MTM 300

Tematy

biblia


On Fri, 27 Mar 1998, MTM wrote:


+ Czy ktoś wie jak sformatować dysk LBA na niskim poziomie?
                                    ^^^
                                    ***

+Gdzie zdobyć program , który to umożliwi ?

 U producenta. Formatowanie nowych kontrukcji (a jak jest
LBA to do starych nie należy) z BIOSu jak to niektórzy
radzili może się skończyć nagraniem płaszczyzny wzorcowej
(wiodącej, czy jak kto tam lubi nazwać).
 W efekcie zamiast np. 2 GB ostanie ci się 300 MB i będziesz
miał pretensje do całego świata.
 Inna sprawa że lepiej kawałek dysku niż nic... -:(
 I mało kto takie narzędzia daje: niektórzy dają
ale nie publicznie (service only).

BTW: nie mam, żeby mnie nie pytać -:(

 Gotfryd



silnik nie ruszany (narazie, moze w przyszłości odwiedze firme MTM i wtedy
moc bedzie oscylowac w okolicy 440-460KM:)), zdjęty tylko ogranicznik
(poprzedni właściciel wyciągnął na autobanie ok 280km/h - ale pewnie pójdzie
coś pod 300).
Co do spalania to w mieście przy spokojnej jeździe spali 16-18l a na trasie
tak z 12l, ale jak przydusze to....:))) Co do przeglądów i ceny części to na
razie nie miałem okazji tego sprawdzać (mam to auto 1,5 miesiaca, auto ma
niecaly rok) tak wiec przekonam sie o tym dopiero podczas wymiany zuzytych
czesci. Jesli ojciec kupi takie auto (polecam!) to naprawde zaznacie wiele
frajdy z jazdy:)) Jest jeszcze jedna plus tego, zaraz po ojcu ty bedzisz
ujezdzal te 380KM:))




Zajebiście... Myślę, że powinniście się udać z tymi pomysłami do VW,
przecież tam tabuny projektantów myślą, jak bez większego wpływu na silnik
ze 180 koni uzyskać 225 koni (przy 1.8T), a tutaj proszę - ze 150 mamy 250
na luzie. Ba - wymieniamy wtryski i już jest 300. Raaany i to 100.000 km
robi bez problemu najmniejszego. Albo załóżcie firmę tuningową! Wróżę
naprawde niesamowite sukcesy na rynku. 5 kzł, ba - dajmy na to 10 kzł i
wzrost mocy o 100% - no tego tutaj jeszcze nie grali ;)) Ja z tą firmą
tuningową serio mówię.


Quwa! Jurand, co ty bredzisz ? Strasznie sie osmieszasz... :(

Przeciez jest pelno takich firm tuningowych, ktore wlasnie tak robia.
W Polsce najlepsza renome w 1.8T ma VTG :).

Zobacz sobie strony:
http://vtg.info.pl/03_chi_01.html
Mi. ja jezdze samochodem dlubanym przez nich.

albo:
http://www.mtm-tuning.pl/tresc-tuning.html

Niemieckich tunerow robiacych cuda z tym silnikiem,
to juz nawet nie chce mi sie wymieniac...

Duzo ludzi kupuje samochod z tym silnikiem,
tylko po to zeby go podkrecic i VW doskonale o tym wie !
AFAIK dlubiac 1.8T w niemczech np. w mtm (za koszmarne
pieniadze :), nie tracisz gwarancji.

Pozdrawiam!



myśle że Audi robi bardzo dobre silniki z turbo-doładowaniem, nad tym (2.7)
pracowli specjaliści od Coswortha, a ten to to nic innego jak w modelu S4
tylko moc podnieśli z 265KM-380KM w tym wypadku MTM 420KM i 550Nm. Lecz
czytałem i słyszałem że ta firma MTM niby specjalista od VW i Audi ale pare
samochodów już zjarali (RS6). Myśle że tak spreparowae Audi da rade wycisnąć
ponad 300km/h
Seria (380KM) bez ogranicznika leci 280km/h

P.S  Jest jeszcze szybsze kombi od tej RS-czwórki i z podobna prędkością
maksymalną co F F50




Pamiętam - z dwoma silnikami, ale nie wiem czy to robiło MTM, czy nie


ABT....

MTM RS6 tez robili i wybuchł im silnik:))

         <500E
MB W124 300 E24
==Pozdrowienia==
      <3-miasto




Mylisz sie kolego. Nie zaplaciles za _dobry_ produkt. Albo placisz raz
150-300 zl za _dobry_ produkt albo kupujesz gowno za 2, czy 20 zl i
kupujesz ponownie i ponownie i ponownie i ponownie...


Kupującego to nie interesuje. Ktoś sprzedaje czajnik za 20 zł i ma on
działać.
Mało tego, ma mieć gwarancje, być bezpieczny itd.
Mam drugi rok czajnik za 9.99 firmy Mtm kupiony na otwarciu Awansu. Działa
bez problemu.

Tomek



Silnik RS6 to Lambo z 2 małymi sprężarkami-jego tuning to wyzwanie dla
najlepszych.Dotychczasowe doświadczenia pokazują że w przypadku znaczącego
przyrostu mocy seryjny pozostaje tylko dół silnika.Poza tym zwiększanie mocy w
tym samochodzie to sztuka dla sztuki-o ile na ćwiartkę można coś urwać to na
torze chyba niewiele.Oczywiście majętni maniacy zgłoszą się do ABT-a,albo
MTM-u,ale i tak nie przebiją maszyn do ścigania na 1/4 mili-a6-800km itd.To nie
jest 1.8T z którego w Polsce robią 300km-opanowanie technologii zwiększenia mocy
w tak zaawansowanym agregacie to poważne wyzwanie-tunning porównywalnych
silników Ferrari to dziesiątki tysięcy euro.



odre napisał:

> Jeszcze jedno. Jedziesz do Ingolstadt do MTM i za 1000EUR z 240
masz
> 300 koni i ponad 500 nM. Warto!!! MTM to tuner fabryczny Audi, nie
> tracisz gwarancji i masz pewność, że wszystko zrobione jest tak
jak
> należy. Każdy silnik możesz tam zrobić!

Pokaż jeden, chociaż malutki wpis po stronie Audi, że MTM jest
tunerem fabrycznym



Zastanawiam sie co trzeba miec w glowie by jechac nowym autem do
Niemiec i tuningowac diesla ktory skadinad w 99,9% sytuacji
drogowych zupelnie wystarcza?
P.S. Nm

odre napisał:

> Jeszcze jedno. Jedziesz do Ingolstadt do MTM i za 1000EUR z 240
masz
> 300 koni i ponad 500 nM. Warto!!! MTM to tuner fabryczny Audi, nie
> tracisz gwarancji i masz pewność, że wszystko zrobione jest tak
jak
> należy. Każdy silnik możesz tam zrobić!




Czesc Aniolku!

Specjalisci od przerobek VW mieszcza sie troche daleko od Elblaga, bo albo w
Bielsku Bialej, albo pod Poznaniem:
1. Adam Chrapusta MTM, ul. Cmentarna 29, 43-300 Bielsko Biala, tel. (0-33) 818-
58-10, www.mtm.com1.pl,
2. KOCAR sc, ul. lipowa 9, Baranowo/k Poznania, tel. (0-61) 814-20-19,
www.kocar.tuning.pl

Mysle, ze mozesz sprobowac nieco blizej:
- w Olsztynie w firmie Majer-Tech, ul. Jagiellonska 74, adres inetrnetowy:
www.majer-tech.com.pl/
- w Bydgoszczy, ul. Żywiecka, 385-378 Bydgoszcz, tel. (052) 379-66-05 adres
internetowy: www.swiatek-tuning.com.pl/

Poogladaj, napisz, albo zadzwon.

Zycze powodzenia



Witam.

> > A w twoim przypadku to na 99% przepływomierz. Kup oryginał Boscha (allegro
> 250-300zł, w ASO to samo ok. 800zł).

Jeśli ten z Alledrogo jest nowy, to na 99% nie jest tym samym przepływomierzem,
który jest w ASO. Ale zawsze można później MTM'a z Alledrogo sprzedać i kupić
oryginalnego Boscha w sklepie. ;))
Do najpopularniejszych wersji 2,4JTD (136-150KM) przepływomierz kosztuje w
sklepie bez żadnych rabatów 320PLN.

Pozdrawiam,
Maciej Loret



Użytkownik "Tomek Mentzel" <tomekment@poczta.onet.plnapisał w
wiadomości
silnik nie ruszany (narazie, moze w przyszłości odwiedze firme MTM i wtedy


Zapraszam do Bielska-Bialej do MTM'u przy dealerze Inter-welm, to ty sobie
zrobisz tuning a ja sobie obejrze to cacko :)

moc bedzie oscylowac w okolicy 440-460KM:)), zdjęty tylko ogranicznik
(poprzedni właściciel wyciągnął na autobanie ok 280km/h - ale pewnie
pójdzie
coś pod 300).


Hehe :) Mnie bardziej rajcuje staly naped na 4 kolka i 0-100 i 0-200 :)

Co do spalania to w mieście przy spokojnej jeździe spali 16-18l a na
trasie
tak z 12l, ale jak przydusze to....:))) Co do przeglądów i ceny części to


na

Czyli nie tak tragicznie jak na V6 2.7 :) Nie chce myslec ile to pali przy
naprawde ostrym przyduszaniu :)


razie nie miałem okazji tego sprawdzać (mam to auto 1,5 miesiaca, auto ma
niecaly rok) tak wiec przekonam sie o tym dopiero podczas wymiany zuzytych
czesci. Jesli ojciec kupi takie auto (polecam!) to naprawde zaznacie wiele
frajdy z jazdy:)) Jest jeszcze jedna plus tego, zaraz po ojcu ty bedzisz
ujezdzal te 380KM:))


Dokladnie :) Moj ojciec ma ze tak powiem zaufanie do audi, mamy w rodzinie
A3 1.8 T i mielismy A6 2.7 T(ktorym jezdzil ojciec ale zostalo skasowane
przez jego kierowce ..). I bede go bardzo goraco namawial zeby przemyslal
zakup nowego A6 2.7 T vs roczny RS4 2.7 TT, sprawa jest aktualna dopiero w
okolicach marca teraz ojciec jest zawalony praca i nie ma czasu myslec o
aucie ... w rezulatacie ujezdzam sobie palio 1.6 ktore w zasadzie nie jest
takie zle ... :)

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript