ja na wiosne też zamierzam troche pogrzebać w silniku, myslałem o jakimś chip-tuningu i zwiękrzeniu wydajności turbosprężarek (fachowo zajmuje się tym firma MTM) oraz mam zamiar zdjąć ogranicznik prędkości:)) kurde, już zaczynam się bać:))
btw..masz ta podstawowa wersje 381PS`ow ? Pozdrawiam Tomek Mentzel AUDI RS4
GG 1667244
Poszukuje firm tuningowych w Warszawie Problem w tym zeby oferta firmy nie ograniczala sie tylko do tego co maja w katalogu. Generalnie poszukuje dobrej firmy do tuningu zewnetrznego która mnie nie oleje.
Macie jakies doswiadczenia?
jest na radzyminskiej gosc co robi tylko na zamowienie (nie ma oferty katalogowej) znaczy dajesz mu zdjecie, ewentualnie rysunek a on robi model a potem wersje 1:1 Tylko ze to jest dosc droga impreza (za zderzak do passata bodaj 1200pln chcial) tel 6799723 Pozdrawiam Wolff Skoda Octavia MTM 1.9TDI
(ciach) A ja byłbym bardzo ostrożny z tym polecaniem VTechu... Ostatnimi czasy firma ta prowadzi dziwną dość politykę i zdarza się, że wyjeżdżają od nich auta w ogóle BEZ wprowadzenia poprawek do softu...
No popatrz a ostatnio tak piales nad wyzszoscia Manka nad MTM'em - coz jak sie okazuje lepiej zaplacil 3k PLN za cos niz 1,5k PLN za nic :)
| Dalem u nich do przerobienia TDi - moc i moment obr. wzrosl | nieco ponad 30%. | Osiagi auta znacznie lepsze - jutro napisze jakie (mam zapisane, | ale nie chce mi sie schodzic teraz do auta) | Kolega zrobil u nich passata 1,8T i po przerobce osiaga 7s do setki, | a dodam ze jest to ciezkie kombi. | Kolejny argument - inne firmy w Polsce biora od nich zestawy | do tuningu, wiec zakladam ze autorzy programu znaja go lepiej | ĂÂ niz ci, ktorzy je tylko sprzedaja. Ujmę to tak - jeśli diesel - lepiej pogadać z kimś z Chiptronica, jeśli benzyna - to zostaje VTech. Ale patrzyć na ręce!!
No super ci tuningowcy ;) Zagor
Michał 'cZaPi' Czapracki wrote: A, masz rację, BTW na stoisku NGK na MTMie nie było ani jednej sportowej świecy, jak to wytłumaczyć?
Tym ze MTM jest dla mas, a sportowe swiece NGK sa dla wyczynu, a nie firm tuningowych. Swiece NGK Racing, ktore uzywam kosztuja ok. 50 marek sztuka.
Andy
On Thu, 06 Feb 2003 02:11:15 GMT, Pete <escape2mu@hotmail.com wrote: No ja wlasnie te doladowane mialem na mysli. Z silnika VAG 1.8T o podstawowej mocy 150KM, po zmianie chip'a jest ok 190 KM, i nawet to chodzi bez wiekszych problemow.
Shamowane? =) Z tego co slyszalem, Audi w niektorych krajach Europejskich oferuje tuning fabryczny do silnikow 1.8T - sam chip, ale jest on oczywiscie "bezpieczny"
Nie wiem, czy to nie jest MTM. Ale sobie gdybam, w Audi nie umiem. (nie za duzy przyrost mocy, w porownaniu z ofertami tunerow takich jak Neuspeed, GIAC, APR, MTM, Wett).
Jak pokazuje praktyka, MTM potrafi sprzedawać konie polne ;) r.
Użytkownik "Andrzej 'Andy' Zdzitowiecki" <azd@fourpi.com.pl napisał w wiadomości Czytasz czasem takie jakies Auto-Tuning czy cos - byl kiedys opis S3 zrobionego przez MTM - a tak sie sklada ze znam jej wlasciciela i mimo ze jezdzilem roznymi wynalazkami (Impreza '99 WRX, Lancer V z Autronikiem) to zadne auto nie wywolalo u mnie tego wrazenia - przy starcie tym wlasciwie powinno sie nazywac RS3 czlowiekowi kreci sie w glowie - potem autko zachowuje sie tak samo na kazdym biegu a ma ich 6 :)
Do pierwszego zakretu :-)
Potem też się kręci w głowie jak wylatujesz kręcąc bąki ;-) Jurand.
Witam !!! Przeprogramowanie ECU w silniku TDI to koszt 3400 zł natomist w silniku benzynowym 1.8 T to wydatek 3900 zł Daj spokój to zwykły chip-tuning... Tyle, ze wgrywa się nowy soft przez złącze diagnostyczne, a nie wymienia całego chipa. Normalnie to za 2000 zł... Chłopcy mocno przegięli.
Bo co Maniek we wrocku lapiac w rece lutownice robi to za 2k PLN - to dlatego jak powiedziales mocno przegieli - nie interesuje Cie to ze MTM to firma z osiagnieciami, ma certufikat AUdi na wszystkie swoje przerobki ?? robi najmocniejsze RS-4 - ktore na dodatek nadal ma gwarancje Audi. To wbrew temu co Ty o tym myslisz jest wazne dla niektorych ludzi - nie kazdy patrzy tylko jakby tu zrobic super potwora za bezcen ;) Zagor
Witam !!! Przeprogramowanie ECU w silniku TDI to koszt 3400 zł natomist w silniku benzynowym 1.8 T to wydatek 3900 zł Daj spokój to zwykły chip-tuning... Tyle, ze wgrywa się nowy soft przez złącze diagnostyczne, a nie wymienia całego chipa. Normalnie to za 2000 zł... Chłopcy mocno przegięli. Bo co Maniek we wrocku lapiac w rece lutownice robi to za 2k PLN
W Octavce 1.8T nie trzeba brać lutownicy w łapę... Wystarczy się wpiąć w złącze diagnostyczne i wgrać program do kompa. - to dlatego jak powiedziales mocno przegieli - nie interesuje Cie to ze MTM to firma z osiagnieciami, ma certufikat AUdi na wszystkie swoje przerobki ??
No i co z tego jak wszyscy mają ten sam soft do chipowania? ;-) I te same albo bardzo podobne programy, jeśli chodzi o wgrywane bezpośrednio w kompa przez złącze diagnostyczne. Brać za coś 4000 zł, jeśli konkurencja ma to nawet za 1500 zł ??? Jurand
Wojtek Jakóbczyk napisał: | Czy mi sie wydaje, czy RS ma naped na 4 kola?
Nie, przedni.
No to zle mi sie wydawalo :-)) | No i co to za tuning co daje ze 150KM i 2500 zl czas do setki 6,3 | sekundy w osce? N.p. 220PS 300NM z MTM.
I skoda octavia z przednim napedem z takimi parametrami bedzie miala 6,3 sekundy do 100? I to bedzie kosztowalo 2500 zl? (imho raczej trudno zrobic 70KM przy pomocy samego czipa).
Pozdr,
Marcin Czernik wrote:
Wojtek Jakóbczyk napisał: | Czy mi sie wydaje, czy RS ma naped na 4 kola? | Nie, przedni. No to zle mi sie wydawalo :-)) | No i co to za tuning co daje ze 150KM i 2500 zl czas do setki 6,3 | sekundy w osce? | N.p. 220PS 300NM z MTM. I skoda octavia z przednim napedem z takimi parametrami bedzie miala 6,3 sekundy do 100? I to bedzie kosztowalo 2500 zl? (imho raczej trudno zrobic 70KM przy pomocy samego czipa).
70 KM wiecej moze i da sie zrobic... Ale pozniej jeszcze trzeba to przeniesc na kola... Moze cos wiecej na temat tych przerobek by MTM ?
Piotr Sobczak wrote:
Marcin Czernik wrote: | N.p. 220PS 300NM z MTM. | I skoda octavia z przednim napedem z takimi parametrami bedzie miala 6,3 | sekundy do 100? | I to bedzie kosztowalo 2500 zl? (imho raczej trudno zrobic 70KM przy | pomocy samego czipa). Jakie 70 KM? 220-180=40 40 KM to typowy przyrost przy samym chip tuningu silnika 1.8T.
Zalezy o ktorej Octavii mowa. Silnik 1.8T 180 KM jest montowany tylko w RS. 150 KM w pozostalych (rowniez w L&K) i stad zapewne Marcin wzial te 70 KM.
Zajebiście... Myślę, że powinniście się udać z tymi pomysłami do VW, przecież tam tabuny projektantów myślą, jak bez większego wpływu na silnik ze 180 koni uzyskać 225 koni (przy 1.8T), a tutaj proszę - ze 150 mamy 250 na luzie. Ba - wymieniamy wtryski i już jest 300. Raaany i to 100.000 km robi bez problemu najmniejszego. Albo załóżcie firmę tuningową! Wróżę naprawde niesamowite sukcesy na rynku. 5 kzł, ba - dajmy na to 10 kzł i wzrost mocy o 100% - no tego tutaj jeszcze nie grali ;)) Ja z tą firmą tuningową serio mówię.
Quwa! Jurand, co ty bredzisz ? Strasznie sie osmieszasz... :(
Przeciez jest pelno takich firm tuningowych, ktore wlasnie tak robia. W Polsce najlepsza renome w 1.8T ma VTG :). Zobacz sobie strony: http://vtg.info.pl/03_chi_01.html Mi. ja jezdze samochodem dlubanym przez nich. albo: http://www.mtm-tuning.pl/tresc-tuning.html Niemieckich tunerow robiacych cuda z tym silnikiem, to juz nawet nie chce mi sie wymieniac... Duzo ludzi kupuje samochod z tym silnikiem, tylko po to zeby go podkrecic i VW doskonale o tym wie ! AFAIK dlubiac 1.8T w niemczech np. w mtm (za koszmarne pieniadze :), nie tracisz gwarancji. Pozdrawiam!
<za@go2.plwrote in message
Co niektorzy mieli tu watpliwosci dlaczego placic fimie tuningowej z renoma - jak mozna u manka zrobic za 1/2 ceny.
A czy Maniek zbudowal kiedys cos podobnego ?? ;) http://www.mtm-tuning.pl/bimoto.html
Było! Azrael
Użytkownik <za@go2.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:5e39.00000929.3cdbd@newsgate.onet.pl... Co niektorzy mieli tu watpliwosci dlaczego placic fimie tuningowej z renoma - http://www.mtm-tuning.pl/bimoto.html
swoja droga ciekawe jak sie synchronizuje te dwa silniczki, chociaz w sumie nie ma takiej potrzeby za wyjatkiem syt. gdy sie jedzie bez gazu bo wtedy szarpie, no i to paliwo 105 oktanow, w polsce to tylko na gaz przerobic
gls1 napisał:
> Faktem jest ,że to Porsche padnie po 40 tyś km. Natomiast wyciskanie mocy z
3.8
>
> cm 3 do prawie 850 PS i 920 Nm, to "żaden problem" bo moc może wycisnąć już
> każdy i to nie jest żadnym problemem-taki jest mniejwięcej twój tok
rozumowania
>
> o ile sobie przypominam twoje poprzednie argumenty.... nie rozumiem więc
> twojego argumentu. Faktem jest to, że róznica 253 PS na korzyść Porsche
rozwali
>
> tą Hondę , no ale to Porsche na pewno nie jebst wolnossące węc to nie jest
> argument....PZDR!!!
teraz to ja Ciebie nie rozumiem. Najpierw chcesz zobaczyc jak nieseryjny
Mugen "rozwala" seryjną M5 a potem nieseryjne Porsche też Ci nie pasuje bo jest
doładowane. Prawda jest jednak taka że zarówno w przypadku seryjnych jak i
nieseryjnych bolidów Honda dostaje cięgi od konkurecji a jak to konkurencja
robi to jest nieważne bo liczy sie osiągnięty efekt. I tak w dyscyplinie p.t.
auta seryjne taka S2000 nie może nawet wiązać sandałów SLK AMG
a w dyscyplinie zatytułowanej tuning - Mugen nie porazdzi sobie z Brabusem,
Carlssonem , 9ff , MTM , HGT czy ze Schnitzerem. Pamietaj , akurat w tej
dziedzinie liczy sie efekt ( kto ma wiecej i szybciej ) a nie dobre chęci.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|