"RobertG" <rgr@lexmedia.com.plwrote in message <news:cnkctq$aqv$1@atlantis.news.tpi.pl... Witam nie chodzi mi o rozpoznawanie hasel z bramek do sms... moge na prywatnego maila podeslac probki bitmap z jakich chce rozpoznawac. Chodzi o rozpoznawanie symboli kart i cyfr a cyfry sa na niejednolitym tle - pisze programik typu 'helpa' dla dzieci, ktory symuluje zachowanie uzytkownika i podejmuje decyzje grajac w proste gry karciane typu tysiac, 66, ...
to dzieci graja w takie gry ?? jak dla mnie to one sa bardzoskomplikowane .
ustal kolor cyfry i wywal wszystko co nie jest w kolorze cyfry ( najlepiej przepisujac wszystko do tablicy ). teraz wszukujesz najmniejszy kwadrat w jakim jest zapisana infrmacja i dajesz ją sieci neuronowej ( kiedyś w wiedzy i życiu byl taki przykladowa sieć) która potrafila "rozpoznac" rysunek po fragmencie lub nieznacznie znieksztalcony ( potrafila zapamietac kilka takich rydunkow i na podstawie danych wejsciowych odtworzyc pierwotnie zapamietany ) . tu o rozpoznawaniu liter http://www.republika.pl/edward_ch/litery.html http://www.republika.pl/edward_ch/ --a tu strona glowna
Od pewnego czasu uczestnicze w grach on line (kurnik, cronix) Spotkałem się tam z paroma osobami (gry karciane / 3 5 8, tysiąc, poker) które potrafią zagrać zawsze właściwie. Przykładem może być poker, tysiąc gdzie osoba wchodz do gry lub też podbija prawie zawsze właściwie (skuteczność powyżej 80%) Jeden z użytkowników (kilkuletni starz na grach on line) powiedział że są "nieorginalne aplety" dzieki którym masz możliwość zobaczenia kart przeciwnika przed wejściem i po wymianie (dotyczy tysiąca i pokera). Niewiem na ile jest to prawda ale zaczynam szukać informacji na sieci, być może wy będziecie w stanie pomóc rozwiązać mi tą zagadke, podać jakieś strony na których mógłbym coś poczytać na ten temat bo zaczynam wątpić iż ktoś ma aż takie szczęście by ponad 80% swoich gier wygrywał. Czy jest to możliwe by odkryć karty przeciwnika na takich grach ? Czy jest skuteczna metoda aby temu zapobiegać ? pozd backup4all
._ The little penguin sat on the shore, _@__ watching Pawel Rozynek write the letter ~~~~~ on the memorable day of pią, 01 sie 2003 at 21:29 GMT znajde takiego bota na sieci: ma on umozliwiac rozgrywanie tzw. draftow w grze karcianej Magic: the Gathering ;-)
Oooo. Powiedz jak skończysz, OK? Bardzo jestem zainteresowany. Pozdróvka, Q. (mały jubileusz, ćwierć tysiąca :)
Gość portalu: tysiac napisał(a):
> Cribbage-to gra dla 2 osób, tu opisuję zasady gry 5 kartowej,
> lubię tą grę, sam się jej nauczyłem, może nauczę Ciebie. Online-yahoo.
Cholerne konowały, bawią się w pracy za nasze pieniądze. Po co takim zakałom
internet w szpitalu.
A pewnie za ścianą ktoś jęczy z bólu... ale "lekarz" zajęty swoja karcianą grą
i grzebaniem po Sieci. To skandal...
"Artur Jedliński" <natani@poczta.onet.plwrote in news:c94ggm$3bl$1@news.onet.pl: Opis: Forum wymiany informacji dla miłośnikow gier planszowych, zarówno tradycyjnych (jak GO czy Warcaby) jak i gier strategicznych (np. gry Encore, gry wojenne), przygodowych (jak np. Magia i Miecz, Talisman) czy familijnych (Monopoly, Settlers of Catan).
'Chińczyk' też się łapie? Z ciekawości...
Tematy: - sprzedam/kupię/zamienię
Zostaw ogłoszenia i masz od ręki mój głos przeciw. Od handlu są inne miejsca w sieci.
- adresy ciekawych miejsc w Internecie dot. gier planszowych
To raczej do FAQ się nadaje, bo o ile normalne, że czasem można rzucić ciekawym linkiem, to robienie linkowiska na grupie jest takie... niesmaczne.
- informacje o niekolekcjonerskich grach karcianych
Miało być o planszowych, nie kracianych. Poza tym o karcianych jest grupa, po co to mieszać? Jak dla mnie to do wywalenia. Od razu nasuwa się pytanie, co z szachami, scrabble i planszowymi grami strategicznymi (ogólnie: z grami z wydzieloną podgrupą)? Piszą tu i tu, czy jakieś wytyczne będą? Druga sprawa: rozumiem, że szachy i scrabble zostają w hierarchii tak, jak były (jest to jakiś bałagan, ale IMO do zniesienia)?
Wersja poprawiona (27.05.2004).
Nie wysyłaj poprawek tak często. Raczej poczekaj z tydzień po każdym RFD na uwagi i napisz nowe (w nowym wątku, z oznaczeniem, że to nowe w temacie), z uwzględnieniem uwag dotyczących poprzedniego. Inaczej łatwo się będzie zgubić.
gracie w pokera? Albo jakieś inne gry karciane - ale tak regularnie? Ze stała grupą znajomych?
W babskim gronie? Mieszanym? Głównie męskim? A może w sieci?
Capcom ( producent )
Capcom ( wydawca )
cRPG ( jRPG )
13 czerwca 2006 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce )
16 czerwca 2006 ( Europejska data premiery )
13 czerwca 2006 ( data premiery w USA )
tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: link-kabel liczba graczy: 1-2
wymagania wiekowe: brak ograniczeń
Mega Man Battle Network 6 Cybeast Gregar (wersja „niebieska”) i Mega Man Battle Network 6 Cybeast Falzar (wersja „czerwona”) to dwie odsłony szóstej już części znanego japońskiego cyklu z gatunku cRPG, wydawanego przez Capcom. Akcja gry toczy się w dwóch przestrzeniach: w świecie rzeczywistym oraz w cyberpunkowej sieci.
Mega Man Battle Network 6 Cybeast Gregar (wersja „niebieska”) i Mega Man Battle Network 6 Cybeast Falzar (wersja „czerwona”) to dwie odsłony szóstej już części znanego japońskiego cyklu z gatunku cRPG, wydawanego przez Capcom. Akcja gry toczy się w dwóch przestrzeniach: w świecie rzeczywistym oraz w cyberpunkowej sieci, w której rozgrywamy pojedynki z wirusami i wrogimi Sztucznymi Inteligencjami. Bohaterami gry są chłopiec Lan i jego wirtualny przyjaciel Mega Man. Ojciec Lana dostał nową pracę, w związku z czym cała rodzina przeprowadza się do nowego miasta. Tam czekają na chłopca nowe znajomości, nowe przygody i nowi wrogowie.
Oba wydania gry różnią się przede wszystkim walką finałową – stoczymy ją bądź z wielkim wilkiem (Gragar), bądź z równie potężnym jastrzębiem (Falzar). Dawno temu te prastare bestie (zwane Cybeasts) pojawiły się w sieci, gdzie starły się ze sobą w potwornej walce. Jej efektem jest olbrzymi krater, na którego dnie spoczęły oba kolosy pogrążone w głębokim śnie. Po wielu latach ktoś postanowił je obudzić. Wyrwane z letargu bestie znów zaczynaj terroryzować sieć.
Część gry tocząca się w świecie rzeczywistym nie odbiega od tego, do czego przyzwyczaiły nas inne produkcje typu jRPG – chodzimy, rozmawiamy, przyjmujemy misje, robimy zakupy, poprawiamy parametry Mega Mana i wybieramy chipy bojowe do walki. Ta zaś odbywa się już w wirtualnej rzeczywistości. Mamy tu do czynienia z rozgrywanymi w systemie turowym pojedynkami, zawierającymi w sobie elementy znane z wielu gier karcianych. Jednakże zamiast kart wykorzystujemy chipy bojowe. Posiadamy pewną „talię” tychże, a z niej na początku tury wybieramy kilka, które wykorzystujemy w czasie jej trwania. Do dyspozycji mamy chipy ataku, chipy wspierające atak, bądź wpływające na środowisko rozgrywki (np. niszczące pewne pola planszy). Poza tym w każdej z wersji gry spotkać możemy pięć wirtualnych postaci, które po pokonaniu użyczają swojej mocy Mega Manowi pozwalając mu na wykonywanie tzw. Cross Ability. Dodatkowo dysponujemy tzw. Beast Out – mocami wykorzystującymi umiejętności jednej z Cybeasts.
Zarówno ataki specjalne, jak i zwykłe chipy bojowe różnią się w zależności od wersji gry. Dzięki temu gracze łącząc się ze sobą za pomocą kabla mogą handlować i wymieniać się chipami. Możliwe są również walki między graczami. Dla zwiększenia emocji jako stawkę tych rozgrywek ustawić można któryś ze swoich drogocennych chipów.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|