TVN już po raz czwarty został wybrany najlepszą polską marką w kategorii mediów w rankingu Marqa ogłoszonym przez Rzeczpospolitą. W tym roku statuetki otrzymali przedstawiciele najmocniejszych marek w jedenastu kategoriach.
W imieniu TVN nagrodę odebrał członek zarządu firmy Waldemar Ostrowski.
- Postrzegam markę jako inwestycję, inwestycję w zaufanie widzów i naszych partnerów, inwestycję w wiarygodność, a mówiąc najprościej - marka to jest po prostu imię. A imię jest zawsze dobrze mieć dobre. I dlatego ta nagroda jest wyróżnieniem szczególnym - mówił z satysfakcją po odebraniu nagrody Ostrowski.
Oprócz stacji TVN, pozostałe nagrodzone marki to Orlen, PKO BP, TP SA, PZU, Bank Pekao i Era. Jednak ta ostatnia firma w połowie przyszłego roku przejdzie rebranding i zostanie zastąpiona międzynarodową nazwą T-Mobile.
Kolejne spółki, które zdobyły statuetki, to Wedel w kategorii słodyczy, wśród napojów alkoholowych - Żywiec. Natomiast w handlu i usługach zwyciężył portal aukcyjny Allegro.pl.
Nad przygotowaniem rankingu Rzeczpospolitej czuwała Rada Patronów Marki, która wspiera i promuje rozwój krajowych brandów. Wśród członków rady są przedstawiciele firm – właściciele największych i najsilniejszych marek w kraju.
Źródło: TVN24
Ale społeczność wokół nowego ketchapu też może być interesująca, jeśli oczywiście dobrze zostanie ona wykreowana i jak wspomniałaś da ci to "coś", co ci się spodoba, więc nie dyskryminujmy ketchapów :) Jeśli chodzi o marki na serwisach społecznościowych to jest ich z dnia na dzień coraz więcej. Np. Wedel bardzo dobrze kreuje swoją markę poprzez konkursy lub też niedawna inicjatywa Redsa, który angażując "swoją" społeczność dał im możliwość zaprojektowania własnej puszki - odbiło się to pozytywnym echem. Tak, więc obecnie portale społecznościowe, a także projekty, inicjatywy angażujące użytkowników to ciekawe rozwiązanie, które często poprawia wizerunek danego brandu. Nawet reklamodawcy zdają sobie sprawę z możliwości portali społecznościowych umieszczając na ich stronach swoje reklamy. Tak, więc chyba nie ma co się dziwić nowej inicjatywie Fotki.pl, która stworzyła sieci reklamowych skupiających największe serwisy społ., jak Grupa Fotka.pl, Grono.net, Goldenline.pl, Fotosik.pl, Szafa.pl, Sciaga.pl i Demotywatory.pl. Ta inicjatywa jest dość świeża, więc czas pokaże, jak ten pomysł wyjdzie "w praniu".
najbardziej lubię zwykłą czekoladę mleczną z orzechami laskowymi
Jesli o marke chodzi to Wedel i Alpen Gold
Działalność strategiczna Cadbury była zawsze przejawem niezdecydowania, niekończących się analiz, rozpoczynania pewnych idei, zaprzestania ich i ponownego do nich powrotu. Przykładem jest konsolidowanie biznesu w Posce. Wedel w Warszawie, stara, nieefektywna fabryka o wysokich kosztach robocizny była tematem niekończącej sie dyskusji co do likwidacji i przeniesienia jej do Wroclawia, gdzie koszty produkcji były znacznie niższe, infrastruktura nowocześniejsza, kadra młodsza i otwarta na zmiany. Nigdy centrala w UK nie podjęła zdecydowanych kroków przeniesienia fabryki do Wrocławia, czyniono tylko małe kroczki przesuwając produkcję niektórych produktów co trwało latami. A można było zrobić zdecydowany ruch, przenieść całą produkcję do Wrocławia , sprzedać działkę w Warszawie na Zamojskiego, zarobic na tym nieźle i podnieść efektywność całego biznesu Cadbury w Polsce. W zakladach w Bielanach Wrocławskich obecnie produkuje się trochę marek Wedla, trochę Cadburego. I teraz Kraft ma problem z realizacją zaleceń UE o sprzedazy Wedla, bo jak rozdzielić fabryke wrocławską miedzy linie produkujące marki Cadbury i Wedel? Postawić mur wewnątrz fabryki?
Birmingham City F.C.
1. W 1999 roku angielska firma Cadbury otrzymało prawa do marki polskiej firmy E.Wedel, w wyniku czego powstała nowa firma: Cadbury Wedel. Fabryka znajduje się w Bielanach Wrocławskich. Niedawno wykupiła ją firma PEPSI.
2. globus i piłka
3. Olivier Kapo
4. Wyprodukowany w Birmingham oręż służył miedzy innymi armii Olivera Cromwella i wojskom napoleońskim.
5. Everton
dobra jest alpen gold z orzechami wedla nie polecam
Dostajesz ode mnie żółtą kartkę :D za pitolenie nie ne temat, oraz promocję obcej gównianej marki i szarganie dobrego imienia krajowej porządnej firmy. Czekolada kolego ma być :
-gorzka
-nie zawierać orzechów, rodzynek i innego temu podobnego badziewia
toomo
Czy ma ktoś może rzetelne informacje na temat czekolady? Wiem że kakao zdrowsze itd.(ale ziarna ciężko dostać jest)Wiem że najlepiej samemu zrobić sobie czekoladę(robiłem-na święta, jak miałem czasu więcej). Chodzi mi o czekoladę ze sklepu, bardziej znanych marek jak Wedel czy milka. Chodzi o czysta gorzką lub czysto mleczną czekoladę która w składzie nie ma nic podane co mogło by wskazywać na szkodliwe.
Wiem, ze czekolada Lindt z 70 i 85% zawartoscia kakao nie zawiera chemikaliow, o ile nie dodano nic oprocz tego co podane jest w skladzie.
Czasem w pracy lubię sobie zjeść całą tabliczkę, ale ostatnio ktoś mi powiedział że to mi zaszkodzi(co w sumie wyśmiałem) albo że mam niedobory magnezu. Jak to się ma do prawdy?Czy czekolada szkodzi? A jeśli nie to do jakich ilości? Pomijam efekty tycia itp. bo moja przemiana materii nie pozwala mi utyć od dawna już...
" />Lindt ma bardzo charakterystyczny smak w porównaniu do innych czekolad, troche goryczkowaty, cierpki, nie wazne o jakim smaku by była, taka ostrzejsza jest. Ja bardzo lubie tę markę.
A ich czekolada do picia - pyszna - bardzo mnie zaskoczyła bo mocno odbiegała smakiem od tych ichniejszych tradycyjnych czekolad.
Ale mimo wszystko królem słodyczy jest dla mnie Wedel, te ptasie mleczko, delicje pomarańczowe, pawełki, torcik wedlowski echhhhh
A Milki nie lubie jak nie wiem co
Maja jak zaczniesz próby w przekonaniu sie do gorzkiej to nie zaczynaj od Lindta, bo znienawidzisz na wejściu wszystkie gorzkie
" />Za http://majawloszczowska.pl/
">Dziękujęmy firmie HALLS i Cadbury Wedel. (16.10.2008)
Czytelnicy Przeglądu Sportowego oraz widzowie niedzielnego Sportowego Wieczoru już wiedzą... Niestety firma Cadbury Wedel (właściciel marki HALLS) zdecydowała się nie przedłużać kontraktu z naszą ekipą na kolejne lata. Przyczyną jest zmiana strategii marketingowej, na co nic poradzić nie możemy. Pozostaje jedynie podziękować za wspaniałe dwa lata współpracy, które zaprowadziły mnie na olimpijskie podium. Cadbury Wedel zainwestowało w drużynę w ciężkim dla niej okresie i za to ja oraz wszyscy zawodnicy i obsługa jesteśmy bardzo wdzięczni.
Co będzie dalej zobaczymy... Gorąco wierzę w umiejętności menadżerskie trenera Andrzeja Piątka, gdyż grupy (nawet na opcję zagraniczną) zmieniać absolutnie nie chcę :).
Maja
Ciekawe pod jakim szyldem w przyszłym sezonie wystąpią halestki... Myślę, że pomimo kryzysu finansowego Piątek poradzi sobie ze znalezieniem nowego sponsora głównego dla teamu. Musi tylko olimpijskie srebro Maji przekuć na na twardą walutę
" />zapraszam do dyskusji nt PR polskich marek!
Która wg Was ma najlepszy PR?
Mam na myśli:
- pozytywny wizerunek
- oryginalność
- konsekwencja i wyrazistość
chodzi mi o polską marką, typu Wedel, Irena Eris, PKN, niezależnie od udziałowców, czy polscy czy zagraniczni.
Jest wiele konkursów PR, ale nie jestem pewien, czy właściwie one pokazują całość polskiego rynku PR.
Zachęcam do swobodnej wymiany opinii
również tych, którzy odpowiadają za PR polskich marek
j.
Ja jednak uważam, że Jelcz został "wykończony", co potwierdzają moje obserwacje Polskich Nagrań, FSO, ROMET-u, WAREL-a, Wedla czy Browaru Warszawskiego itd. Są to widoczne skutki mechanizmów "wrogiego przejęcia" w celu nieuczciwego wyeliminowania konkurencji.
Mnie dziwi dlaczego Zasada nie rozwijal Jelcza - to jest podejrzane bo skoro Ukraina czy Białorus moze zrobic nowy autobus to tymbardziej Jelcz powinien zrobic cos nowego co moglo rywalizowac z innymi markami. Ktos wie co sie teraz dzieje w Jelczu ?
Ela Skrzypek Magda Małczynska-Umeda. Działają od 2000 roku i specjalizuje się w tworzeniu kompleksowego wizerunku marek. Założycielki studia są absolwentkami Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Bakalie Branding realizują projekty z zakresu identyfikacji wizualnej, grafiki wydawniczej we współpracy m.in. z Pocztą Polską, PLL LOT, Filmoteką Narodową, Cadbury Wedel, Zachętą, Collegium Civitas, HP, KPMG, NCK. Studio znane z zaangażowania w projekty artystyczne i pro publico bono. W 2005 roku dwukrotnie w Lizbonie i wilanowskim Muzeum Plakatu realizują projekt z pogranicza warsztatów twórczych i akcji artystycznej "Polska Szkoła Plakatu". Studio jest laureatem szeregu nagród w konkursach projektowych m.in. Young Design Entrepreneur of the Year (2005), Konkursu Klubu Twórców Reklamy (2005) w kategorii Identyfikacja Wizualna, Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera" (2003).
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl