On Fri, 27 Mar 1998, MTM wrote:
+ Czy ktoś wie jak sformatować dysk LBA na niskim poziomie? ^^^ ***
+Gdzie zdobyć program , który to umożliwi ? U producenta. Formatowanie nowych kontrukcji (a jak jest LBA to do starych nie należy) z BIOSu jak to niektórzy radzili może się skończyć nagraniem płaszczyzny wzorcowej (wiodącej, czy jak kto tam lubi nazwać). W efekcie zamiast np. 2 GB ostanie ci się 300 MB i będziesz miał pretensje do całego świata. Inna sprawa że lepiej kawałek dysku niż nic... -:( I mało kto takie narzędzia daje: niektórzy dają ale nie publicznie (service only). BTW: nie mam, żeby mnie nie pytać -:( Gotfryd
silnik nie ruszany (narazie, moze w przyszłości odwiedze firme MTM i wtedy moc bedzie oscylowac w okolicy 440-460KM:)), zdjęty tylko ogranicznik (poprzedni właściciel wyciągnął na autobanie ok 280km/h - ale pewnie pójdzie coś pod 300). Co do spalania to w mieście przy spokojnej jeździe spali 16-18l a na trasie tak z 12l, ale jak przydusze to....:))) Co do przeglądów i ceny części to na razie nie miałem okazji tego sprawdzać (mam to auto 1,5 miesiaca, auto ma niecaly rok) tak wiec przekonam sie o tym dopiero podczas wymiany zuzytych czesci. Jesli ojciec kupi takie auto (polecam!) to naprawde zaznacie wiele frajdy z jazdy:)) Jest jeszcze jedna plus tego, zaraz po ojcu ty bedzisz ujezdzal te 380KM:))
Zajebiście... Myślę, że powinniście się udać z tymi pomysłami do VW, przecież tam tabuny projektantów myślą, jak bez większego wpływu na silnik ze 180 koni uzyskać 225 koni (przy 1.8T), a tutaj proszę - ze 150 mamy 250 na luzie. Ba - wymieniamy wtryski i już jest 300. Raaany i to 100.000 km robi bez problemu najmniejszego. Albo załóżcie firmę tuningową! Wróżę naprawde niesamowite sukcesy na rynku. 5 kzł, ba - dajmy na to 10 kzł i wzrost mocy o 100% - no tego tutaj jeszcze nie grali ;)) Ja z tą firmą tuningową serio mówię.
Quwa! Jurand, co ty bredzisz ? Strasznie sie osmieszasz... :(
Przeciez jest pelno takich firm tuningowych, ktore wlasnie tak robia. W Polsce najlepsza renome w 1.8T ma VTG :). Zobacz sobie strony: http://vtg.info.pl/03_chi_01.html Mi. ja jezdze samochodem dlubanym przez nich. albo: http://www.mtm-tuning.pl/tresc-tuning.html Niemieckich tunerow robiacych cuda z tym silnikiem, to juz nawet nie chce mi sie wymieniac... Duzo ludzi kupuje samochod z tym silnikiem, tylko po to zeby go podkrecic i VW doskonale o tym wie ! AFAIK dlubiac 1.8T w niemczech np. w mtm (za koszmarne pieniadze :), nie tracisz gwarancji. Pozdrawiam!
myśle że Audi robi bardzo dobre silniki z turbo-doładowaniem, nad tym (2.7) pracowli specjaliści od Coswortha, a ten to to nic innego jak w modelu S4 tylko moc podnieśli z 265KM-380KM w tym wypadku MTM 420KM i 550Nm. Lecz czytałem i słyszałem że ta firma MTM niby specjalista od VW i Audi ale pare samochodów już zjarali (RS6). Myśle że tak spreparowae Audi da rade wycisnąć ponad 300km/h Seria (380KM) bez ogranicznika leci 280km/h P.S Jest jeszcze szybsze kombi od tej RS-czwórki i z podobna prędkością maksymalną co F F50
Pamiętam - z dwoma silnikami, ale nie wiem czy to robiło MTM, czy nie
ABT....
MTM RS6 tez robili i wybuchł im silnik:)) <500E MB W124 300 E24 ==Pozdrowienia== <3-miasto
Mylisz sie kolego. Nie zaplaciles za _dobry_ produkt. Albo placisz raz 150-300 zl za _dobry_ produkt albo kupujesz gowno za 2, czy 20 zl i kupujesz ponownie i ponownie i ponownie i ponownie...
Kupującego to nie interesuje. Ktoś sprzedaje czajnik za 20 zł i ma on działać. Mało tego, ma mieć gwarancje, być bezpieczny itd. Mam drugi rok czajnik za 9.99 firmy Mtm kupiony na otwarciu Awansu. Działa bez problemu.
Tomek
Silnik RS6 to Lambo z 2 małymi sprężarkami-jego tuning to wyzwanie dla
najlepszych.Dotychczasowe doświadczenia pokazują że w przypadku znaczącego
przyrostu mocy seryjny pozostaje tylko dół silnika.Poza tym zwiększanie mocy w
tym samochodzie to sztuka dla sztuki-o ile na ćwiartkę można coś urwać to na
torze chyba niewiele.Oczywiście majętni maniacy zgłoszą się do ABT-a,albo
MTM-u,ale i tak nie przebiją maszyn do ścigania na 1/4 mili-a6-800km itd.To nie
jest 1.8T z którego w Polsce robią 300km-opanowanie technologii zwiększenia mocy
w tak zaawansowanym agregacie to poważne wyzwanie-tunning porównywalnych
silników Ferrari to dziesiątki tysięcy euro.
odre napisał:
> Jeszcze jedno. Jedziesz do Ingolstadt do MTM i za 1000EUR z 240
masz
> 300 koni i ponad 500 nM. Warto!!! MTM to tuner fabryczny Audi, nie
> tracisz gwarancji i masz pewność, że wszystko zrobione jest tak
jak
> należy. Każdy silnik możesz tam zrobić!
Pokaż jeden, chociaż malutki wpis po stronie Audi, że MTM jest
tunerem fabrycznym
Zastanawiam sie co trzeba miec w glowie by jechac nowym autem do
Niemiec i tuningowac diesla ktory skadinad w 99,9% sytuacji
drogowych zupelnie wystarcza?
P.S. Nm
odre napisał:
> Jeszcze jedno. Jedziesz do Ingolstadt do MTM i za 1000EUR z 240
masz
> 300 koni i ponad 500 nM. Warto!!! MTM to tuner fabryczny Audi, nie
> tracisz gwarancji i masz pewność, że wszystko zrobione jest tak
jak
> należy. Każdy silnik możesz tam zrobić!
Czesc Aniolku!
Specjalisci od przerobek VW mieszcza sie troche daleko od Elblaga, bo albo w
Bielsku Bialej, albo pod Poznaniem:
1. Adam Chrapusta MTM, ul. Cmentarna 29, 43-300 Bielsko Biala, tel. (0-33) 818-
58-10, www.mtm.com1.pl,
2. KOCAR sc, ul. lipowa 9, Baranowo/k Poznania, tel. (0-61) 814-20-19,
www.kocar.tuning.pl
Mysle, ze mozesz sprobowac nieco blizej:
- w Olsztynie w firmie Majer-Tech, ul. Jagiellonska 74, adres inetrnetowy:
www.majer-tech.com.pl/
- w Bydgoszczy, ul. Żywiecka, 385-378 Bydgoszcz, tel. (052) 379-66-05 adres
internetowy: www.swiatek-tuning.com.pl/
Poogladaj, napisz, albo zadzwon.
Zycze powodzenia
Witam.
> > A w twoim przypadku to na 99% przepływomierz. Kup oryginał Boscha (allegro
> 250-300zł, w ASO to samo ok. 800zł).
Jeśli ten z Alledrogo jest nowy, to na 99% nie jest tym samym przepływomierzem,
który jest w ASO. Ale zawsze można później MTM'a z Alledrogo sprzedać i kupić
oryginalnego Boscha w sklepie. ;))
Do najpopularniejszych wersji 2,4JTD (136-150KM) przepływomierz kosztuje w
sklepie bez żadnych rabatów 320PLN.
Pozdrawiam,
Maciej Loret
Użytkownik "Tomek Mentzel" <tomekment@poczta.onet.plnapisał w wiadomości silnik nie ruszany (narazie, moze w przyszłości odwiedze firme MTM i wtedy
Zapraszam do Bielska-Bialej do MTM'u przy dealerze Inter-welm, to ty sobie zrobisz tuning a ja sobie obejrze to cacko :) moc bedzie oscylowac w okolicy 440-460KM:)), zdjęty tylko ogranicznik (poprzedni właściciel wyciągnął na autobanie ok 280km/h - ale pewnie pójdzie coś pod 300).
Hehe :) Mnie bardziej rajcuje staly naped na 4 kolka i 0-100 i 0-200 :) Co do spalania to w mieście przy spokojnej jeździe spali 16-18l a na trasie tak z 12l, ale jak przydusze to....:))) Co do przeglądów i ceny części to
na Czyli nie tak tragicznie jak na V6 2.7 :) Nie chce myslec ile to pali przy naprawde ostrym przyduszaniu :) razie nie miałem okazji tego sprawdzać (mam to auto 1,5 miesiaca, auto ma niecaly rok) tak wiec przekonam sie o tym dopiero podczas wymiany zuzytych czesci. Jesli ojciec kupi takie auto (polecam!) to naprawde zaznacie wiele frajdy z jazdy:)) Jest jeszcze jedna plus tego, zaraz po ojcu ty bedzisz ujezdzal te 380KM:))
Dokladnie :) Moj ojciec ma ze tak powiem zaufanie do audi, mamy w rodzinie A3 1.8 T i mielismy A6 2.7 T(ktorym jezdzil ojciec ale zostalo skasowane przez jego kierowce ..). I bede go bardzo goraco namawial zeby przemyslal zakup nowego A6 2.7 T vs roczny RS4 2.7 TT, sprawa jest aktualna dopiero w okolicach marca teraz ojciec jest zawalony praca i nie ma czasu myslec o aucie ... w rezulatacie ujezdzam sobie palio 1.6 ktore w zasadzie nie jest takie zle ... :)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|