szukam gry na kompa 1,2GHz, 256MB ram
gdzie mógłbym pojezdzic po autostradach samochodem poprostu jezdzic zgodnie z przepisami, jezdzic po miescie, autostradach drogach jednopasmowych w lesie i zeby jezdzily tez inne auta, zey byl gesty ruch i ezby mozna bylo jezdzic a nie ścigać sie poprostu taki symulator jazdy autem, symulator wyprzedzania itp
ja mam podobny problem z Euro Truck Simulator
mam najnowsze stery fo grafy, wszystkie programy zamykam przed włączeniem a podczas jazdy mi sie przycina gra gdy przejeżdża jakieś inne auto, kompa mam bardzo dobrego i spokojnie starcza na pełne detale tej gry, na niskich detalach jest to samo, z innymi grami mi sie tak nie dzieje
"dink" <KWlodar@skrzynka.plwrote in message
szukam fajnego salonu gier w W-wie gdzie będą przyzwoite "symulatory" jazdy.
Wymagania: - dwuosobowe, co by się pościgać z kumplem - w miarę realne (nie jakiś OutRun, gdzie auto widać od tyłu) - force-feedback i najchętniej ruchome fotele - jazdy po torach asfaltowych raczej niż off-road czy WRC - w bezpośredniej bliskości symulatora powinien być jakiś barek
w Jankach jest spory salon - na bank sa symulatory motocykli, samochodow chyba tez. ceny - normalne
Gierki nie sa złe, wyrabiają wyobraźnię prestrzenną, a to w naste pujący
sposób: Zwykle obraz sprowadza się do wąskiego pola ekranu, czyli jest jeszcz
bardziej zawężony niż w rzeczywistości, kiedy w grze wchodzi kilka elementów
(osobiście preferuję symulatory lotu niż :jezdżanki)to musisz na podstawie
wyrywkowych informacji zapamiętać położęnieinnycj obiektów, zarejesrować tor
ich ruchu i przewidzieć gdzie znajdą się one za chwilę. Ludzki mózg jest jak
najbardziej przystosowany do przetwarzaia tych informacji.
W czasie jazdy o to przecież chodzi, nie jest do końca problemem jakię są
zakręty, bo nie jeździmy wyczynowo, ale problemem jest jak bezkolizyjnie do
innyc uczestników ruchu wytyczyć swoją trasę.
Tak więc zabawy na komputerku rozwijają tę zdolność...
Do treningu zachowań na rondzie dobra jest zwykła... karuzela (przynajmniej
taka łańcuchowa dla dorosłych). Uczymy się patrzeć na boki w czasie ruchu po
okręgu i lokalizować w tym ruchu (z pamięci), gdzie się znajdują konkretne
obiekty. Patrzenie na wprost niczego nie uczy...
Żarty żartami, ale włąśnie tej orientacji co do położenia innych aut na drodze
i ich położenia za chwilę po prostu brakuje, o rondach nie wspominająć.
;o)
Recenzja: Forza Motorsport 3 A tak wogóle to co to wszystko ma znaczyć? Pan "recenzent" pisze o symulacji o "symulacji" o "swietnym modelu jazdy" ale dlaczego ani na chwilke nie skupi sie na modelu jazdy? Czemu nie pisze jak działa Force Feedback? Jak sie czuje uślizgi kół i utrate przyczepności? Dlaczego? Bo pewnie kierownce do xboxa to widział na wystawie w sklepie...
Kurcze dalczego tak jest ze recenzje gier samochodowych robia ludzie co to nie mają wiekszego pojecia na ten temat?
Pobrandzlują sie torami, pierdylionem aut, zachwycą grafiką, zaznaczą ze każde prowadzi sie inaczej, ze "symulator wyścigowy, który nie odrzuci natychmiastowo zwykłych graczy" ale nawet nie zadadzą sabie trudu by napisać ja taka gra działa z kierownicą.
@dmk_pl
Nie zastanawiaj się nawet i bierz Grida! NFS Shift jest strasznie marny i nie zgadzam się z wypowiedzią wyżej - Gridowi bliżej do symulatora, Shift to arcadówka jak poprzednie NFSY.
@neozeo
No właśnie te oceny zależą od tego czy redaktor jeździ autem i jak, domyślam się, że wielu którzy to nazywają Shifta symulatorem nawet nie znajdowali się na miejscu kierowcy. Ta gra nie ma nic z symulatora! Od modelu jazdy, fizyki po całe te "uszkodzenia" które do końca nie wiem gdzie są.
W Shifta "da się grać" dopiero na ustawieniu trybu zawodowiec, SI na max i z kierownicą G25 wtedy można powiedzieć, że jest to jakiś substytutcik prawdziwej jazdy.
Enthusia Professional Racing to realistyczny symulator wyścigów samochodowych przygotowany przez Konami. Gra wprowadza do gatunku wiele innowacyjnych rozwiązań.
O tym czy gracz jest lepszy od pozostałych kierowców decydują tutaj przede wszystkim jego własne zdolności, a nie wprowadzanie kolejnych ulepszeń w samochodzie. Twórcy gry przygotowali specjalne rozwiązania technologiczne. Innowacyjny Visual Gravity System ukazuje prawdziwe zachowanie znajdujących się w ruchu pojazdów na które wpływają siły grawitacji. Ich wpływ odczuwamy tak jak w rzeczywistości - zwłaszcza podczas szybkiej jazdy, na wybojach czy przy hamowaniu. Dzięki specjalnemu interfejsowi jesteśmy na bieżąco informowani o stanie naszego samochodu. Informacje te dotyczą m.in. przyczepności opon oraz wytrzymałości poszczególnych elementów auta.
W Enthusia Professional Racing znajduje się kilkaset dokładnie odwzorowanych modeli autentycznych samochodów od ponad czterdziestu znanych na całym świecie producentów. W grze znajduje się również możliwość ich tuningowania. Każda wprowadzona przez nas zmiana odbija się na zachowaniu pojazdów. Ponadto wyścigi toczą się na kilkudziesięciu prawdziwych otwartych trasach i zamkniętych torach umieszczonych w różnych lokacjach na kuli ziemskiej. Dla zwiększenia grywalności Konami przygotowało także specjalny generator fikcyjnych losowych tras zmieniający ich wygląd, dowolne warunki atmosferyczne oraz pory dnia. Każda z tych zmian wpływa na sterowność pojazdów.
Ponadto wyścigi podczas ich trwania oraz na powtórkach możemy obserwować z różnych kamer. Poziom trudności natomiast dostosowuje się do umiejętności gracza. W trybie wieloosobowym Enthusia Professional Racing pozwala na rozgrywki dla maksymalnie dwóch graczy jednocześnie. opis by gry-online.pl
Password: www.wareztuga.org
Acclaim ( producent )
Acclaim ( wydawca )
wyścigi ( samochodowe 4x4 )
06 czerwca 2003 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
06 czerwca 2003 ( Europejska data premiery ) (PAL)
19 czerwca 2003 ( data premiery w USA ) (NTSC)
tryb gry: single / multiplayer
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Niezbyt skomplikowane zręcznościowe wyścigi, których głównym atutem jest możliwość wzięcia udziału w tytułowym rajdzie z Paryżu do Dakaru. Gracz może wybierać pomiędzy autami terenowymi, motocyklami i ciężarówkami.
Dakar 2: The World’s Ultimate Rally to gra wyścigowa autorstwa nieistniejącego już studia Acclaim. Podstawowym atutem omawianej produkcji jest oczywiście pełna licencja organizatorów tytułowego rajdu Paryż-Dakar. Co ciekawe, pomimo tej nietypowej tematyki mamy tu do czynienia z klasyczną zręcznościówką a nie pełnoprawnym symulatorem.
Zakupiona przez producentów licencja odnosi się do sezonu 2003. Sympatyków motoryzacji zainteresuje z pewnością to, iż opisywana gra zawiera kilkadziesiąt prawdziwych modeli pojazdów, motocykli oraz ciężarówek takich marek jak Kawasaki, Nissan, Toyota czy Kamaz. Autorzy gry zadbali oczywiście o to, aby każda z klas wehikułów cechowała się charakterystycznym dla siebie modelem jazdy. Należy jednak pamiętać, iż jest to przede wszystkim niezbyt skomplikowana gra zręcznościowa.
Spragnieni rajdowych doznań gracze mają do pokonania kilkanaście odpowiednio rozbudowanych odcinków. Co ciekawe, poszczególne trasy zlokalizowane zostały nie tylko na samej pustyni, ale i na terenach górzystych czy w lesie. Otoczenie jest więc odpowiednio zróżnicowane. Sama jazda jest dość uproszczona, można bowiem korzystać ze specjalnie przygotowanej mapy. Na ekranie pojawiają się również pomocnicze strzałki, dzięki którym można ustalić prawidłową trasę przejazdu. Podobnie jak w tradycyjnych rajdach, kierowcy ścigają się z czasem, przy czym na jednej planszy znajduje się większa liczba wehikułów (w zwykłych rajdach startuje się samodzielnie). Dodatkowym utrudnieniem są pojawiające się na trasie dzikie zwierzęta, gracz musi również mieć na uwadze zainteresowaną rajdem publikę.
Sterowane w trakcie zabawy wehikuły mogą podlegać uszkodzeniom. Istnieje również możliwość dokonywania nieznacznych modyfikacji w ustawieniach pojazdów czy motocykli. Wersja na Xboxa jako jedyna obsługuje do czterech graczy.
Dakar 2 (NTSC)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|