Proponuje, aby w tym temacie zamieszczac swoje Online ID z Playstation 3 Network, oraz nazwy gier w ktore gracie Online, oraz inne informacje ktore podalem nizej.
Online ID: SAPTIS
Gry: Motorstorm, Gran Turismo 5 Prologue, Grand Theft Auto IV, Metal Gear Solid 4, Buzz: Quiz TV, Killzone 2, Rag Doll Kung Fu, Uncharted 2: Among Thieves, Buzz, Swiat Quizow, GTA: Episodes From Liberty City, Wipeout HD Fury.....
Headset: Tak
Lacze: 1Mb
Zawsze mozna dodac kilka osob do Friendlisty i grac online.
Prosze wpisywac tylko te dane, ktore sa potrzebne, bez zbednych dodatkow typu posiadane filmy.
Zakazuje pisania w tym temacie jakichkolwiek zbędnych komentarzy. Piszemy tylko dane tak jak saptis. Kolejne próby zaśmiecania = warn - epro
Jak bym chciał: BF Zen Pinball Trash Panic I to chyba na tyle, chyba, ewentualnie jak większość będzie chciała np Stardusta to się dorzucę Niedługo wyjdzie Trine, które będzie pewnie dość dużo kosztowało (jak na grę na PSN), wyjdzie Fat Princess, warto kasę na to zachować :] Mam: Linger in Shadow Rag Doll Wajpałt Flower Wormsy do ściągnięcia i to chyba na tyle :>
Najlepiej ustalmy pierw listę pewniaków - czyli gier, które chcą wszyscy - rozumiem, że są to: BF1943 Trash Panic Co do tych dwóch wszyscy są zgodni. Zen Pinball - pasuje 3 osobom, niech Kuba i solim wypowiedza sie co do tej gry. Stardust HD - jak wyżej.
Co do gier zaproponowanych przez solima, to wstępnie średnio mnie interesują, ale ostatecznie napiszę wieczorem jak poczytam coś o nich, bo w sumie o niektórych mało wiem.
Witam oto kilka gier za które moge sie zamienic! Wiedźmin-Edycja Rozszerzona, stan bdb Mass Effect-Edycja Rozszerzona, stan bdb NFS Pro Street- Stan db NFS Underground 2-stan bdb Comandos Strike Force-stan bdb Interfernal-Stan bdb PAINKILLER- czarna edycja i overdorse- obydwie stan bdb. Test Drive Unlimited- Edycja Rozszerzona z megapackiem Nfs underground Loco Mania Counter Strike Condition Zero
Dochodza NOWE GRY (sa to gry z gazetek kazda stan bdb) The Mark PL,World War II Panzer Claws PL, Beer Tycoon Restaurant Empire II, Flatout 2 PL, Last Chaos PL Call Od Cthulhu Mroczne Zakątki Swiata PL, Arna Wars PL, Airport Tycoon 2 Race The Wtcc Game, Need For Russia PL, EEP4.0 Symulator Kolei MAFIA PL , Straz nocna Immportal Cities, Dream Pinball 3D PL Neverwinter Nights PL, Join Task Force PL , Pool Champs Rising Kingdoms PL, Taxi Extreme Rush PL , Diver Deep Water Adventures Juiced Szybcy i Gniewni PL , Prisoner Of War PL , Rag Doll Kung Fu Colin MCRAE Rally 04 PL, Serious Sam Drugie Starcie, Comanche 4, Prince Of Persia The Sands Of Time, Full Spectrum Warrior PL, Strike Fighters Gold Plyta tylko z fallout: Fallout Tactis Brotherhood Of Steel PL, Fallout 2PL, Fallout PL
Czekam na Wasze propozycje!!
Swoja droga , ten Physix wymagany w grach8 to pierdola - gra np. na ATI - instalniesz fizyksa , gra sie odpali , ale i tak efektu nie bedzie. Nie instalniesz - gra sie nie zainstaluje :rotfl:
*w znaczeniu instalatora
PhysX jest tym dla gier czy jest DirectX, OpenGL. Dodatkowe API. Po co pisac za kazdym razem Rag-Doll Physic, Cloth, czy inne pierdoly, jak wystarczy zintegrowac PhysX z silnikiem i po sprawie ?
No więc szukam osób mających ochotę kupić lub sprzedać slota do gier jak:
-dodatek do Wipeout HD FURY
-------------------------------------
-Flock
-Linger in Shadows
-Topatoi
-Worms
-Wolfenstein 3D
-Cuboid
-Crash Commando
-Comet Crash
-Bomberman ULTRA
-Astro Tripper
Są to gry łatwe i ich poziom trudności oceniany w granicach od 1.9 do 5. Dla przykładu Rag Doll Kung Fu: Fist of Plastic ma 6, a Super Stardust HD 8.9 w 10 stopniowej skali.
Więc 100% w każdej gwarantowane ;) Kto chętny ?
W najnowszym Click!'u znajdziemy dwie pełne wersje gier:
» Rag Doll Kung Fu
Bardzo nietypowa gra - przedstawia walki karateków-marionetek, sterowanych przez graczy za pośrednictwem myszy.
» World Racing
Gra, która pozwoli ci usiąść za kółkiem większości samochodów wyprodukowanych przez Mercedesa!
Ja bym tym "specjalistom" za bardzo nie wieżył
Videogame players are used to watching cut scenes acted out by stiffly animated marionettes that resemble Real Dolls more than real people, but will this trip deep into the uncanny valley be acceptable to the audience that watched the Milla Jovovich Resident Evil movies?
Film skierowany do fanów gier RE a gość się martwi czy zaakceptują ci co tylko widzieli w kinowej trylogi.
There's a bit too much self-referential foolishness. Leon goes into a soliloquy about how to conserve ammo by going for head shots on zombies. Sequences are occasionally shot in unrealistically steady first-person
To tylko 2 cytaty, a ja czytając to miałem wrażenie że ci goście tylko oglądali filmy i trailer RE5(+ może coś kiedyś widzieli z gry) ale nie wyglądają na takich co zagrywali w Residenty.
Zaznaczyłem mechanizmy (jak swojego czasu Rag Doll czy Bullet Time), ale tak naprawdę wszystkie te czynniki wpływają na wizerunek gry i ciężko jest wybrać ten najważniejszy.
EDIT: proszę nie zaczynać rozmawiać o cenach gier w Polsce, gdyż w porównaniu do reszty świata są one TANIE (średnio 2, 2.5 raza tańsze) i tyle.
Play 03/2008 - zapowiedź pełnych wersji (materiały z zasobów Play)
Cena: 9.99 PLN
Pełne wersje:
JUICED: SZYBCY I GNIEWNI PL (2005)
Jeśli komuś brakuje podziemnego klimatu z ProStreeta, to ma idealną okazję, żeby to sobie odbić: Juiced: Szybcy i gniewni to właśnie taka kopia poprzednich Need for Speedów. Szybka, neonowa, z wieloma wyzwaniami i wciąż ładna - i na pewno lepsza, niż Juiced 2!
PRISONER OF WAR PL (2002)
Podczas, gdy w większości gier o drugiej wojnie światowej strzela się do wroga i bombarduje jego pozycje, tu jest inaczej. Prisoner of War opowiada bowiem historię żołnierza pojmanego przez Niemców, który musi wydostać się z pilnie strzeżonego obozu, jednocześnie wykonując wszystkie codzienne czynności: apele, roboty i tak dalej. Zamiast rozwiązań siłowych są więc intelektualne i skradane. Miła odmiana od Call of Duty.
RAG DOLL KUNG FU (2006)
Żartowanie z tej gry nie ma sensu, ponieważ cała jest utrzymana w konwencji żartu. Głupiego i przezabawnego zarazem. Kukiełkowe postacie poruszają się, jakby były na sznurkach, ale zamiast nitki, używa się myszki, którą chwyta się za kończynę i ciągnie. Fabuła to oczywiście absolutna polewka z filmów kung fu.
-------------------
CD Action 03/2008 cena: 14.99 PLN
Pełne wersje:
»Brygada E5 PL
»Kryzys Kubański PL
»Świątynia Pierwotnego Zła PL
»Undercover PL
Problem z kartą PhysX polega na tym, że obecnie w grach fizyka nie ma tak ogromnego znaczenia, aby korzystać ze specjalizowanego układu. Jakie efekty fizyczne mamy w grach?
1. rag-dolls
2. jadące autko, któremu można przestrzelić oponę i autko się odpowiednio zachowa i np. rozbije
3. fruwające i odbijające się fragmenty architektury po np. eksplozji
4. dym zmieniający kierunek dymienia pod wpływem wiatru (to akurat jest w stanie zrobić karta graficzna w trybie DX10)
5. ...
Procesor PhysX może i faktycznie potrafi dużo - możliwe, że potrafi pięknie zasymulować śnieżną lawinę w górach, symulując każdą drobinkę śniegu. Tylko teraz powstają takie problemy:
1. jakie ma to znaczenie dla rozgrywki? Zobaczyć takie coś i... no właśnie, co? Ładnie się rozlecą budynki? Średnio ładnie, bo je śnieg prędzej przykryje :P
2. która karta graficzna poradziłaby sobie z takim ogromem cząsteczek i innych obiektów?
Reasumując: do dzisiejszych gier, a także gier "jutra" w zupełności wystarczy procesor wielordzeniowy.
Czyż nie krążyła jakiś czas temu prezentacja Alan Wake, chodząca na czterordzeniowym CPU, w której to po mapie latało sobie tornado i pięknie rozrywało bydynki i podrywało każdy przedmiot w powietrze? Jeśli takie coś jest możliwe na CPU, to po co nam specjalne karty?
ps - które gry dziś korzystają z PhysX? Cellfactor, który jakoś przeszedł bez echa? Ghost Recon: AW (i GRAW2), w którym karta dodaje jedynie więcej cząsteczek przy uderzeniu pocisku w ścianie oraz rozsypujące się kawałki drewna po eksplozji granatu przy drewnianym płotku (z którego przy okazji wysypuje się tyle drewna, co z niewielkiego domku rodzinnego)?
[edit]
Jest jeszcze jeden problem, o którym wspomniał kiedyś bodajże Gabe Newell. Opóźnienia (latency). Otóż, komunikacja CPU <-> PPU jest na tyle wolna, że efekty generowane przez PhysX mogą mieć znaczenie tylko dla "eye-candy", np. tworząc ładniejsze eksplozje. Problem powstaje przy szybkości reakcji AI na fizykę - co z tego, że eksplozja będzie wyglądać prze-mega-fantastycznie, skoro stojący w pobliżu jej rażenia ludek zda sobie sprawę z tego, że właśnie wypadałoby polecieć kilka metrów w przeciwnym kierunku i zginąć od odłamków po tak długim upływie czasu, że będzie to widać? Powiedzmy, wybuchł granat. Mija 500ms (czas komunikacji CPU <-> PPU oraz decyzja CPU co teraz zrobić) i ludek zaczyna nań reagować... to by wyglądało śmiesznie ;)
Ten post był edytowany przez Soulburner dnia: 24 Sierpień 2007 - 23:04
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|