Nie wiem po co ten spis ;/
Jak byś zroibł spis polskich to bym rozumiał ale taki to nie wiem po co jest ;/ [Tylko pełnoprawni użytkownicy (z aktywacją e-mailem) mogą widzieć linki.] Kliknij tutaj, aby się zarejestrować. - tam są wszystkie (chyba) gry mmorpg i przez przeglądarkę :D
Link - http://world1.knightfight.wp.pl/
Internetowa gra fabularna niemieckiej grupy RedMoonStudios z gatunku MMORPG (ang.Massively-Multiplayer Online Role Playing Game), której akcja toczy się w świecie średniowiecza. Gracz wciela się w postać Rycerza, który wykonując różne misje oraz walcząc z innymi Rycerzami, zdobywa punkty doświadczenia oraz złoto i kamienie szlachetne, które może wymieniać na wymierne w grze dobra (broń, rozbudowa zamku, trening itp.). Dzięki ustawicznemu rozwojowi Rycerz osiąga coraz to wyższe poziomy gry, obrót złota na jego koncie się zwiększa, a tym samym zajmuje coraz wyższą pozycję w rankingu pośród tysięcy innych graczy.
Knight Fight nie jest skomplikowaną grą i już po krótkim czasie można dojść do wprawy, aby skutecznie i szybko rozwijać swojego Rycerza. Gra nie wymaga bardzo dużego zaangażowania uwagi, dzięki czemu można w nią grać nie tylko w czasie wolnym od nauki czy pracy.
Rycerz, oprócz treningu, może również wyruszać na krótkie misje, przyjmować długie, wielogodzinne zlecenia lub atakować innych Rycerzy w celu zdobycia doświadczenia i złota. Tylko odpowiednio zebrane doświadczenie pozwala mu przejść na wyższy poziom, gdzie z kolei zleceniodawcy lepiej płacą za wykonane misje, są lepsze bronie itp. Złoto niezbędne jest do zakupu potrzebnego inwentarza oraz do trenowania. Należy dbać o właściwą równowagę. Rycerz, który skupi się tylko i wyłącznie na zdobywaniu punktów doświadczenia, może znaleźć się na wyższym poziomie, lecz nie będzie w stanie konkurować z innymi Rycerzami.
Spis treści
* 1 Przekonania
* 2 Broń
* 3 Inne wyposażenie
* 4 Gildie
* 5 Wymagania
* 6 Linki
Przekonania
Gracz może skierować swojego Rycerza w stronę dobra (Rycerz Światła) lub zła (Dzikie Hordy). Wszystko zależy od tego, jakiego typu misje będzie mu przydzielał. Rabunki, porwania i zabójstwa zmieniają (powoli, acz stanowczo) przekonania postaci na złe, zaś eskortowanie księżniczek i pomoc biednym - na dobre. Im bardziej wyraźne przekonanie Rycerza, tym trudniej znaleźć graczowi misje, która będzie im odpowiadała. I tak: Rycerz Światła będzie często kuszony misjami o wyraźnym nacechowaniu negatywnym. Wierność swoim przekonaniom jest w grze bardzo ważna, gdyż na średnich i wyższych poziomach istnieją bronie, które kupić mogą jedynie gracze o wyraźnie zdefiniowanych przekonaniach.
Broń
W Knight Fight można walczyć albo bronią dwuręczną, albo bronią jednoręczną i tarczą. Wszystko to zależy od kierunku, jaki gracz wybierze przy dobieraniu punktów umiejętności po uzyskaniu nowego poziomu. Zazwyczaj gracze decydują się rozwijać atrybuty tylko jednej z tych broni, aby jak najszybciej mieć coraz lepsze ich rodzaje. Broń jednoręczna charakteryzuje się mniejszym kosztem zakupu i mniejszą ilością zadawanych obrażeń niż broń dwuręczna, jednak tę różnicę obrażeń ma rekompensować tarcza. Z reguły Rycerze posługujący się bronią dwuręczną są bardziej narażeni na ataki, bowiem nie mogą się osłaniać tarczą (obie ręce mają zajęte mieczem). W grze spotykamy nie tylko klasyczne miecze, ale również topory, a nawet broń niekojarzącą się z okresem średniowiecza, taką jak rapier. Część broni można wzmocnić poprzez dodawanie do ich trzonków kamieni duszy.
Inne wyposażenie
Oprócz różnego rodzaju mieczy, Rycerz Knight Fight wyposażony jest również w zbroję, której stopień rozbudowania (a zatem i skuteczności) zależy również od poziomu gracza. Oprócz tego Rycerz ma miejsce na jeden talizman i dwa pierścienie mocy. Talizmany i pierścienie zwiększają atrybuty obronne i bojowe Rycerza. W pełni wyposażona postać będzie więc miała: miecz (i ew. tarczę),kamienie duszy, zbroję, dwa pierścienie, amulet. Całość ekwipunku można nabyć u Kupca. Również w tym miejscu można odsprzedać przestarzały sprzęt, odzyskując połowę jego wartości.
Gildie
Gracze mogą zrzeszać się w Gildiach. W odróżnieniu od pierwotnego znaczenia, nie są to organizację kupieckie czy rzemieślnicze, lecz stowarzyszenia Rycerzy (często o takich samych przekonaniach) działające na zasadzie: w jedności siła. Gildie mogą toczyć między sobą wojny albo zakładać sojusze. Jest to dodatkowy aspekt gry, zwiększający jej wartość, ale należy pamiętać, że uczestnictwo w Gildii na ogół łączy się nie tylko z przywilejami, lecz również z surową dyscypliną. Członkowie muszą regularnie oddawać część swojego złota na utrzymanie zamku-siedziby Gildii, zobowiązani są do czynnego brania udziału w wojnach przeciw innym Gildiom, a do tego muszą wykazywać się dużą aktywnością w grze.
Wymagania
Gra do poprawnego działania wymaga niezbyt szybkiego komputera podłączonego do Internetu. Całość rozgrywki ma miejsce w oknie przeglądarki. Gra jest zupełnie bezpłatna, ale można złożyć płatne konto Premium, którego posiadacze mają większe uprawnienia. Jednak zdecydowana większość korzysta z darmowej wersji gry. Niemniej jednak, na wyższych poziomach ułatwienia wynikające z posiadania płatnego konta są pomocne. Posiadacze takich kont mogą m.in.: dwukrotnie częściej wychodzić na misje rabunkowe (większy przyrost złota i doświadczenia)czy kupować bronie niedostępne dla zwykłych graczy na danym poziomie.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|