Dostajesz w sumie prawie dwa miesiące jak dobrze wpiszesz kody do gry. Otóż najpierw załóż konto trial zwykłego wowa i następnie wpisz od fulla. Potem na stronce dodaj sobie trial od tbc i też wpisz od fulla. Później jeszcze daj triala od wotlk i masz dwa miechy grania. Jeśli chodzi o same gry to tylko podstawka daje miesiąc grania.
a do której wersji ??
Tu masz do 2 W oknie charakteru (naciskająć klawisz [B]) wpisz Marvin
Następnie otwórz konsolę wciskając [F2].
Teraz możesz korzystać z poniższych kodów:
cheats god = God mode
toggle frame = pokazuje FPS i TRS
cheat full = pełne leczenie
attributes = otwiera okno do zmiany możliwości postaci:
0 = chwilowy wzrost energii życiowej
1 = maksymalna energia życiowa
2 = chwilowy wzrost many
3 = maksymalny poziom many
4 = siła
5 = wiara
protection = ochrona przed broniami, magią itp.
1 = ochrona przed broniami
3 = ochrona przed ogniem
4 = ochrona przed magią
6 = ochrona przed pociskami
insert gold = skórzany plecak z 1000 złota i 100 punktami doświadczenia
lurker = pojawienie się lurkera
more snapper = pojawienie się Snappera
troll = pojawienie się Trolla
warg = pojawienie się Warga
sheep = pojawienie się owcy
draconain = pojawienie się Echsenmenscha
icegolem = Lodowy GOLEM
firegolem = Ognisty GOLEM
stonegolem = Kamienny GOLEM
more scavenger = pojawienie się Scavengera
wolf = pojawienie się wilka
blackwolf = pojawienie się czarnego wilka
Edytuj plik gothic2.infi w katalogu Gothic2 i zmień bloodDetail=2 na bloodDetail=3.
Gra będzie się troszkę różniła od oryginału...
kody do gry
ach te kody....
Do wpisywania kodów potrzebna jest Ci konsola:C:.....18 WoS American Long Haul - plik config.cfg (notatnik)masz dwie linijki:
uset g_console "0"
uset g_developer "0" - zmień te wartości na 1, zapisz, włącz grę a kody: to dwa które kiedyś użyłem w HT18WOS "cheat money" - 500000$ i "cheat driver" zatrudniasz kierowce - ale zepsułem sobie przyjemność z gry i odłożyłem!
zapomniales dodac ze chodzi ci o PC bo zaleje cie fala odpowiedzi na inne platformy. ameb Uzytkownik "Przemyslaw Marek Dlugosz" <pdlug@elka.pw.edu.plnapisal w wiadomosci
Poszukuje wszelkich informacji o niestandardowych algorytmach renderowania scen 3D. Interesuje mnie wszystko, najchetniej linki do stron o tym temacie. Moze ktorys z grupowiczow sam odkryl jakis ciekawy sposob wizualizacji obrazu 3d? Zeby odfiltrowac nadmiar informacji zaznacze, ze nie chodzi mi o jakas nakladke DirectX lub OpenGL (np. engine'y wiekszosci gier opierajaja sie na wykorzystaniu API tych bibliotek) ale o kod (algorytm?), ktory sam zarzadza wszystkim i dostaje sie do sprzetu. Do tego chodzi o niestandardowy algorytm, tzn. nie moze korzystac (tak jak OpenGL i DirectX) z z-bufora oraz generalnie ma sie odrozniac. Z gory dzieki za wszelka pomoc. PS. Uwagi typu 'znajdz w wyszukiwarce' lub odwolania do najpopularniejszych w sieci stronkach o 3d (np. opengl.org, directfaq 3dengineslist itp.) beda troche mniej zwracaly moja uwage bo te opcje juz wykorzystalem, a chodzi mi o znalezienie jak najwiekszej ilosci nietypowych algorytmow. PAti
Na mistrzostwach Europy będzie wykorzystywany wojskowy system naprowadzania do mierzenia intensywności gry zawodników. 16 kamer ma ślędzić ruchy zawodników ******************** Next June in every stadium in Austria and Switzerland, two sets of eight cameras are set up three or four hours before the game. They are calibrated to cross each other so that any movement, through image processing, can be picked up on every inch of the pitch. Each individual player is given a code which the cameras can recognise instantly. The system is able to measure things such as: Position of all moving objects at any given time Player and ball speed Distance traveled Zonal coverage Relationship of players to one another (e.g. to review man to man marking) ********************* domyślam się, że to jakaś zaawansowana technologia motion capture - ale bardzo mnie ciekawi jak bez markerów - tylko przy pomocy jakiś "kodów" kamery/komputery będą indentyfikowały postacie. Jak ktoś wie lub się domyśla - proszę o wyjaśnienie. Piotr
cześć Sporo się tutaj pisze o ikonie w traju. Metoda przypięcia się do traja przez API działa. Cały czas jednak wkurzało mnie to, że wyświetlone Popupmenu nie znikało tak jak meunu innych aplikacji trajowych (oraz RXTray) - zwłaszcza, gdy okno aplikacji jest schowane. No i szpiegując RXy znalazłem. Kod generujący "Traj Ikon" powinien być uzupełniony o dwa elementy. Pocedurkę zaimportowaną z USER.EXE (co dziwne nie znalazłem tej implementacji w D3?) procedure SwitchToThisWindow(Wnd: HWnd; Restore: Bool); far; external 'USER' index 172; Procedurę przekazującą fokus oknu (nawet ukrytemu) procedure SwitchToWindow(Wnd: HWnd; Restore: Boolean); begin if IsWindowEnabled(Wnd) then begin {$IFDEF WIN32} SetForegroundWindow(Wnd); {$ELSE} SwitchToThisWindow(Wnd, Restore); {$ENDIF} end; end; W obsłudze messedża powinna być wywołana powyższa procedura: np. tak: case Msg.lParam of WM_RBUTTONUP: begin SwitchToWindow(Handle,false); GetCursorPos(p); PopupMenu1.PopupComponent := self; Try PopupMenu1.Popup(p.x, p.y); finally SwitchToWindow(Handle,false); end; Teraz wszystko gra i bucy.
Dopiero zaczynam zabawę w Javie, więc proszę o wyrozumiałość. Kupiłem gazetkę Software Extra "Mobile Developer". Jest w niej na płytce program szachowy "Belzebub". Gotowy jar ma jakieś 25 kB (1bitowa grafika 96x65 w plikach PNG). Zrobiłem sobie nowe obrazki, większe i kolorowe, w kodzie zmodyfikowałem tylko współrzędne i offsety. I wszystko gra, również na komórce. Problem w tym, że nowy jar ma ok. 116 kB, co mi się wydaje nieco za dużo. Wrzuciłem do WTk ProGuarda ale nawet wtedy kod zmniejsza się zaledwie o jakiś 1 kB. Chyba, że coś nie tak z konfiguracją, muszę przyznać, że jak dla mnie dokumentacja do tego obfuscatora jest dosyć mętna. Może ktoś wytłumaczy mi, jak chłop krowie na miedzy, w czym może być problem? Z góry dzięki
Moze jar z gazety jest skompresowany, a ten nowy nie?
Pozdrawiam, MLas
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|