Zeby tylko Spacerowej. Ale coz wymagac od polskich drogowcow lejacych asfalt do kaluz - miedzy innymi w tym tygodniu na Lodzkiej i na dojezdzie do wjazdu na obwodnice na Szadolkach. :
Wg. mnie kompletną bzdurą jest lanie asfaltu do dziur w trakcie deszczu śniegu !! za 2 tygodnie znowu jest dziura a kawałki asfaltu tylko z pod kół latają.
Spacerówka na samej górze przed światłami jest tak pofałdowana jak "tarka" (nowy asfalt a już się fałduje) kto to robił ??? pewnie Skanska wygrała przetarg i podzleciła MTM w Gdyni
- Konsorcjum firm Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek, Sobański sp tel.
058 781 68 52 niesprawny lub błędny gdy padał śnieg.
- UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ - telefony do tych firmy działały bez
zarzutu, lecz z informacji uzyskanych od firmy MTM - aktualnie w Gdyni nikt nie
zajmuje się już kanalizacją deszczową w mieście. Na pewno nie firmy wymienione
na stronie UM. Była kiedyś firma „Szamanek”, ale kanalizacja deszczowa w Gdyni
położyła tą firmę…
Powiedzieć, że odśnieżanie ulic w Gdyni to porażka od lat to brzmi jak
komplement.
Zamiast zrobić jeden skuteczny telefon koordynujący całą akcje odśnieżania
miasta (np. 986) podaje się 10 numerów, których i tak nikt nie pamięta,
działają źle lub nie ma rezultatu interwencji. :(
W Gdyni rusza budowa Ze strony internetowej ZKM w Gdyni:
Rusza budowa!
W piątek, 2 września, po uprawomocnieniu się wyników przetargu na roboty
budowlane, Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej Sp. z o.o. podpisało
umowę na realizację prac infrastrukturalnych w ramach projektu „Rozwój
proekologicznego transportu publicznego w Gdyni”, współfinansowanego ze
środków Unii Europejskiej.
Wykonawcą robót jest konsorcjum składające się ze spółek: WARBUD S.A. z
Warszawy i Firma Budowlano-Drogowa MTM S.A. z Gdyni. Zakres prac obejmuje
budowę nowej zajezdni trolejbusowej u zbiegu ulic Zakręt do Oksywia i Opata
Hackiego, budowę pętli w Kaczych Bukach oraz sieci trakcyjnej od pętli przy
ul. Nowowiczlińskiej do Kaczych Buków wraz z odgałęzieniem do ul. Miętowej.
Prace zostały podzielone na trzy etapy. Pierwszy etap, w którym przewidziano
budowę sieci trakcyjnej od pętli przy ul. Nowowiczlińskiej do pętli przy ul.
Miętowej, gotowy będzie już w 2005 r. A więc najpóźniej w grudniu 2005 r. do
ul. Miętowej dojadą trolejbusy nowej linii 24 ze Stoczni „Gdynia” (wybrane
kursy tylko z Gdyni Dworca Gł. PKP). Na linii 24 pojawią się m. in. dwa
nowoczesne trolejbusy Solaris Trollino 12AC, pierwsze z 10 zakupionych w
ramach Projektu, przy dofinansowaniu UE. Mają one dotrzeć do Gdyni do końca
października.
Artukuł: Czerwony asfalt na ścieżce rfowerowej
fot. Kamil Gozdan / AG
mhl 21-11-2002, ostatnia aktualizacja 21-11-2002 17:36
Na tej ścieżce rowerzyści nie poszaleją. Trasa ma długość zaledwie
kilkudziesięciu metrów. W czwartek firma MTM położyła na ścieżce rowerowej,
przy skrzyżowaniu ul. Zbożowej i Morskiej w Gdyni, nową nawierzchnię.
Jest wykonana ze specjalnie barwionego na brunatno-czerwony kolor asfaltu.
Grubość nawierzchni nie przekracza 3 cm. Asfaltowe ścieżki w Europie Zachodniej
są standardem, w Trójmieście to pierwsza jaskółka. - Asfalt zapewnia najlepszy
komfort jazdy rowerem. Poza tym poprawia estetykę otoczenia, a piesi i kierowcy
nie mają problemu z odróżnieniem, gdzie kończy się chodnik czy jezdnia, a
zaczyna ścieżka - zachwala Ireneusz Marcinik, wiceprezes MTM. - Te nawierzchnię
położyliśmy z własnej inicjatywy. Chcieliśmy pokazać przyszłym inwestorom
możliwości.
Firma chce zainteresować swoim produktem m.in. władze Gdyni i Gdańska.
Kolorowa, asfaltowa nawierzchnia jest niestety o 10-15 proc. droższa niż np.
ścieżka wyłożona kostką brukową.
W Gdyni miłośnicy dwóch kółek mają do dyspozycji blisko 50 km tras o różnej
nawierzchni.
Artykuł: Czerwony asfalt na ścieżce rowerowej
fot. Kamil Gozdan / AG
mhl 21-11-2002, ostatnia aktualizacja 21-11-2002 17:36
Na tej ścieżce rowerzyści nie poszaleją. Trasa ma długość zaledwie
kilkudziesięciu metrów. W czwartek firma MTM położyła na ścieżce rowerowej,
przy skrzyżowaniu ul. Zbożowej i Morskiej w Gdyni, nową nawierzchnię.
Jest wykonana ze specjalnie barwionego na brunatno-czerwony kolor asfaltu.
Grubość nawierzchni nie przekracza 3 cm. Asfaltowe ścieżki w Europie Zachodniej
są standardem, w Trójmieście to pierwsza jaskółka. - Asfalt zapewnia najlepszy
komfort jazdy rowerem. Poza tym poprawia estetykę otoczenia, a piesi i kierowcy
nie mają problemu z odróżnieniem, gdzie kończy się chodnik czy jezdnia, a
zaczyna ścieżka - zachwala Ireneusz Marcinik, wiceprezes MTM. - Te nawierzchnię
położyliśmy z własnej inicjatywy. Chcieliśmy pokazać przyszłym inwestorom
możliwości.
Firma chce zainteresować swoim produktem m.in. władze Gdyni i Gdańska.
Kolorowa, asfaltowa nawierzchnia jest niestety o 10-15 proc. droższa niż np.
ścieżka wyłożona kostką brukową.
W Gdyni miłośnicy dwóch kółek mają do dyspozycji blisko 50 km tras o różnej
nawierzchni.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|