja w Agestanie jest niejasna. Znaczną część terytorium (głównie południe) kontrolują siły Bractwa. Zadaniem ONZ jest ochrona miejscowych władz oraz patrolowanie terenu i niszczenie bojówek Bractwa.
Południowa części Agestanu kontrolowana jest przez siły Bractwa Sprawiedliwych. Przywództwo rebelii prawdopodobnie znajduje się w meczecie (M 5-6). Ważnym punktem jest też bazar (M-N 8 ), gdzie siły rebelii zaopatrują się w broń i materiały wybuchowe.

Bojówki Bractwa opanowały City Hall. Nie jest jasne czy utrzymują go nadal.

Zadania ONZ:
1. Ustanowić bazę w hangarze (D4)
2. Rozpoznać City Hall (B10) oraz w razie konieczności odbić go z rąk Bractwa.
3. Zainstalować w Cityt Hall "mera" - osoba oznaczona żółtą taśmą (uzbrojona i może walczyć jak inni - w razie trafienia "umiera" i po powrocie do respa jest zwykłum żołnierzem ONZ)
3. Patrolować teren i niszczyć bojówki Bractwa Sprawiedliwych
4. Kontrolować teren bazaru i nie dopuscić do handlu bronią i amunicją na jego terenie. (w tym celu ONZ będzie wpisywać się na specjalnej karcie w przypadku wejścia na bazar)

Zdania Bractwa Sprawiedliwych:
1. Kontrolować teren Agestanu i nękać siły ONZ.
2. Przeciwdziałać ustanowieniu rządu sprzedawczyków z "Obywatelskiej Demokracji" i rozszerzaniu wpływów niewiernych.

To nie jest walka o utrzymanie budynków, ale o kontrolę nad Agestanem. Siły obu ze stron będą ograniczone. Dowództwo będzie decydować co jest w danecj chwili priorytetem. Pamiętejcie, że gra toczy się na całym terenie widocznym na mapie. O ile ONZ przejmie i utrzyma inicjatywę, ich zadaniem jest wykrywanie i niszczenie sił Bractwa na całym terenie.
Warunkiem zwycięstwea ONZ jest zainstalowanie w City Hall "Mera" i niedopuszczenie do zabicia go oraz kontrola terytorium Agestanu, w szcególności trzeba ochraniać drogę baza ONZ - City Hall. Może się zdarzyć tak, że żadna ze stron nie osiągnie widocznej pzewagi.

Mapa terenu:

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript