gry hugo kopter

Tematy

biblia

Hugo - Tropikalna Wyspa

wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM
podobne gry



Kolejne przygody trolla Hugo, który musi uwolnić Hugolinę i dzieci – Trika, Traka i Truka – uprowadzone przez złą Scyllę.

Hugo to śmieszny i zabawny stworek. Tym razem trafia do zupełnie nowego świata. Hugolina i dzieci – Trik, Trak i Truk – zostali uprowadzeni przez Scyllę, która ukryła się z nimi na Tropikalnej Wyspie. Ścigając ich Hugo zaprzyjaźnił się z małpką Bananówką i tukanem Fernandem. W tym czasie Scylla weszła w komitywę z krokodylem Don Kroko – groźnym tyranem Tropikalnej Wyspy. Musisz pomóc Hugo w uwolnieniu Hugoliny i dzieci – to Twoja misja.
„Hugokopter”: W tym epizodzie, by uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przelecieć nad dżunglą - nie jest to jednak łatwym zadaniem. Scylla i złośliwe małpy robią wszystko, by utrudnić mu osiągnięcie celu.
„Wspinaczka po lianach”: Hugo musi się wspiąć na najwyższe drzewo w dżungli, by skorzystać z tajemnej liny pozwalającej dostać się na szczyt wulkanu. W dżungli jednak niczego nie można być pewnym. Wśród drzew czają się groźne niebezpieczeństwa.
„Tajemnica piramidy Inków”: Aby uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przedrzeć się przez dżunglę w kierunku piramidy Inków. Także i to przedsięwzięcie okazuje się trudne i niebezpieczne - za sprawą Scylli, Don Kroka i niebezpiecznych bestii.
„Podążaj za małpą”: Aby zostać "Trollem Dnia" Hugo musi stawić czoła licznym wyzwaniom. Na szczęście Bananówka pomaga mu odnaleźć właściwą drogę.
„Zabawy z małpami”: Aby pomóc Bananówce, Hugo stara się odebrać banany złośliwym małpom mając do dyspozycji tylko oślizgłą rybę.
„Gra w pary”: Trzeba będzie nieźle się nagłowić, szukając w dżungli par identycznych zwierząt.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript