W Viktorię raczej początkujący gram w nią dopiero od kilku dni. Szczegóły partii: Ekonomia Liberalizm Gospodarczy, Handel Protekcjinizm, Religia Pluralizm, Niewolnictwo no i na końcu ten nieszczęsny szowinizm przy wojnie :|. Gram w Revolutions na Vipie 0.2, Wojna Secesyjna, Konfederaci. Za 5 podejściem udało mi się wygrać konfederatami xD, właściwie to sytuacja była nierozstrzygnięta i pewnie bym ostatecznie przegrał, ale w 1864 udało mi się zająć Waszyngton i klika okolicznych prowincji i wyskoczył mi event że wygrałem z 3 możliwościami do wyboru. Tylko co z tego że wygrałem jak dalsza gra nie ma już sensu :| olbrzymi dług, praktycznie brak rolników i robotników, masy żołnierzy z którymi niewiadomo co teraz zrobić :| jedyna zaleta to że mam rzemieślników i wszystkie fabryki pracują ale w niepełnym składzie średnio 35, i w jaki sposób mogę zmienić świadomość narodu aby wybrali wyborach inną partię ?
Dzięki za szybką odpowiedź
Przejmowanie zamku!
"Zamek, który chcesz zaatakować, to główny zamek i nie może zostać zdobyty!" Taki właśnie wyświetlił mi się komunikat:mad:. Proponuje żeby to zmienić bo w tym przypadku gra staję się bezsensowna, ponieważ nie muszę w ogóle robić wojska defensywnego skoro i tak mi nikt zamku nie zabierze. Zawsze będzie istniał mogą go tylko zniszczyć ale nigdy nie zniknie(bez sensu). Najgłupsze rozwiązanie zostało zastosowane w tej grze!!! Ta gra staje się grą ekonomiczną, rolniczą itp. Nie odpisujcie mi że można przejąć drugi zamek gracza bo to wiem! I to wcale nie jest rozwiązanie problemu! Gra, by stała się doskonała potrzebuje usunięcia tej że tak powiem niemożliwości przejęcia stolicy. Zresztą popatrzcie sobie na kontynent 0 współczuje im bo nie mogą sobie postawić 2giego zamku obok siebie!!! Nie proszę o jakieś inne rozwiązania tylko o możliwość przejmowania głównych zamków. Z góry dziękuję!
Dzieki za odpowiedzi. Nie spodziewalem sie az takiego zainteresowania tematem:)
Nawet nie wiecie jak bardzo mi to pomoglo. Do tej pory nagminnie robilem testy: edytor/gra, edytor gra, ustawiajac rozne budynki, osadnikow itp.
Mam jeszcze jedno pytanie.
Chodzi mi o ustalenie przelicznikow budynkow przemyslowych i spozywczych.
Celem jest jak najwieksza produkcja zolnierzy.
A zatem(wysuwam teorie... ocencie czy sa prawdziwe):
-Czy prawda jest, ze jedna linia zywnosciowa czyli: albo Gospodarstwo rolne+mlym+piekarnia albo gospdarstwo+swinki+rzeznia starczy na 2 kopalnie?
-Czy na n kopalni zelaza potrzeba 2x wiecej kopalni wegla? Przetop na zelazo+obrobka zelaza.
-Czy 1 wdociagi starcza na 2 linie zywnosciowe podane wyzej.
I teraz zloto:
-jedna kopalnia zlota na jedna wegla na jedna huta zlota?
-jedna chata rybaka na 2 kopalnie zlota?
Teraz obrobka:
-czy mozna powiedziec, ze tyle ile kopalni zelaza, tyle powinno byc hut, waarsztatow i koszar?
Pozdrawiam.
A wiec tak, nie rozdrabiniajac... wszystko zalezy od produkcji kopaln, czyli ile % beda one posiadaly. Co do zywnosci to rowniez zalezy od czasu gry oraz zasad. Jesli grasz na dlugie pt warto inwestowac bardziej w ekonomie zywieniowa, jesli na krotkie wtedy oplaca sie robic ryby. To jest dosc skomplikowane na poczatku jednak kilka tygodni gry online powinno Ci co nieco rozjasnic. Zaluzmy ze grasz na no ules, gra potrwa od 50 do 70 min max. Rzymem praktycznie wogole nie robie rolnikow (2-4) max do tego 3-4 piekranie 1 - 2 mlyny 1-2 studnie i z 10-20 rybakow. Zalezy od mapy.
1 huta zelaza standardowo starczy na dwoch platnerzy w porywach na trzech ale zalezy od rozmieszczenia, czasu budowy, ilosci tragarzy oraz wydobycia kopaln.
4 kopalnie wegla od 90 do 100% sa wstanie zasilic 6 hut zelaza i 6 platnerzy spokojnie.
1 kopalnia zelaza przy 100% powinna starczac na 3-4 huty zelaza.
Opis Gry:
Emperor: Rise Of The Middle Kingdom to gra strategiczno-ekonomiczna, w której zajmujemy się budową miast w antycznych Chinach. Podobnie jak w niezapomnianej serii Sim City, możemy samodzielnie rozwijać swoje miasto, lub też dzięki trybowi multiplayer wzajemnie z przyjaciółmi, czy innymi graczami ze świata (możliwość gry w sieci lokalnej i za pośrednictwem Internetu) wspólnie budować potęgę Chińskich miast, lub też rywalizować ze sobą o to, kto będzie posiadał lepszą aglomerację. Jak twierdzą twórcy gry, zespół Impressions Games, rozgrywka przypomina tą znaną z poprzednich gier firmy, tj. Cleopatra: Queen of the Nile oraz Tropico: Paradise Island. Czyli szereg elementów związanych z zarządzaniem i urbanizacją oraz trochę walki. Gracz ma wpływ na wszelkie aspekty działalności starożytnego miasta, m.in. podatki, rozdzielanie plonów rolnych, siły militarne, budowa monumentalnych budowli, m.in. Wielki Kanał, Zegar Su Sung, czy Mur Chiński; rozwój technologiczny, itp. Ponadto ważnym elementem gry jest dyplomacja. Starożytne Chiny składały się z szeregu często niezależnych prowincji i miast, dlatego też musimy nawiązywać kontakty z sąsiadami, handlować, zawiązywać sojusze, a niekiedy szpiegować oponentów. Drugim najważniejszym elementem rozgrywki jest walka i obrona naszych dóbr przed najazdami i atakami wrogów. W sumie możemy tu rozwijać nasze miasto od roku 2100 p.n.e., aż po rok 1300 n.e. (12 epok historycznych). Emperor: Rise Of The Middle Kingdom posiada dobrej jakości engine graficzny (izometryczny widok akcji, wysoka rozdzielczość). Download: Pass:
djlukas
Patch specjalny z instrukcją żeby gra działała:
Download: Pełna polska wersja językowa z polskim lektorem!!!
Screeny: http://images33.fotosik.pl/50/23971c583bd2cf73.jpg http://images31.fotosik.pl/50/20ba263e22752527.jpg
http://i38.tinypic.com/4sffk8.jpg
Cytat:
producent: Impressions Games
wydawca: Sierra Inc.
dystrybutor PL: Play It
kategoria: strategiczne / RTS
familijne
Data Premiery:
Świat: 30 października 1999
Polska: 30 listopada 1999
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
nośnik: 1 CD | cena: 169 PLN
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 266 Mhz, 32 MB RAM.[/b]
Cytat:
Faraon to strategiczna gra ekonomiczna rozgrywająca się na tajemniczych ziemiach doliny Nilu w czasach 2900-700 p.n.e. Będąc władcą tej ziemi masz doprowadzić, by egipskie wioski przekształciły się w kwitnące metropolie. Twoim zadaniem jest też poznawanie swojego ludu - jego potrzeb i zachowań, ponieważ tylko w ten sposób możesz zapewnić państwu zrównoważony rozwój.
Spróbuj zaniedbać swoich obowiązków względem ludu, a zobaczysz, jak miasta zaczną płonąć, a kraj stanie się ekonomiczną ruiną. Zarządzaj państwem dobrze, a na twoją cześć zostaną wzniesione monumentalne budowle, które przetrwają tysiąclecia. Pracuj, a w nagrodę zostaniesz twórcą dynastii królów Egiptu! W Faraonie znajdziesz nigdy wcześniej nie stosowane w grze tego typu modele rolnicze oparte o wylewy Nilu, możliwość toczenia wojen morskich, czy sprawy następstwa tronu. Do twojej dyspozycji są różne stopnie trudności, grafika na najwyższym 16-bitowym poziomie, duże mapy i wypróbowany interfejs.
* Rolnictwo uzależnione od kaprysów największej rzeki - Nilu.
* Wznoszenie olbrzymich budowli, w tym Wielkich Piramid, Sfinksa i świątyń Luksoru.
* Walka na lądzie i morzu lub skoncentrowanie się na budowie miast.
* Wbudowany edytor map i scenariuszy umożliwia graczowi tworzenie i wykorzystywanie w grze dowolnej liczby plansz na wszystkich poziomach trudności.
* Zarządzanie pracą egipskich rzemieślników, tancerzy, papierników, myśliwych i innych.
* Dwanaście całkowicie nowych misji oraz trzy klasyczne kampanie składające się z ponad 30 misji.
* Polska wersja językowa zawiera powieść B. Prusa „Faraon”.[/b]
Kod:
http://rapidshare.com/files/76716602/pharaoh.part1.rar
http://rapidshare.com/files/76704229/pharaoh.part2.rar
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|