obie książki już kupiłem podobnie jak dwa programy YDP (matematyczne gry) i myszkę apple oraz tani czteroportowy hub , teraz walczę o orginalną klawiature apple za normalne pieniadze.
Myśle że dobra ksiazka o os x mi sie jednak przyda - napisana żywym językiem i z humorem przez jakiegoś znanego amerykanina.Dołaczone ksiązki nie sa rewelacyjne niestety.
Choć na razie muszę powalczyć z podłączeniem internetu (neostrady 128 via Sagem Fast 800 USB ) co niestety takie proste nie jest jak się okazało.
Z modemem po chwili zabawy sobie poradziłem (sterowniki 303.dmg) jednak ze skonfigurowaniem połaczenia już niestety nie.
Coż mam nadzieję że uda się za pomocą modemu/rutera USR Robotics 9105 i acces pointa Linksys WRT54Goraz macowego airporta.
Do tego jesze nadajnik/odbiornik Bluetooth na usb MSI i telefon ericssona oraz palmtop FS z WinMobile2003SE .
Niestety to moc zabawy jak na czas letnich wakacji .(zupełnie niesprzyjajacy czas na grzebanie w blaszakach)
marchewkowe pole
obie książki już kupiłem podobnie jak dwa programy YDP (matematyczne gry) i myszkę apple oraz tani czteroportowy hub , teraz walczę o orginalną klawiature apple za normalne pieniadze.
Myśle że dobra ksiazka o os x mi sie jednak przyda - napisana żywym językiem i z humorem przez jakiegoś znanego amerykanina.Dołaczone ksiązki nie sa rewelacyjne niestety.
Choć na razie muszę powalczyć z podłączeniem internetu (neostrady 128 via Sagem Fast 800 USB ) co niestety takie proste nie jest jak się okazało.
Z modemem po chwili zabawy sobie poradziłem (sterowniki 303.dmg) jednak ze skonfigurowaniem połaczenia już niestety nie.
Coż mam nadzieję że uda się za pomocą modemu/rutera USR Robotics 9105 i acces pointa Linksys WRT54Goraz macowego airporta.
Do tego jesze nadajnik/odbiornik Bluetooth na usb MSI i telefon ericssona oraz palmtop FS z WinMobile2003SE .
Niestety to moc zabawy jak na czas letnich wakacji .(zupełnie niesprzyjajacy czas na grzebanie w blaszakach)
Cytat:
Pozwoliłem sobie zajrzeć do Twojego tematu.;) ...i zadać parę pytań:
1.Masz jakies korzyści materialne z "pracy" ,która wykonujesz w otoczeniu gry The West?
2.Mógłbys opublikować jakies swoje prace?
3.Otrzymujesz zamówienia na konkretne prace i za pieniądze w sieci?
4.Posiadasz takie same uprawnienia jak moderator?
1. Korzyści materialne? Hmmm raczej nie. Dla mnie grafika to zabawa, skoro przydaje się innym to fajnie. W Teamie ważniejsze od środków pieniężnych jest rzecz jasna doświadczenie jakie nabyłem w owej branży, ludzi jakich poznałem. No i wtyki jakie otrzymałem. Np. Za swoje usługi graficzne mogę oczekiwać w przyszłości pomocy w innej sprawie (np. w programowaniu stron). Team to jedna wielka rodzinka, ostatnio uczyłem się do poprawki z matematyki. I co? Jeden z członków siedział ze mną całe 2 dni na skype (nie dosłownie całe) i wyjaśnił mi wszystko tak, że udało mi się poprawić. Takie mniej więcej korzyści z tego czerpię. ;]
2. Dopóki nie będę miał lepszego komputera to raczej nie, planuje skodowac sobie portfolio we flashu, lecz mój rupieć średnio mi na to pozwala. O ile PS działa bez zarzutów to jeśli chodzi o Adobe Flasha niestety jest inaczej... W czystej teorii potrafię wykonać niemalże każda pracę, jaka znajduję się w internecie. Lecz na chwile obecną mam sporo obowiązków związanych z matura, która będę miał w maju. Więc nie mam czasu na grafikę ;/
3. Teoretycznie nie powinienem o tym pisać, ale tak... Trochę udało się zarobić, kwoty wahające się w przedziale 600-1000zł. Ale to były tylko pojedyncze zamówienia, na prawdziwe zakotwiczenie się w usługodactwie muszę jeszcze poczekać...
4. Ranga Designera to jedyna w swoim rodzaju fucha. Żadna inna nawet się do niej nie ima. Może i nie mam praw moderatorskich, ale w sumie są mi one zbędne. Widzę i mogę o wiele więcej niż wy.
PS. Neugellosku ( :D ) dzięki za linki, ale już sam je wcześniej znalazłem. W sumie dobrze im tak ;]
=?iso-8859-2?q?Internetowy_Turniej_Program=F3w_Walcz=B1cych_2 007?=
Serdecznie zapraszamy grupowiczów do wzięcia udziału w VI Internetowym
Turnieju Programów Walczących (ITPW).
Jeśli pasjonuje Cię programowanie, lubisz pisać gry posiadające pewną
inteligencję" i chciałbyś się zmierzyć na tym polu z innymi ludźmi w
Polsce, to ITPW jest konkursem dla Ciebie! Poza tym to na pewno
wspaniała zabawa z innymi internautami i wyzwanie dla samego siebie.
Konkurs polega na napisaniu w ciągu 13 dni programu grającego w pewną
grę, której zasady będą podane w treści zadania konkursowego. Program
powinien być napisany w wybranym języku programowania (Pascal, C, C++
lub Java). Następnie nadesłane rozwiązania, czyli właśnie "programy
walczące", biorą udział w turnieju, tocząc ze sobą pojedynki. Zawody
wygrywa ten uczestnik, którego program otrzyma najwięcej punktów.
Turniej organizowany jest przez członków Koła Naukowego Informatyków
(KNI) przy Wydziale Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu
Warszawskiego i jest imprezą towarzyszącą Festiwalowi Nauki w
Warszawie.
Nagrodami w turnieju będą m.in.:
- wysokiej klasy laptop
- palmtop
- odtwarzacze mp3
- inne cenne upominki dla zdobywców pierwszych 10 miejsc
- koszulki dla 100 najlepszych uczestników
- książki informatyczne
Konkurs będzie odbywał się w dniach 3 - 16 paździenika 2007 na
stronach serwisu ITPW dostępnego pod adresem:
http://www.mimuw.edu.pl/ITPW
Pod tym adresem znajduje się również dokładny terminarz zawodów.
Pozdrawiamy Cię i gorąco liczymy na Twój udział,
Organizatorzy ITPW 2007
producent: Level 5
wydawca: Nintendo
kategoria: przygodowe
logiczne
Data Premiery:
Europa: jeszcze nie ogłoszona
Polska: obecnie brak planów wydania
USA: 18 lutego 2008
Professor Layton and the Curious Village to dość skomplikowana gra przygodowa, w której szczególny nacisk położono na rozwiązywanie różnego rodzaju łamigłówek. Mogą to być zarówno klasyczne zagadki logiczne, jak i takie, które wymagają dokonywania obliczeń matematycznych. Za przygotowanie tej gry odpowiedzialne jest znane japońskie studio developerskie o nazwie Level 5, pod wodzą samego Akihiro Hino. Firma ta w przeszłości opracowała między innymi ósmą odsłonę bijącej rekordy popularności sagi Dragon Quest, czy też serię Dark Cloud. Dla tego studia developerskiego nie jest to też pierwszy kontakt z rynkiem handheldów. Level 5 wyprodukował już bowiem grę Jeanne D'Arc w wersji na PSP. Opisywana przygodówka powstała jednak wyłącznie z myślą o posiadaczach konsolek DS.
Przedstawiona w grze historia koncentruje uwagę gracza na przygodach pewnego archeologa, profesora Laytona, którego pasją życia jest rozwiązywanie różnego rodzaju łamigłówek. Właściwa gra rozpoczyna się niedługo po tym, jak Layton otrzymuje od Madame Salome, pochodzącej z zamożonej rodziny Linfordów, ciekawe zaproszenie. Kobieta prosi tytułowego archeologa o pomoc w odnalezieniu ukrytej fortuny zmarłego Alana Linforda. Główny bohater przyjmuje oczywiście tę propozycję, wyruszając w podróż wraz ze swoim asystentem, chłopakiem o imieniu Luke.
Przygotowany przez producentów świat gry obejmuje zarówno wspomnianą wyżej posiadłość, jak i znajdujące się wokół niej miasteczko. Poruszanie się po okolicy zostało ukazane w bardzo prosty sposób. Gracz widzimy bowiem pełną mapę, na której może zaznaczać kolejne cele wędrówki. Kluczowy punkt zabawy stanowią jednak wspomniane już wyżej zagadki. Zostały one przygotowane przez japońskiego psychologa, pana Akirę Togę. Jest on autorem wyjątkowo popilarnych książek z serii „Head Excercises”. Wiele z napotykanych łamigłówek pochodzi właśnie z jego dzieł, choć zadbano też o zupełnie nowe rodzaje zagadek.
Większość łamigłówek uaktywnia się w momencie przystąpienia do rozmowy z jedną z napotkanych postaci niezależnych, czy po dotarciu do nowej lokacji. Każde pytanie warte jest określoną ilość punktów (od 10 do 99). Jest to oczywiście równoznaczne z poziomem trudności danego problemu. Lista dostępnych łamigłówek obejmuje między innymi różnorakie zagadnienia z algebry. Niektóre łamigłówki wymagają też wpisania prawidłowej odpowiedzi (zazwyczaj pojedynczej cyfry lub wyrazu). Do rozwiązania większości z nich wykorzystuje się oczywiście ekranik dotykowy konsoli. Warto jednocześnie dodać, iż do zagadek można podchodzić dowolną ilość razy, a także liczyć na drobne podpowiedzi.
Rozwiązane już zagadki można do woli powtarzać, tak aby poprawić swój wynik punktowy. Można też zapoznać się z dokładniejszym opisem każdej łamigłówki. W sumie przygotowano około 130 zagadek, aczkolwiek przewidziano możliwość pobierania kolejnych z Internetu. Oprawa graficzna opisywanej gry prezentuje się dość nietypowo. Jest ona wyraźnie wzorowana na popularnych francuskich komiksach i kreskówkach, takich jak chociażby TinTin. Zadbano też oczywiście o odpowiednio stonowaną warstwę muzyczną.
Aby móc zobaczyć zawartość umieszczoną w tagu [ CODE ] musisz się zarejestrować
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|