gry do win98

Tematy

biblia



Minimalne wymagania systemowe:
Pentium II 450 Mhz (lub kompatybilny)
64 MB RAM
4MB karta graficzna zgodna z DirectX
Windows 95/98/ME/XP

Opis Gry:
Daleko na Pustyni Arabskiej znajduje się Jaskinia Nasiry, ponura, ukryta głęboko pod ziemią i otoczona jeziorami wrzącej lawy, gdzie strzeżona przez groźne stwory czarownica snuje swoje złowieszcze plany. Nasira jest gotowa na wszystko, aby pozbyć się Aladyna, Sułtana i księżniczki Dżasminy raz na zawsze. Z pomocą mrocznych potęg przyzwała ducha swego brata Dżafara, by niepodzielnie zawładnąć Agrabah...
Jeśli szukasz przygody, nie mogłeś lepiej trafić. W mieście roi się od połykaczy ognia, zaklinaczy węży... i sułtańskich strażników, którzy mogą Cię wtrącić na zawsze do lochu. Droga wiedzie przez 9 obszarów: Aladyn musi przedrzeć się przez Bazar w Agrabah, przebiec przez Pałac, uciec z lochów, przebyć Oazę, wytrwać w ognistej Jaskini Cudów, wyrwać Dżasminę z pełnej pułapek Piramidy, ocalić Sułtana ze szponów Złego Władcy w Starożytnym Mieście, a wreszcie - pokonać Nasirę i Dżafara w ich sekretnej kryjówce.









INSTRUKCJA DLA PIRATA (DLA ORYGINAŁA W SUMIE TEŻ)


(wymagany sp3 dla xp i sp1 dla visty!!!!! bez tego nihooya)

kopiujesz pliki z obrazów do jednego folderu
instalujesz r* social club
instalujesz gre (setup.exe )
ściągasz crack'a uber proper bypass
instalujesz i ściągasz pierwszego patch'a (kolejnych nie instaluj bo nie będziesz mógł używać kompów w grze a to jest wymagane w kilku misjach)
kopiujesz plik z folderu z crackiem do głównego folderu z grą i zastępujesz nim oryginalny plik
ściągasz i instalujesz games for windows live

odpalasz r* social club (start/programy/rockstar games> r*)

Nie zakładasz żadnych kont na r* social club
(dajesz play potem skip login i potwierdzasz klikająć OK)
wyskoczy ci czarne dosowe okienko "fedor cośtam" nie zamykaj go bo gra nie pójdzie
i teraz w grze musisz stworzyć konto (jakieś obojętnie jakie dane) na games for windows live , dzięki temu będziesz mógl save'ować. Klikasz klawisz Home i wtedy robisz to konto.

GRASZ



Witam serdecznie.

Mam problem z tą grą.
Zainstalowałem ją, ale gdy odpalam zaraz zawiesza się standardowym
komunikatem windows program speed.
Mam dwa systemy XP. Jeden specjalnie czyściutki zainstalowałem pod
tą grę.
Na obu to samo.
Jak to spradzić? Może dlatego, że mam tylko 256MB ramu?

1gb to minimum, grałem przez chwile na 512 mb i różnica jest kolosalna
pozdr



witam
Tez miałem ten problem.
Pomimo tego, że creative twierdzi, że jego sterowniki działają z WinXP bez
żadnych problemów, to prawda ma się zupełnie inaczej do tego co piszą.
Właściwie sprawa wygląda tak, że Liveware 3.0 nie działa praktycznie wcale z
WXP, a jeśli już nawet to jest to poprostu mordęga z jego obsługą.
Sprawdzałem i wygląda to tak : WXP ma wbudowaną obsługę wszystkiego co
potrzebne jest do gier, czyli EAX itd.,
nie ma więc potrzeby instalowania sterowników i mozna spokojnie pozostawić
te które windows sam sobie instaluje.
Wszystko wtedy działa, jest EAX itp. w grach, jeśli natomiast ktoś chce mieć
DolbyDigital, wystarczy zainstalować sobie kodeka, z jakiejś stronki o divx.

Pozdrawiam



n0n <n@wp.pl napisał(a):

Jest jakis program/patch/update do win XP Profesional pozwalajacy
odpalic starsze gry takie jak Worms Armagedon czy  Age of Empires 2 ??


Tak. Tryb zgodności Windows xP lub lektura wrześniowego wydania magazynu
CHIP



Dnia 05-04-08 16:36, Użytkownik red napisał:

Moneetor wrote:

| To nie lepiej od razu na OGL zrobić framework?? Nie dośc że szybsze,
| to jeszcze i przenośne na wszystkie sensowne maszyny i systemy.

