gravity gun są

Tematy

biblia


A ja mam nvidie o dostałem Half-Lifa DM za friko!! niby do nvidi jest Portal: Fisrt Slice, ale ja jakims sudem zarejestrowałem, Half-Lifa DM, Half Lifa Lost Coast, Portala First Slice i Peggy Extreme :) Sciągnełem HL: DM i dla mnie wymiata :P zwłąsza gravity gun :P
Ja również jestem niezmiernie szczęśliwy z tego powodu. A na poważnie, to zamiast wstawiać tyle bezsensownych buziek, mógłbyś napisać, skąd dostałeś, bo jasno z Twojego postu nie wynika? Od kumpla? Ściągnąłeś z torrenta? Chodzi o to, że mając kartę ATI mogłeś za darmo i legalnie pobrać Deathmatch. Jak kupisz jakąś grę normalnie, to oczywiste jest, że będziesz mógł zarejestrować na każdej karcie.

PS. Co to na Boga znaczy "zwłąsza"? <_<
Użytkownik Kriszo edytował ten post 18 styczeń 2008, 18:50



Do PIOTREK zaciolem sie w tym miejscu robi sie niezla jatka ta babka kaze mi uzyc gravity gun ale na czym. Załączone miniaturki

    l l l l



raczej nie bo to nowy trailer ;] taki se zresztą :razz: gravity gun fajoski :wink:

btw, w sumie nie dziwota ze skoro sa dema 700megowe to sa i trailery 120megowe :wink: niedlugo fulle beda zajmowaly min. 10 gigsów, a bedzie sie je przechodzilo nie dluzej niz 5 godzin ;]]]]



Metal Gearl solid - generalnie cała gra mnie zaskakiwała, jest poprostu genialna.

Metal Gearl solid 3 - zakonczenie, popłakałem się.....

shadow of coloseus- tak samo jak wyżej, bardzo tajemnicza gra,-walka z bosami.

HL2 - nie wiem jak to się nazywalo dokładnie ale chyba Gravity Gun, moment gdy bawiłem się tą bronią.

Odword stranger wrath- pierwsza chwila gdy ustrzeliwałem swoją włąsną żywa amunicje.

Ninia gaiden- walka z pierwszym bosem, i ta genialna muzyka.

Jest jeszzce wiele takich miejscówek i gier, ale wymieniłem to co najbardziej zapamietałem



Far Cry miałem ochote wykonać telefon i jechać na jakieś wyspy...

Painkiller wspaniała ostatnia mapa którą do dziś uważam ze wzór. Wspaniałe ukazanie wszystkich ważnych wydarzeń.

CS:S ukochane head shoty. Rozbraja mnie ragdoll trafionego kolesia w biegu :>

Mafia aaaahhhh, ohhhhhh. Gra GIGA MEGA FAJNA. Najlepszy motyw był na stacji benzynowej oraz ucieczka z hotelu.

HL2 woda syciła na równej lini. Pare godzin zabawy gravity gun'em.

D3 pierwsze słowa jakie powiedziałem " o kur... ale tnie" (laptop 1,4ghz // r9200 ) Lepiej było na PC. Cienie i światła dawały bardzo efektowne efekty :)

GTA:SA tu nie musze nic pisać chyba. Sama przyjemność jeżdżenia sobie gdzie chce i kiedy chce wystarczała mi. Oby więcej taki gier!



" />Jedynka była prawdziwą zręcznościówką, skakanie po skrzyniach, beczkach, linach, pływanie i latanie. Grafika na dobrym poziomie jak na czas wydania, grywalność gigantyczna, ciekawa fabuła.

Dwójka już nieco mniej zręcznościowa, sporo zagadek, ukrytych skarbów, Gravity Gun i generalnie Havok 3 (gdzieś już pisałem), grafika na wysokim poziomie, grywalne i przyjemne, momentami straszne (podstawka: miasto zombiaków i ksiądz z shotgunem ).

IMO: dwójka wygrywa. F3 przegrywa fabułą i klimatem z F2, HL1 przegrywa z rozwiązaniami i odzwierciedleniem świata z HL2.

PS. Mody i dodatki do jedynki też nie mają racji bytu w porównaniu chociażby z Garry's Modem . Ale obie gierki wspominam całkiem nieźle, niektóre dodatki (CS, Wanted i różne cudaczne deatchmatch też były fajne).



" />stalker byłby 10/10 jakby nie te wszystkie bugi i niemożliwośc naprawy sprzętu... sama końcówka też męczyła. w sumie hl-2 klimatycznie kojarzy mi się najbardziej z falloutem 1, ale to wiadomo - zupełnie inna kategoria, a i skojrzenia dośc luźne stalkera z hl-2 kojarzyć rzeczywiście trochę można, aczkolwiek jakbym nie przeczytał tego zestawienia, sam bym pewnie do niego nie doszedł. ja mam miejscami skojarzenia z blood 2 /pralnia w mieście zombie i generalnie podobny klimat lokacji miejskich/, a przez gravity gun z dodatkiem do doom 3... aczkolwiek to są moje osobiste schizy i prosze mnie z nich nie rozliczać teraz odjebię zjazd i od niedzielnego wieczora nie wychodzę z pokoju.



" />Witam. Szukałem, czytałem poradnik ale jakoś ten byt nie chce mi działać prawidłowo. Dodałem go do mapki do hl2dm miał wywalić smg, pistolet a zostawić tylko łom, gravity guna i granaty. Zwiększyłem też liczbę granatów i to działa ale nie chce wywalić tamtych dwóch broni. Próbowałem ustawić w nim (bycie) tylko 3 klucze (łom, gravity gun, granaty) i nie działało. Próbowałem też dać jeszcze klucze: weaopn_smg1, weapon_pistol i dać wartość "0" ale też nie pomogło. Nie wiem co mógłbym jeszcze zrobić? A może nie da się tego ustawić?



" />Witam pewnie wielu z was ( chyba ) zastanawiało i chciało się pobawić

"Super gravity gun-em" przed cytadelą..

Była tam jakaś komenda na to ale to do hl2 episode one...


Więc tak zmieniamy mape na jakąś w cytadeli.. czyli " map nazwamapy "
( wybaczcie że niedałem nazwy mapy.. niemam narazie hl i niepamiętam )
kiedy już mamy "Super gravity gun-a" wpisujemy "changelevel nazwamapy".

Jesteśmy już na wybranej przez nas mapie...

wpisujemy "sv_cheats 1 " a potem " impulse 101" lub " give weapon_psychocannon" ( czy jakoś tak ).. i cieszymy się naszym "Super gravity gun-em"






Ps. Niepróbójcie podnośić "jeepa" i takiego auta kombinatu chyba nazywa się "atm" , poniewarz gra się wywali.. ( u mnie tak było..)


=================================================
Zmiana mape na mape z cytadeli ( zapomocą komendy map)
Zdobycie super gravity guna
Zmienienie mapy na jaką chcemy.. ( za pomocą komendy changelevel )
Wpisać " sv_cheats 1" i " impulse 101 " lub " give weapon_psychocannon ( lub jakoś tak ) "
Cieszenie się super gravity gunem

Najlepiej zmienić mape przed tym jak dostajemy gravity gun-a
==================================================

Mam nadzieję że się przydało ( jeżeli już było to sorry nie mogłem znaleźć )

---------------------------------------



" />Siemka. To znowu ja. Czy wie ktoś może jak można zmienić (o ile można) ilość zadawanych obrażeń od broni??? Konkretnie mam taki problem, że headcrab z 300hp ginie po jednym ciosie łomem, gdy inne bronie działają tak jak powinny. Tak samo jest z tą pałką kombinatu, a gravity gun zabija po trzech odepchnięciach... Prosze ponownie o pomoc!!!



Rok 2008 to był bardzo dobry rok dla KD, moim zdaniem najlepszy od roku 2000. Warto pamiętać o tych wspaniałych komiksach które mogliśmy przeczytać w tym roku:
-Island At The Edge Of Time, Rosy
-A Matter Of Some Gravity, Rosy
-The Dream Of A Lifetime, Rosy
-The Lost Peg Leg Mine, Barksa
-The Black Knight Glorps Again, Rosy
-The Swamp of No Return, Barksa
-The Menehune Mystery, Barksa
-Camp Counselor, Barksa
-King Scrooge The First, Barksa i Jippesa
-On Stolen Time, Rosy
-The Custard Gun, Barksa
-The Mail Pilot, Gottfredsona
-The Sharpie of the Culebra Cut, Rosy
-wydany w najnowszym numerze A Christmas For Shacktown, Barksa
-oraz wiele innych wspaniałych komiksów które sprawiły, że ten rok był naprawdę niezwykły.



Notowanie 784 - 07.02.1997 - nowości na 08.02.-14.02.1997

No Matter Who - Phil Collins /Power Play/
Wyobraź sobie - Lech Janerka /Power Play/
Alone - Bee Gees
Valentine - Jim Brickman & Martina McBride
Barrel Of A Gun - Depeche Mode
Knockin’ On Heaven's Door - Dunblane
Second Nature - Electronic
Mam wszystko, jestem niczym - Robert Kasprzycki
Na językach - Kayah
Energia - Marek Kościkiewicz
Straciłam swój rozsądek - Kasia Kowalska
Gravity - Nuno
On The Run - OMC
La Belle Dame Sans Regrets - Sting
World Before Columbus - Suzanne Vega
Reckless - Jamie Walters



" />Kupiłem Orange Box właściwie tylko ze względu na Portal (bardzo fajna gra czerpiąca z Odysei Kosmicznej Kubricka) i przeżyłem bardzo pozytywne zaskoczenie. Nie grałem wcześniej w Half Life'a - byłem przekonany, że to kolejny quake'opodobny fps, a tu okazuje się , że to najlepszy obok MOHAA shooter, w jaki grałem. Zacząłem co prawda od końca: epizod 1, potem epizod 2, teraz dopiero gram w HL2, ale w żaden sposób nie popsuło mi to zabawy.
Dawno nie miałem do czynienia z tak grywalnym produktem: świetny "partyzancki" klimat, rewelacyjne zabawy z fizyką, momentami trzeba ruszyć głową, bardzo udana ścieżka dźwiękowa, no i najlepsza broń (i narzędzie) jaką spotkałem w grach: gravity gun. Dead Space znudził mnie dokumentnie w 8 rozdziale, Crysis gdzieś tak po 1/3 gry, a w HL2 ciągle coś mnie pozytywnie zaskakuje. Gotów jestem nawet przebaczyć Valve idiotyczny pomysł ze Steamem (ściąganie backupu a właściwie całej gry z neta mimo posiadania pudełkowej wersji).
Valve też w bardzo sprytny sposób kokietuje nastoletnich graczy - Alyx Vance jest pełna uwielbienia dla Gordona Freemana, po każdej akcji wygłasza peany na jego cześć, z pewnością działa to na wyobraźnię małolatów.



" />ParticleMan symuluje uroki grawitacyjne między cząstkami w chmurze. System ten został wykorzystany do zbadania takich rzeczy jak dynamika orbit grawitacyjnych, formacji mgławicy, formacji gwiezdnych i strumieniów cząstek ze źródeł, takich jak czarne dziury.

ParticleMan ma następujące elementy:
• Cząsteczki - punkty mas, które oddziałują ze sobą
• Wiry Grawitacyjne - stały punkt mas, który przyciągają lub odpycha cząsteczki (w zależności od wielkości, które mogą być negatywne), ale nie przenisie lub zmieni mase bez interwencji użytkownika
• Wyrzutnie Cząsteczek - źródła cząstek wyrzucajace je pod danym kątem i prędkością
• Wiry Grawitacyjne i Wyrzutnie Cząsteczek mogą być umieszczone na zielonej siatkce w płaszczyźnie z = 0.
• ISO przestrzeń – iso przestrzeń geometrii obiektu pochodzi od miejsca i mas (które pełnią funkcję natężenia pola) cząsteczek.

Włącz "particle-particle interactions" w ramach fizyki i wyłącz, aby zobaczyć różnicę między tym bardziej uporządkowanym i przewidywalnym niezależnych cząstek i chaotycznej interakcji.

Z cząstek interakcji cząstek-off, można utworzyć kilka opracowania strumienie cząstek przy użyciu cząstek No Gravity Gun i obiektów.

Włącz kontrolę fizyki do tworzenia różnego rodzaju symulacji grawitacyjnych. Wysokie stawki syntezy mogą zostać wykorzystane do symulacji urodzenia gwiazd zwijanych w mgławice, na przykład syntezy i niskie stopy mogą zostać wykorzystane do symulacji interakcji pomiędzy ilością w galaktyce


Raczej kiepsko przetłumaczone

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript