A znajdz mi w sklepie normalnym za tyle. Na allegro to i za 5zł kupisz
w normalnym sklepie taniej nie kupisz, logiczne, że sklepy chcą mieć duży zysk ze sprzedanej gry. Ja jakoś nigdy nie kupiłem (i nie kupie) gry na X360 w sklepie (typu Empik). Jedyny opłacalny sklep z grami jest w Anglii (GameStation i GAME). Tam kupisz używane gry jak nówki za grosze.
co do gier EA często w przypadku gry OnLine kłóci się z jakimiś update'ami Windy...
np. Madden NFL miał problem z noworocznym updatem, Fifa może mieć z jakimś sprzed 3 tygodni, który działa tylko w określonych warunkach (łącze, karta sieciowa itp.)
proponuję odwiedzić forum EA (przez google znajdziesz). Mają całkiem dobrze działający support tam
Hmm a gry przez przeglądarkę wchodzą w grę?
To już zaczyna być jak meksykańska telenowela, takich gier jest masa w internecie. Zapewne proponujesz mu aby zrobił grę na Vallheru lub Ugamelli? Bo z tego co napisałeś to tak wnioskuję, a gdyby chciał napisać własną grę internetową (sam) to by zajęło mu tyle czasu ,że by mu się odechciało.
Nie nie myślę o ugameli
A tak w ogóle jak trafisz w dobrą fabułę to masz multum graczy
Wystarczy chcieć
1. OD kiedy takie gry mają fabułę ? Trzeba zdobyć jak nawięcej pkt i tyle.
A ja proponuje pochodzić po zagranicznych stronach ,przeróżnych i może znajdziesz inspiracje .
Bluefish napisał(a): Witam !
Produkt spod znaku Billa Gatesa znowu zaczął mnie drażnić. Po ostatniej infekcji XP doszedłem do wniosku że przechodze na Linuksa jako podstawowy system. win XP zostawie sobie tylko do gier. W związku z tym mam pare pytań, głównie związanych z programami. Oto one : Jakimi programami mogę zastąpić następujące aplikacje z Windowsa (...) Ewentualnie jeżeli to możliwe to prosiłbym o informacje jak te programy (windowsowe) zainstalować w Linuksie. Planuje instalacje Mandrake 10.0 edycja DVD -- Pozdrawiam Bluefish GG : 6648355
Podstawowym pytaniem jest, czy chcesz mieć KDE, czy GNOME (poszukaj o tym w google) (są jeszcze bardziej okrojone rzeczy jak np. wm czy nawet czysty X lub konsola, ale jak rozumiem potrzebujesz czegoś łatwego). Lepiej, najczęściej ze względu na szybkość i pamięć, kożystać z narzędzi przygotowanych dla środowiska (jak twoim językiem ojczystm jest polski to wolisz czytać po polsku niż np. po angielsku, z którego kożystasz, gdy nie ma po polsku :). Poszukaj w googlu (np. HTML edytor Linux) a pewnie znajdziesz 10 programów na każdy. Częśc (jak np. skaner) jest odsługiwane przez jądro, a mogą być dalej nakładki.
08.06.2003 13:18, persona, tytułująca się 'mariusz', zechciała zauważyć: | Witam
| Czy orientuje się ktoś jak można skopiować zabezpieczoną płytę | z muzyką (najlepiej 1:1 tak aby zabezpieczenie pozostało)? | Chce przegrać dla siebie płytę od kolegi. Mogę ominąć zabezpieczenie | przez ClonyCD, ale nie chodzi mi o to. | Alcohol 120% | z www.alcohol-software.com Mam jedno jeszcze, ta płyta jest zabezpieczona "cactus 200" a Alcohol czegoś takiego nie ma.
W sprawach techniki piracenia nie jestem zbyt biegły. Odsyłam Cię przeto na www.cdrinfo.pl. Jest tam dosyć dobry opis możliwości tego softu. Znajdziesz też artykuły dot. technik zabezpieczeń. Może alcohol stosuje inne nazewnictwo, żeby niepotrzebnie nie drażnić producentów gier. Podobnoż Alcohol jest tak dobry, że producenci używający najnowszych zabezpieczeń - uciekają się do sprawdzania obecności Alcohola w systemie.
"bochen" <pan@o2.pl wrote in message
Witam.
Jako, iz na moim starym monitorze (15" Nec crt) powoli przestaje byc widac cokolwiek, postanowilem kupic cos wiekszego. Pytanie do Was. Jaki byscie polecili dobry monitor crt (do lcd jeszcze sie nie przekonam) jakosciowo zblizony do SONY G/F 520 lub o lepszych parametrach, oczywiscie do gier, filmow, internetu. Kupilbym tego sonego jednak trudno go dostac (uzywanego). Pelno wynalazkow na rynku, nie chce wyrzucic pieniedzy w bloto. Najchetniej kupilbym jakis lezak albo uzywany za 500zl lub troszke wiecej ;) Doradzcie cos prosze.
popatrz na allegro, uzywany EIZO F931, moze byc IBM P260, ktorys z najnowszych samsungow - 500zl to kwota az nadto wystarczjaaca by kupic 21 w bardzo dobrym stanie - wiekszosc montorow z tej polki ma odchyalnie poziome co najmniej 130kHz, dobry kineskop i stan bardzo dobry... - widzialem juz 21 za 190zl - mimo pozolklej obudowy maja calkiem niezly obraz - na twoim miejscu sprawdzilbym na allegro najblizsza ci firme i pojechal wybrac egzemplarz dla siebie, mozesz liczyc na jakis rabat bo odpadnie im placenie allegro prowizji... znajdz firme, pojdedz i wybierz cos dobrego. dell, compaq, siemens, sgi, ibm i wiele tym podobnych marek nie robia sami montorow tylko zamawiaja u wytworcow specjalizujacych sie w skaldaniu czegos takeigo - tak zreszta robi tez samo SONY itp ;)
Louduwa <loud@poczta.onet.plwrote in message
Witam,
Trzymam od dłuższego czasu załatwiony od kolegi kod źródłowy do Quake'a. Niestety nie jest on w żaden sposób omówiony (nie licząc komentarzy w samym kodzie). Czy ma ktos materialy na ten temat lub moglby mi polecic jakas strone. Wlasciwie nie chodzi mi o samego quake'a tylko raczej o filozofie pisania tego typu gier (problemy trojwymiarowosci, sposob zapisu map w plikach i te sprawy).
Tez zawsze mialem ten sam problem. Chyba teraz (jak zaczalem studiowac) wreszcie przyjdzie oczekiwane rozwiazanie tegoz problemu, bo zaczalem ostro sie uczyc algebry liniowej i geometrii analitycznej przestrzeni. Juz widze, jak to wszystko ulatwia, oczywiscie sporo czasu trzeba w to wlozyc. Reasumujac - przede wszystkim matma, do tego algorytm usuwania niewidocznych powierzchni (BSP np.). W kodzie nie znajdziesz zadnych opisow. Za duzo bys chcial :-)). Trzeba samemu dojsc (nie twierdze oczywiscie, ze to bedzie latwe zadanie...).
RoBert napisał(a): | Ogólnie potrzebujesz: | 1. Reprezentację danych o modelu i terenie | Czysty C++ wystarczy.
A można coś więcej o punkcie 1. Jak zaimplemetować teren (szczególnie nierówny). czy wczytać go jako model z 3dstudio (*.max). A co z uzwględnianiem właściwości terenu (trawa, asfalt, piasek itp). Chyba w przykładach do książki Programowanie gier w OpenGL modele 3d terenu były w formacie raw 9ale nie jestem na 100% pewnie czy akurat w tej czy może w jakiś innych przykładach które gdzieś ściągnąłem) . Znalazłem konwerter plików max na raw (zapisuje plik ze współrzędnymi wszystkich wierzchołków - chyba x,y,z). takie pliki były wczytywane i na ich podstawie generowany teren. a czy są jeszcze inne plik i metody implementacji terenu. czy takie dane z pliku (współrzędne x,yz,) moża wczytać do C++??
Polecam poczytać tutaj: http://www.gamedev.net/reference/ (odpowiednie artykuły już sobie znajdziesz sam, np. w dziale "Math and Physics" czy "Graphics")
Grasz w Lotto? Jesli nie to z pewnoscia dotyczy to Twoich znajomych. Obejrzyj BEZPŁATNY (w pełnej wersji) pierwszy program działajacy w internecie dla uczestników gier liczbowych Totalizatora Sportowego. Jest to zupelnie inne oprogramowanie niz jakiekolwiek dotychczas spotykane w tej dziedzinie - sprawdź juz teraz na stronie www.lottonet.pl My nie obiecujemy wygranych, my dajemy Wam potężne narzędzie wspomagające grę. Jezeli płacileś za systemy gier liczbowych - teraz możesz generować je za darmo (absolutnie freeware). Jeżeli zdarzalo Ci sie zapomnieć sprawdzić wygrane lub je przeoczyłeś - teraz dostaniesz informacje o Twojej wygranej E-mailem lub poprzez SMS Jeżeli szukasz partnerów do wspólnej gry - znajdziesz ich dzięki LottoNet Jeżeli mieszkasz poza granicami Polski lub chcesz grać nie wychodząc z domu - teraz możesz. I jeszcze wiele innych możliwosci programu możesz sprawdzić sam. www.lottonet.pl
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|