Swoja droga troche ciekawi mnie Twoja teoria. Stad dwa pytania:
1. Jakies konkretne testy na temat wydajnosci obu API? Jesli nie to skad
stwierdzenie, ze OGL jest szybszy?


Jak gracz ma wybór między graniem w tą samą grę na OGL i DX , to jak
chce mieć szybciej to używa OGL. Przynajmniej słyszałem takie opinie w
stylu "DX i tak chodzi wolniej"

2. Jakie inne "wszystkie sensowne maszyny"? API i karty graficzne to
glownie rynek gier, tutaj oprocz konsol licza sie tylko PC, a ponad 90%
gier idzie pod kontrola DX.


Wszystkie które nie są z systemem M$ Windows. OpenGL chodzi nawet na
Mac'ach, a DX?? Ogolnie OGL jak dla mnie jest mniej microsftowe i przez
to jakby przyjemniejsze w analizowaniu kodu itp.

Poza tym kto dzisiaj patrzy, ktora wersje OGL wspomaga sprzetowo karta
graficzna, ktora zamierza kupic. To ma tez odbicie na roznych portalach
czy nawet stronach producentow - liczy sie obslugiwana wersja DX
(obecnie 9) i nowy Shader Model, a czy tam bedzie OGL 1.4, 1.5 czy moze
2.0 to malo kogo to obchodzi. Nie dziwne zreszta, EA Games to w
przypadku PC wiekszosc gier, a chyba tylko Id sie ostalo przy OGL.
Tak wlasciwie to nie lubie jeszcze tych rozszerzen...


To chyba z przekory wolę OGL ;)




Uruchamiam jakąś grę, która do wyświetlania używa DirectX. Gra zaraz po
uruchomienia zmienia tryb graficzny i działa na nim do końca. Czy można
zmienić szybkość odświeżania monitora(po uruchomieniu gry) tak aby gra
działała dalej poprawnie? Pozostałe wartości jak rozdzielczość i liczba
kolorów mają pozostać takie same.


zapewne masz problem z odswiezaniem pod w2k/xp. coz nie ta grupa,
dodam ze jest sporo fixow ktore to naprawiaja

www.winxp.pl
ms-news.pl.windows.xp

bo programowo nie mozesz zmienic dzialania jakiejs obcej aplikacji.

.red...



gry napewno wykorzystuja direct input
a co do winapi to getasynckey i WM_KEYDOWN/UP z arrayem tak jak
podalem napewno pozwala na wciskanie kilku klawiszy. ile, to zalezy od
klawiatury i klawiszy jakie cisniemy, niektore sie szybciej blokuja,
niektore pozniej.


| Pobawiłem się z tym trochę, ale niestety z wynikiem całkowicie
| negatywnym. Nie pomogło założenie hooka na klawiaturę.
| Nie pomogło również zastosowanie timera, który 20 razy
| na sekundę sprawdzał stan wciśnięcia wszystkich klawiszy
| funkcjami WinAPI  "GetKeyboardState", "GetKeyState"
| lub "GetAsyncKeyState".
| Wydaje się, że jest to blokowane na niskim poziomie,
| prawdopodobnie na poziomie drivera klawiatury
| (a może nawet samej klawiatury?) w ten sposób,
| że naciśnięcie dokładnie w tym samym momencie
| więcej niż dwóch zwykłych klawiszy znakowych
| jest traktowane tak jakby w ogóle nie było żadnego
| naciśnięcia.

Napewno jest mozliwe rozwiazanie tego problemu, poniewaz istnieja gry dla
Windows, w ktorych mozna naciskac np: 4 klawisze jednoczesnie i wszystko
jest w porzadku.

pozdrawiam


With best regards,
      Mirek Czerwiński
http://kris.top.pl/~kherin/
http://warsztat.pac.pl/mirekcz/



Dnia Wed, 11 Aug 2004 17:51:26 +0200, Andrzej P. Wozniak napisał(a):


To nie chodzi tylko o optymalizację, ale też o obsługę określonej wersji
DirectX czy działanie z różnymi wersjami Windows. Z tych detonatorów,
które przetestowałem, dla starszego sprzętu polecam instalację co najwyżej
serii 23.x (23.11 dla Win2k, 23.12 dla Win9x). Działają bez problemów pod
Win95 OSR2 z DX80a i pod nowszymi wersjami Win9x z DX81b. Pod Win2k z
DX81b też nie zauważyłem problemów, WinXP z oczywistych względów nie biorę
pod uwagę ;-)


Mam Windowsa XP i nie zalezy mi na obsludze najnowszych DirectXow, bo nie
gram w nowe gry, tylko w starsze.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript