A ja mam nvidie o dostałem Half-Lifa DM za friko!! niby do nvidi jest Portal: Fisrt Slice, ale ja jakims sudem zarejestrowałem, Half-Lifa DM, Half Lifa Lost Coast, Portala First Slice i Peggy Extreme :) Sciągnełem HL: DM i dla mnie wymiata :P zwłąsza gravity gun :P
Ja również jestem niezmiernie szczęśliwy z tego powodu. A na poważnie, to zamiast wstawiać tyle bezsensownych buziek, mógłbyś napisać, skąd dostałeś, bo jasno z Twojego postu nie wynika? Od kumpla? Ściągnąłeś z torrenta? Chodzi o to, że mając kartę ATI mogłeś za darmo i legalnie pobrać Deathmatch. Jak kupisz jakąś grę normalnie, to oczywiste jest, że będziesz mógł zarejestrować na każdej karcie.
PS. Co to na Boga znaczy "zwłąsza"? <_<
Użytkownik Kriszo edytował ten post 18 styczeń 2008, 18:50
Do PIOTREK zaciolem sie w tym miejscu robi sie niezla jatka ta babka kaze mi uzyc gravity gun ale na czym.
Załączone miniaturki
l
l
l
l
raczej nie bo to nowy trailer ;] taki se zresztą :razz: gravity gun fajoski :wink:
btw, w sumie nie dziwota ze skoro sa dema 700megowe to sa i trailery 120megowe :wink: niedlugo fulle beda zajmowaly min. 10 gigsów, a bedzie sie je przechodzilo nie dluzej niz 5 godzin ;]]]]
Metal Gearl solid - generalnie cała gra mnie zaskakiwała, jest poprostu genialna.
Metal Gearl solid 3 - zakonczenie, popłakałem się.....
shadow of coloseus- tak samo jak wyżej, bardzo tajemnicza gra,-walka z bosami.
HL2 - nie wiem jak to się nazywalo dokładnie ale chyba Gravity Gun, moment gdy bawiłem się tą bronią.
Odword stranger wrath- pierwsza chwila gdy ustrzeliwałem swoją włąsną żywa amunicje.
Ninia gaiden- walka z pierwszym bosem, i ta genialna muzyka.
Jest jeszzce wiele takich miejscówek i gier, ale wymieniłem to co najbardziej zapamietałem
Far Cry miałem ochote wykonać telefon i jechać na jakieś wyspy...
Painkiller wspaniała ostatnia mapa którą do dziś uważam ze wzór. Wspaniałe ukazanie wszystkich ważnych wydarzeń.
CS:S ukochane head shoty. Rozbraja mnie ragdoll trafionego kolesia w biegu :>
Mafia aaaahhhh, ohhhhhh. Gra GIGA MEGA FAJNA. Najlepszy motyw był na stacji benzynowej oraz ucieczka z hotelu.
HL2 woda syciła na równej lini. Pare godzin zabawy gravity gun'em.
D3 pierwsze słowa jakie powiedziałem " o kur... ale tnie" (laptop 1,4ghz // r9200 ) Lepiej było na PC. Cienie i światła dawały bardzo efektowne efekty :)
GTA:SA tu nie musze nic pisać chyba. Sama przyjemność jeżdżenia sobie gdzie chce i kiedy chce wystarczała mi. Oby więcej taki gier!
" />Jedynka była prawdziwą zręcznościówką, skakanie po skrzyniach, beczkach, linach, pływanie i latanie. Grafika na dobrym poziomie jak na czas wydania, grywalność gigantyczna, ciekawa fabuła.
Dwójka już nieco mniej zręcznościowa, sporo zagadek, ukrytych skarbów, Gravity Gun i generalnie Havok 3 (gdzieś już pisałem), grafika na wysokim poziomie, grywalne i przyjemne, momentami straszne (podstawka: miasto zombiaków i ksiądz z shotgunem ).
IMO: dwójka wygrywa. F3 przegrywa fabułą i klimatem z F2, HL1 przegrywa z rozwiązaniami i odzwierciedleniem świata z HL2.
PS. Mody i dodatki do jedynki też nie mają racji bytu w porównaniu chociażby z Garry's Modem . Ale obie gierki wspominam całkiem nieźle, niektóre dodatki (CS, Wanted i różne cudaczne deatchmatch też były fajne).
" />stalker byłby 10/10 jakby nie te wszystkie bugi i niemożliwośc naprawy sprzętu... sama końcówka też męczyła. w sumie hl-2 klimatycznie kojarzy mi się najbardziej z falloutem 1, ale to wiadomo - zupełnie inna kategoria, a i skojrzenia dośc luźne stalkera z hl-2 kojarzyć rzeczywiście trochę można, aczkolwiek jakbym nie przeczytał tego zestawienia, sam bym pewnie do niego nie doszedł. ja mam miejscami skojarzenia z blood 2 /pralnia w mieście zombie i generalnie podobny klimat lokacji miejskich/, a przez gravity gun z dodatkiem do doom 3... aczkolwiek to są moje osobiste schizy i prosze mnie z nich nie rozliczać teraz odjebię zjazd i od niedzielnego wieczora nie wychodzę z pokoju.
" />Witam. Szukałem, czytałem poradnik ale jakoś ten byt nie chce mi działać prawidłowo. Dodałem go do mapki do hl2dm miał wywalić smg, pistolet a zostawić tylko łom, gravity guna i granaty. Zwiększyłem też liczbę granatów i to działa ale nie chce wywalić tamtych dwóch broni. Próbowałem ustawić w nim (bycie) tylko 3 klucze (łom, gravity gun, granaty) i nie działało. Próbowałem też dać jeszcze klucze: weaopn_smg1, weapon_pistol i dać wartość "0" ale też nie pomogło. Nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić? A może nie da się tego ustawić?
" />Witam pewnie wielu z was ( chyba ) zastanawiało i chciało się pobawić
"Super gravity gun-em" przed cytadelą..
Była tam jakaś komenda na to ale to do hl2 episode one...
Więc tak zmieniamy mape na jakąś w cytadeli.. czyli " map nazwamapy " ( wybaczcie że niedałem nazwy mapy.. niemam narazie hl i niepamiętam ) kiedy już mamy "Super gravity gun-a" wpisujemy "changelevel nazwamapy".
Jesteśmy już na wybranej przez nas mapie...
wpisujemy "sv_cheats 1 " a potem " impulse 101" lub " give weapon_psychocannon" ( czy jakoś tak ).. i cieszymy się naszym "Super gravity gun-em"
Ps. Niepróbójcie podnośić "jeepa" i takiego auta kombinatu chyba nazywa się "atm" , poniewarz gra się wywali.. ( u mnie tak było..)
================================================= Zmiana mape na mape z cytadeli ( zapomocą komendy map) Zdobycie super gravity guna Zmienienie mapy na jaką chcemy.. ( za pomocą komendy changelevel ) Wpisać " sv_cheats 1" i " impulse 101 " lub " give weapon_psychocannon ( lub jakoś tak ) " Cieszenie się super gravity gunem
Najlepiej zmienić mape przed tym jak dostajemy gravity gun-a ==================================================
Mam nadzieję że się przydało ( jeżeli już było to sorry nie mogłem znaleźć )
---------------------------------------
" />Siemka. To znowu ja. Czy wie ktoś może jak można zmienić (o ile można) ilość zadawanych obrażeń od broni??? Konkretnie mam taki problem, że headcrab z 300hp ginie po jednym ciosie łomem, gdy inne bronie działają tak jak powinny. Tak samo jest z tą pałką kombinatu, a gravity gun zabija po trzech odepchnięciach... Prosze ponownie o pomoc!!!
Rok 2008 to był bardzo dobry rok dla KD, moim zdaniem najlepszy od roku 2000. Warto pamiętać o tych wspaniałych komiksach które mogliśmy przeczytać w tym roku: -Island At The Edge Of Time, Rosy -A Matter Of Some Gravity, Rosy -The Dream Of A Lifetime, Rosy -The Lost Peg Leg Mine, Barksa -The Black Knight Glorps Again, Rosy -The Swamp of No Return, Barksa -The Menehune Mystery, Barksa -Camp Counselor, Barksa -King Scrooge The First, Barksa i Jippesa -On Stolen Time, Rosy -The Custard Gun, Barksa -The Mail Pilot, Gottfredsona -The Sharpie of the Culebra Cut, Rosy -wydany w najnowszym numerze A Christmas For Shacktown, Barksa -oraz wiele innych wspaniałych komiksów które sprawiły, że ten rok był naprawdę niezwykły.
Notowanie 784 - 07.02.1997 - nowości na 08.02.-14.02.1997
No Matter Who - Phil Collins /Power Play/ Wyobraź sobie - Lech Janerka /Power Play/ Alone - Bee Gees Valentine - Jim Brickman & Martina McBride Barrel Of A Gun - Depeche Mode Knockin’ On Heaven's Door - Dunblane Second Nature - Electronic Mam wszystko, jestem niczym - Robert Kasprzycki Na językach - Kayah Energia - Marek Kościkiewicz Straciłam swój rozsądek - Kasia Kowalska Gravity - Nuno On The Run - OMC La Belle Dame Sans Regrets - Sting World Before Columbus - Suzanne Vega Reckless - Jamie Walters
" />Kupiłem Orange Box właściwie tylko ze względu na Portal (bardzo fajna gra czerpiąca z Odysei Kosmicznej Kubricka) i przeżyłem bardzo pozytywne zaskoczenie. Nie grałem wcześniej w Half Life'a - byłem przekonany, że to kolejny quake'opodobny fps, a tu okazuje się , że to najlepszy obok MOHAA shooter, w jaki grałem. Zacząłem co prawda od końca: epizod 1, potem epizod 2, teraz dopiero gram w HL2, ale w żaden sposób nie popsuło mi to zabawy. Dawno nie miałem do czynienia z tak grywalnym produktem: świetny "partyzancki" klimat, rewelacyjne zabawy z fizyką, momentami trzeba ruszyć głową, bardzo udana ścieżka dźwiękowa, no i najlepsza broń (i narzędzie) jaką spotkałem w grach: gravity gun. Dead Space znudził mnie dokumentnie w 8 rozdziale, Crysis gdzieś tak po 1/3 gry, a w HL2 ciągle coś mnie pozytywnie zaskakuje. Gotów jestem nawet przebaczyć Valve idiotyczny pomysł ze Steamem (ściąganie backupu a właściwie całej gry z neta mimo posiadania pudełkowej wersji). Valve też w bardzo sprytny sposób kokietuje nastoletnich graczy - Alyx Vance jest pełna uwielbienia dla Gordona Freemana, po każdej akcji wygłasza peany na jego cześć, z pewnością działa to na wyobraźnię małolatów.
" />ParticleMan symuluje uroki grawitacyjne między cząstkami w chmurze. System ten został wykorzystany do zbadania takich rzeczy jak dynamika orbit grawitacyjnych, formacji mgławicy, formacji gwiezdnych i strumieniów cząstek ze źródeł, takich jak czarne dziury.
ParticleMan ma następujące elementy: âÂË Cząsteczki - punkty mas, które oddziałują ze sobą âÂË Wiry Grawitacyjne - stały punkt mas, który przyciągają lub odpycha cząsteczki (w zależności od wielkości, które mogą być negatywne), ale nie przenisie lub zmieni mase bez interwencji użytkownika âÂË Wyrzutnie Cząsteczek - źródła cząstek wyrzucajace je pod danym kątem i prędkością âÂË Wiry Grawitacyjne i Wyrzutnie Cząsteczek mogą być umieszczone na zielonej siatkce w płaszczyźnie z = 0. âÂË ISO przestrzeń â iso przestrzeń geometrii obiektu pochodzi od miejsca i mas (które pełnią funkcję natężenia pola) cząsteczek.
Włącz "particle-particle interactions" w ramach fizyki i wyłącz, aby zobaczyć różnicę między tym bardziej uporządkowanym i przewidywalnym niezależnych cząstek i chaotycznej interakcji.
Z cząstek interakcji cząstek-off, można utworzyć kilka opracowania strumienie cząstek przy użyciu cząstek No Gravity Gun i obiektów.
Włącz kontrolę fizyki do tworzenia różnego rodzaju symulacji grawitacyjnych. Wysokie stawki syntezy mogą zostać wykorzystane do symulacji urodzenia gwiazd zwijanych w mgławice, na przykład syntezy i niskie stopy mogą zostać wykorzystane do symulacji interakcji pomiędzy ilością w galaktyce
Raczej kiepsko przetłumaczone
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|