gry i kody

Tematy

biblia

Dostajesz w sumie prawie dwa miesiące jak dobrze wpiszesz kody do gry. Otóż najpierw załóż konto trial zwykłego wowa i następnie wpisz od fulla. Potem na stronce dodaj sobie trial od tbc i też wpisz od fulla. Później jeszcze daj triala od wotlk i masz dwa miechy grania. Jeśli chodzi o same gry to tylko podstawka daje miesiąc grania.



a do której wersji ??

Tu masz do 2
W oknie charakteru (naciskająć klawisz [B]) wpisz Marvin
Następnie otwórz konsolę wciskając [F2].
Teraz możesz korzystać z poniższych kodów:

cheats god = God mode
toggle frame = pokazuje FPS i TRS
cheat full = pełne leczenie

attributes = otwiera okno do zmiany możliwości postaci:
0 = chwilowy wzrost energii życiowej
1 = maksymalna energia życiowa
2 = chwilowy wzrost many
3 = maksymalny poziom many
4 = siła
5 = wiara

protection = ochrona przed broniami, magią itp.
1 = ochrona przed broniami
3 = ochrona przed ogniem
4 = ochrona przed magią
6 = ochrona przed pociskami

insert gold = skórzany plecak z 1000 złota i 100 punktami doświadczenia
lurker = pojawienie się lurkera
more snapper = pojawienie się Snappera
troll = pojawienie się Trolla
warg = pojawienie się Warga
sheep = pojawienie się owcy
draconain = pojawienie się Echsenmenscha
icegolem = Lodowy GOLEM
firegolem = Ognisty GOLEM
stonegolem = Kamienny GOLEM
more scavenger = pojawienie się Scavengera
wolf = pojawienie się wilka
blackwolf = pojawienie się czarnego wilka



Edytuj plik gothic2.infi w katalogu Gothic2 i zmień bloodDetail=2 na bloodDetail=3.
Gra będzie się troszkę różniła od oryginału...
kody do gry



ach te kody....
Do wpisywania kodów potrzebna jest Ci konsola:C:.....18 WoS American Long Haul - plik config.cfg (notatnik)masz dwie linijki:
uset g_console "0"
uset g_developer "0" - zmień te wartości na 1, zapisz, włącz grę a kody: to dwa które kiedyś użyłem w HT18WOS "cheat money" - 500000$ i "cheat driver" zatrudniasz kierowce - ale zepsułem sobie przyjemność z gry i odłożyłem!



zapomniales dodac ze chodzi ci o PC bo zaleje cie fala odpowiedzi na inne
platformy.
ameb

Uzytkownik "Przemyslaw Marek Dlugosz" <pdlug@elka.pw.edu.plnapisal w
wiadomosci

Poszukuje wszelkich informacji o niestandardowych algorytmach renderowania
scen 3D. Interesuje mnie wszystko, najchetniej linki do stron o tym
temacie. Moze ktorys z grupowiczow sam odkryl jakis ciekawy sposob
wizualizacji obrazu 3d?
Zeby odfiltrowac nadmiar informacji zaznacze,
ze nie chodzi mi o jakas nakladke DirectX lub OpenGL (np. engine'y
wiekszosci gier opierajaja sie na wykorzystaniu API tych bibliotek)
ale o kod (algorytm?), ktory sam zarzadza wszystkim i dostaje sie do
sprzetu.
Do tego chodzi o niestandardowy algorytm, tzn. nie moze korzystac (tak jak
OpenGL i DirectX) z z-bufora oraz generalnie ma sie odrozniac.

Z gory dzieki za  wszelka pomoc.

PS. Uwagi typu 'znajdz w wyszukiwarce' lub odwolania do
najpopularniejszych w sieci stronkach o 3d (np. opengl.org, directfaq
3dengineslist itp.) beda troche mniej zwracaly moja uwage bo te opcje juz
wykorzystalem, a chodzi mi o znalezienie jak najwiekszej ilosci
nietypowych algorytmow.

PAti




Na mistrzostwach Europy będzie wykorzystywany wojskowy system
naprowadzania do mierzenia intensywności gry zawodników. 16 kamer ma
ślędzić ruchy zawodników

********************
Next June in every stadium in Austria and Switzerland, two sets of
eight cameras are set up three or four hours before the game. They are
calibrated to cross each other so that any movement, through image
processing, can be picked up on every inch of the pitch. Each
individual player is given a code which the cameras can recognise
instantly. The system is able to measure things such as:

Position of all moving objects at any given time
Player and ball speed
Distance traveled
Zonal coverage
Relationship of players to one another (e.g. to review man to man
marking)
*********************

domyślam się, że to jakaś zaawansowana technologia motion capture -
ale bardzo mnie ciekawi jak bez markerów - tylko przy pomocy jakiś
"kodów" kamery/komputery będą indentyfikowały postacie.
Jak ktoś wie lub się domyśla - proszę o wyjaśnienie.
Piotr



cześć
Sporo się tutaj pisze o ikonie w traju. Metoda przypięcia się do traja przez
API działa. Cały czas jednak wkurzało mnie to, że wyświetlone Popupmenu nie
znikało tak jak meunu innych aplikacji trajowych (oraz RXTray) - zwłaszcza,
gdy okno aplikacji jest schowane. No i szpiegując RXy znalazłem.

Kod generujący "Traj Ikon" powinien być uzupełniony o dwa elementy.
Pocedurkę zaimportowaną z USER.EXE (co dziwne nie znalazłem tej
implementacji w D3?)

procedure SwitchToThisWindow(Wnd: HWnd; Restore: Bool); far; external 'USER'
  index 172;

Procedurę przekazującą fokus oknu (nawet ukrytemu)

procedure SwitchToWindow(Wnd: HWnd; Restore: Boolean);
begin
  if IsWindowEnabled(Wnd) then begin
{$IFDEF WIN32}
    SetForegroundWindow(Wnd);
{$ELSE}
    SwitchToThisWindow(Wnd, Restore);
{$ENDIF}
  end;
end;

W obsłudze messedża powinna być wywołana powyższa procedura:

np. tak:

  case Msg.lParam of
      WM_RBUTTONUP: begin
      SwitchToWindow(Handle,false);
      GetCursorPos(p);
      PopupMenu1.PopupComponent := self;
      Try
        PopupMenu1.Popup(p.x, p.y);
      finally
        SwitchToWindow(Handle,false);
      end;

Teraz wszystko gra i bucy.




Dopiero zaczynam zabawę w Javie, więc proszę o wyrozumiałość.
Kupiłem gazetkę Software Extra "Mobile Developer". Jest w niej
na płytce program szachowy "Belzebub". Gotowy jar ma jakieś
25 kB (1bitowa grafika 96x65 w plikach PNG). Zrobiłem sobie  
nowe obrazki, większe i kolorowe, w kodzie zmodyfikowałem tylko
współrzędne i offsety. I wszystko gra, również na komórce.
Problem w tym, że nowy jar ma ok. 116 kB, co mi się wydaje
nieco za dużo. Wrzuciłem do WTk ProGuarda ale nawet wtedy
kod zmniejsza się zaledwie o jakiś 1 kB. Chyba, że coś nie tak
z konfiguracją, muszę przyznać, że jak dla mnie dokumentacja
do tego obfuscatora jest dosyć mętna. Może ktoś wytłumaczy
mi, jak chłop krowie na miedzy, w czym może być problem?
Z góry dzięki


Moze jar z gazety jest skompresowany, a ten nowy nie?

Pozdrawiam,
MLas

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript