A tak na poważnie to nie znam jakiegoś Polaka co by grał już jakieś wyższe HU(powyżej nl100, sng +100bi). Wiem natomiast, że jest gosciu z PL co gra HU cash na 15/30 czasem nawet z szotami na 100/200. Ale to jest Razz. Oczywiscie że chciałbym żżęby jakis Polak grał na High Stakes. Było by wiele emocji i motywowało by to do pracy nad sobą. Na pewno są gracze, którzy grają hu sng z wpisowym 50$ ale nie chcą isc wyżej bo jest naprawde ciężko. Jest reg na regu, którzy zarabiają na RB.
Sam se planuje zrobić mini czelendz husng, bo wiem że jest to bardzo ważna i dobrze rozwijająca odmiana, która pomaga w grach na SH czy FR.
Ofc możecie mi wytknąć nieznajomosc tematu . :) Nie obraże się ;)
Niech kuje, póki gorące ;].
Dziś na Imperium Gier pojawiła się mini relacja z pokazu EU3 na GC w Lipsku. Nic tam ani nowego, ani ciekawego nie powiedziano (oprócz... powiedzcie mi - czemu niektórzy ludzie piszą, że gry Paradoxu są prowadzone w turach?), lecz możemy zobaczyć kilka zdjęć monitora, na którym wyświetlana była gra (nie chciałem skłamać określeniem "zrzuty ekranu" ;] ). Wydaje mi się ona znacznie ładniejsza, niż dotychczas. W dodatku możemy zobaczyć ekran miasta (nie wiem, czy to już się pojawiło).
Tu macie link: http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,30453;core.html
PS. Nie byłem pewien, czy umieścić to tutaj, czy w topicu o zapowiedziach gry. Jeżeli się omyliłem, to wybaczcie. Proszę wtedy także o rozgrzeszenie :P.
http://i33.tinypic.com/auo9v.jpg
TEMATY NUMERU:
-Titan Quest PL (Pełna Wersja)
-Summer Athletics 2009 PL (Pełna Wersja)
-Borderlands (Recenzja)
-Risen (Recenzja)
-Operation Flashopoint:Dragon Rising (Recenzja)
-Mini Ninjas (Recenzja)
-Star Wars: Clone Wars – Republic Heroes (Recenzja)
-Tropico 3 (Recenzja)
-PES 2010 (Demo)
-Call of Juarez: Więzy Krwi (muzyka z gry-MP3)
http://hotfile.com/dl/16467183/dcdea4a/cda_11_09.pdf.html
eservu.pl
http://www.eserv.pl/bannery/banner468x60.pngNajlepszy Hosting Serwerow Couter Strike!! Zaprasza na:
Strone www.eservu.pl
Oferuje Bardzo dobre Serwery z Małymi Pingami.
Cennik dla gry Counter-Strike 1.6:
Pakiet MAX:
- Slot prywatny: 2zł
- Slot publiczny: 4zł
Pakiet MINI:
- Slot prywatny: 1,50zł
- Slot publiczny: 3zł
próbowałem! z różnymi wartościami :
http://ifotos.pl/mini/cs-w-okni_xheqew.JPG
A tu fps w trakcie gry:
http://ifotos.pl/mini/net-graph_xheqeq.JPG
zdaje mi się, że kiedys na ns nie miałem z nimi problemu :/
Sporo graczy w polsce ma jeszcze gorszy styl niz ja kilka miesiecy temu. Siedzisz przez 3h na duelowych serkach Przewija sie przez nie 5 osob i kazda gra tak samo :) Gdybym gral z tagiem klanowym to jestem w stanie zrozumiec ze ktos stara sie mnie udupic / wygrana ma jakies znaczenie ale np. wczoraj chcialem popykac bez zadnych zobowiazan po malej przerwie i sie przerazilem :D 0 finezji 100 rutyna i niewazne czy kolesie przegrywaja 28:1 czy wygrywaja 4:2 ich gra jest ciagle taka sama. Byc moze tak samo jest na zachodzie tylko ze mam z nimi mniejszy kontakt ale to nie zmienia faktu, ze jesli chce miec ciekawy mecz musze sie pofatygowac na #ut1 lub na jakis publiczny 1/1 za granica.
// ah i co ma do tego tiw :) Otoz uczy on dobrych nawykow Dobry spaw jest b.wazny ale to tylko jeden z elementow tej gry. Jesli sie go opanuje perfekt przy odrobinie szczecia mozna zamieszac Powstaje wtedy zludne wrazenie ze potrafi sie juz wszystko i wiecej nie jest potrzebne. Gra powoli sprowadza sie do schematow a kazda przegrana zrzuca sie na za wysoki ping lub 2% pl :D (mini / pulse nie dziala tak jakby sie chcialo by dzialal ;) )
"Nie mogli pozwolić na przenoszenie postaci a nawet całych kont na serwer PvP. Jaka wtedy była by równowaga przy rozwoju postaci różnych gildii jak z walka o twierdze był by zupełny bezsens. Nie ubolewam strasznie że będzie PvE bo praktycznie tylko walczenie w terenie między sobą. Co może być fajne ale da się bez tego żyć. Nadal będą rajdy, walki o twierdze i mini gry PvP. Da się pobawić może nie tak jak myślałem pół roku ale 2-3 miechy się powalczy."
Walka o twierdze zawsze jest pomiedzy rownorzednymi przeciwnikami. Slabsze gildie po prostu nie moga walczyc o keepa. Niestety tego rodzaju przekonanie pokutuje wsrod osob nie znajacych gry i odbija sie czkawką na wersji polskiej
Rajdy - fajna sprawa, ale do tego trzeba miec 24 osoby online - na serwerach pve sa problemy ze znalezieniem pelnego party na 24 osoby.
Walki o twierdze - watpie w to na serwerze pve. Malo ktora gildia na pve ma obecnie keepy, w pl zanim komukolwiek sie uda zbudowac cale miasto t3 i twierdze tez minie trochę.
Mini gry - na pve udalo mi sie raz na 50 lvli. Słownie : jeden raz Nie wierzę w wersję pve w wydaniu pl - tym bardziej, ze laczenie serwerow angielskich przygotowywane aktualnie polega na laczeniu -5-6 serwerow a nie jak gracze sadzili tylko po 2. Liczba ta wskazuje na to, ze aoc staje sie bardzo niszowym mmo a jego frekwencja z miesiaca na miesiac miast rosnąc - maleje.
Na forach ludzie bojkotują aoc pl wycofując masowo zamowienia gry. Czy to cos da nie wiem. Ogolnie obsluga pl kulawo i marnienko, duzo widzę mydlenia oczu, dziwnych i znow nie spelnianych obietnic, dziwne conajmniej argumenty, jakby ludzie decydujacy o tytule w ogole w niego nie grali.
Oferowanie AoC w wydaniu pve to imho oferowanie produktu niepelnowartosciowego za zawyzoną cenę. CD Projekt rzezbi Polaków na grandę i liczy przy tym na sukces. Imho porazka zapowiada sie totalna.
Przy twoim tempie Geriko przechodzenia mysle, ze mozesz znudzic sie juz po miesiacu No chyba, ze bedziesz bawil sie altami - tu przyznam w tworzeniu i poznawaniu nowych klas jest niezly fun.
eh.. do 22 I jeszcze czas, zobaczymy czym nas jeszcze zaskoczy CD Projekt.
Go, Diego, Go! Safari Rescue (NDS)
http://www.gry-online.pl/.%5CGaleria...1134289937.jpg
Cytat:
Go, Diego, Go!: Safari Rescue to wyjątkowo prosta w obsłudze przygodowa gra akcji. Produkt ten przygotowany został we współpracy ze stacją Nickelodeon i przeznaczony jest przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym. Za opracowanie Safari Rescue odpowiedzialna jest firma Black Lantern Studios, specjalizująca się w tworzeniu gier dla młodszego odbiorcy. Developer ten ma też na swoim koncie takie tytuły jak Dora the Explorer: Dora Saves the Mermaids czy CandyLand.
Młody gracz w trakcie zabawy przejmuje kontrolę nad chłopcem o imieniu Diego. Zgodnie z tym co może sugerować sam tytuł gry, wyruszamy w zwariowaną podróż do Afryki. Podstawowa atrakcja Safari Rescue dotyczy możliwości wchodzenia w interakcje z zamieszkującymi czarny kontynent gatunkami zwierząt. Gracz w trakcie zabawy spotyka między innymi lwy, jaguary, czy hipopotamy. Co ciekawe, z osobnikami tymi można się do woli porozumiewać. Jest to niezwykle ważne, gdyż zwierzętom należy udzielić pomocy. W wyniku działać złego magika pozbawione one zostały charakterystycznych dla siebie cech wyglądu. Oznacza to między innymi konieczność przywrócenia długiej szyi żyrafie czy specyficznych pasków zebrze. Równolegle młody gracz zajmuje się wykonywaniem czynności mających na celu powstrzymanie dalszych działań złego maga. Stanie się to możliwe w momencie odnalezienia pewnego bębna. Wszystkie opisane wyżej akcje obrazowane są za pośrednictwem prostych do zrozumienia mini-gier zręcznościowych.
Oprócz wchodzenia w interakcje ze zwierzakami można się także zająć wykonywaniem innych czynności, między innymi zbudowaniem statku służącego do przemieszczania się w przestworzach. Gra pozwala ponadto na poznanie kilku podstawowych zwrotów z języka hiszpańskiego. Oprawa wizualna Safari Rescue jest bardzo uproszczona. Na każdej z docelowych platform wykonywanie czynności odbywa się w nieco inny sposób. Na PS2 używa się gałek analogowych, wersja na DS-a zakłada wykorzystanie ekranu dotykowego, a edycja przeznaczona na Wii oferuje wsparcie dla innowacyjnego pilota tej konsoli.
Kod: http://www.megaupload.com/?d=NFSLNWI2
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl