Ma my za sobą pierwszą rundę, pozostały w grze 32 misje.
Niespodzianką rundy pierwszej było to, że odpadła misja MER. Przecież to jedna z najbardziej udanych misji marsjańskich - długa żywotność Spirit i Oportunity pozwoliła dostarczyć wielu ciekawych danych.
Kilka ciekawych pojedynków rundy drugiej to (pogrubione to mój typ):
Voyager 1&2 - Cassini - będzie żal przegranego
LRO - Hubble
Wahałem się dłużej przy:
Apollo 8 - SOHO - przeważyło to, że chciałbym przeżyć taki lot ;)
Surveyor I - Skylab
Orion - Apollo 13 - przeważyło to, że się odbyła
STS-1 - New Horizon - przeważyło to, że jestem bardzo ciekaw co nam pokaże New Horizon
Misja, którą polecam uwadze to:
JWST (The James Webb Space Telescope) wielki, pracujący w paśmie podczerwonym teleskop kosmiczny, którego wyniesienie w przestrzeń planowane jest w 2013 r. Ma poszukiwać wczesnych galaktyk uformowanych wkrótce po Wielkim Wybuchu, poszukiwać formujących się układów planetarnych.
Zwierciadło JWST, ma mieć 6.5 metra średnicy a panele słoneczne wielkości kortu tenisowego. Ma być umieszczony 1.5 milionów km od Ziemi w miejscu wystarczająco zimnym aby temperatura otoczenia nie zakłócała jego obserwacji.
Ten post był edytowany przez szmarcin dnia: 24 March 2009 - 13:03
" />Niedawno znalazlem ciekawa strone, mianowicie www.exodus3000.com. Gra jest bezpłatna, po angielsku.
Jest gra turowa. Z kazdym dniem otrzymujemy 250 ruchów, które wykorzystujemy na poruszanie się po mapie. Na mapie znajdują się ruiny, które możemy przeszukać, placówki do ulepszania naszych statystyk (atak, obrona, wywiad, obrona przed wywiadem, radar), wulkany do przekopania jak i osady, dzięki którym możemy zarobić pieniądze - czyli marsjańskie dolary (MD)
Na planszy można znaleźć też prezenty, jak na przykład bony do sklepu Amazon.com
W grze istnieją też sojusze, dzięki którym mamy większy wpływ na innych graczy i możemy zarobić więcej MD.
MD zarabiamy znajdując właśnie w ruinach, dzięki wulkanom, z ataków na graczy, dzięki osadom. Zarabia się je dosyć szybko. Potem można wydać je w placówkach na ulepszenia.
Każdego 1 dnia mięsiąca MD mogą być wymienione na dolary - te prawdziwe Aktualnie stawka wynosi: 42100 MD = $20.00. Taka ilość jest do uzbierania w 1 miesiąc, a są gracze którzy zarabiają czasem nawet 60$ miesięcznie!
Pieniądze są wypłacane na PayPal lub czekiem.
Prosiłbym o zostanie moim poleconym, rejestrując się poprzez link:
http://www.exodus3000.com/?r=Yamesoq1988
Za poleconego, gracz otrzymuje 100 MD + 50 dodatkowych ruchów
" />A gdzie są maski gazowe i kombinezony ? : )
a przypomniała mi sie sytuacja, keidyś byłem świadkiem mniej więcej takije rozmowy: Ogólnny temat Agricoli, ktoś grał, drugi ktoś nie grał. Pierwszy ktoś mówi "ee , budujesz swój ogródek, siejesz trawe, pielisz grządki, powiększasz rodzinę, nie wiem komu może się to podobać, jak ktoś ma już dzieci to to nie dla niego" Co niektórzy przywiązują chyba za dużą uwagę do tych fabularnych otoczek, pprzecież czy to jest ogórdek czy ogórdek marsjanski nie powinno chyba determinować czy będę grał w tę gręczy nie Albo jak ją ocenię. Apropos tej przeróbki - ciekawi mnie właśnie czy ci któzy tak narzekają - jakby wyszłą specjlana wersja "marsjańska, postatomowa" to czy by zmienili zdanie i uznali Marsiolę za bardzo fajną grę ; )
" /> ">@Ink -no wiadomo, że jak ktoś jest fanem WPierscieni , Zombie czy jakiegoś tematu [wsi?] to chętniej będzie sprawdzał wszystkie tytuły. Jednak ja jestem zdania, że w wikeszości grach fabuła jest tylko pretkstem, by lepiej gra sie sprzedawała, by nie była to mega rozbudowana gra logiczna, no i poza tym - to się nazywa nowoczesna planszówka : ) Wiec jakaś fabula musi być. Ale jednak jeśli jest np. gra o Zombiakach któe bardzo lubię, a polega na tym , że kto wyrzuci 6kę na kości to zabija drugiego zombiaka, no to w taką grę zagram max pół raza. I co z tego, że o Zombi?
Masz mnostwo racji, ale wez pod uwage dwie kwestie:
1) Piszesz z punktu widzenia doswiadczonego gracza, a po wypowiedzi "w wiekszości grach fabuła jest tylko pretekstem" zgaduje, ze raczej milosnika euro. To jest pozycja bardzo skazona subiektywizmem i nie wyciagalbym z niej wnioskow dla ogolu graczy, juz predzej dla ogolu uczestnikow tego forum (a i to nie wszystkich).
2) (Ad zombiaki i k6) Rozroznijmy dwie zupelnie rozne tezy. Zaczelismy od "przecież czy to jest ogródek czy ogródek marsjanski nie powinno chyba determinować czy będę grał w tę grę czy nie" - z czym bede polemizowal poki tchu w mych piersiach starczy - dla sporej grupy osob ma to znaczenie. Natomiast argument o zombiakach traktuje juz o czyms zupelnie innym: "czy bede gral w gre z zepsuta/glupia/nudna mechanika".
" />Nie zrozumiałeś mnie. Sądzę, że NASA wreszcie ma wizję, co zrobić z Księżycem i stała baza na jego południowym biegunie miałaby charakter eksperymentalnej bazy surowcowej. Chodziłoby o uzyskanie i wykorzystanie surowców na miejscu, być może w perspektywie czerpanie z tego jakichś zysków. Księżyc jest o trzy dni drogi stąd i tam właśnie powinien być skupiony obecnie cały wysiłek techniczny, w celu wyzyskania jego surowców do dalszych działań. Podobnie eksploatacja złóż minerałów marsjańskich musiałaby polegać na ich przeróbce na miejscu, jednak w grę wchodziłyby nieporównywalnie wyższe kwoty kosztów. Na dzień dzisiejszy, są to jedynie projekty. Czas je zweryfikuje. Pozdrawiam.
To ja będe dalej ciągnął swój wątek.
Proszę podaj nazwę 2 najsilniejszych jednostek zmechanizowanych w grze oraz budynki lub ulepszenia potrzebne do ich budowy
[ Dodano: Nie Gru 10, 2006 13:21 ] Dobra, widzę że nie znacie odpowiedzi.
Są to Baneblade (warsztat marsjański) i Monolit ( Rdzeń Przyzwania, Większy Rdzeń Przyzwania, Rdzeń Energetyczny.)
Co by tu teraz...
mam.
Proszę podać jak wygląda romans z Aerie oraz jakie są w nim komplikacje, uwzględniając możliwe zakończenia
Wiatr to istotnie dziwna teoria. Może on sobie rzeźbić skalne grzyby lub mosty, ale nie sfinksy.
Jest wiele dowodów na to wskazujacych.
Jakie dowody np.?
Co do tej twarzy na Marsie, to może być po prostu gra światła i cienia oraz wybujała ludzkoa wyobraźnia. Ponoć udało sie zrobic tylko jedno jej zdjecie. O piramidach marsjańskich w życiu nie słyszałam.
Red Faction to połączenie podstawowych cech gatunku FPS z obszernymi wątkami przygodowymi. Przenosimy się w niej do 2100 roku na planetę Mars, gdzie władzę sprawuje korporacja Ultor. W jednej z kopalni wybucha rebelia. Górnicy buntują się przeciwko bezwzględnym rządom korporacji. Ich chęć zemsty i walki podsyca fakt, że niezidentyfikowany wirus zaczyna dziesiątkować szeregi robotników.
Wśród rebeliantów poznajemy głównego bohatera - Parkera, który wybrał spartańskie życie w kopalni, porzucając wcześniej naukę na Harvardzie. Istotnymi postaciami w Red Faction są również: Gryphon - dawny pracownik korporacji, który przyłącza się do rebelii, Hendrix - płatny zabójca, Masako - najemnik, Eos - przywódczyni rebelii, Capek - główny naukowiec po stronie Ultoru. Jako Parker, stajemy na czele rebelii, mającej na celu obalenie istniejącego porządku i wyjaśnienie tajemnic plagi, która nawiedziła kopalnię.
Gra oparta jest o nowy engine Geo-Mod. Geometric Modification to angielski termin oznaczający nową technikę operowania obiektami w trójwymiarowej przestrzeni. Dzięki niemu gracze poruszają się w pełni interaktywnym środowisku, gdzie każda płaszczyzna, osoba czy przedmiot jest oddany z niezwykłym realizmem i szczegółowością, czyli zachowuje się, jak najbardziej naturalnie. Dodając do tego pełną dowolność interakcji z otoczeniem, otrzymujemy grę, w której wszystko może się zdarzyć. To gracz decyduje, dokąd pójść, jak wykorzystać broń, z jakich elementów środowiska skorzystać. Najlepszym przykładem nowatorskich rozwiązań jest możliwość niszczenia otoczenia, co umożliwia nam np. „przekopywanie” się przez ściany.
Do naszej dyspozycji oddany jest obszerny zasób broni i ekwipunku. Wybierać można z 15 rodzajów uzbrojenia. Do tego dochodzą zgromadzone w pięciu kategoriach pojazdy lądowe, morskie i powietrzne. Fabuła jest liniowa, ale nie brak w niej nagłych zwrotów akcji. Podczas 20 dostępnych poziomów prezentowane są wszelkie możliwe typy terenu, a różnorodne i złożone misje odbywają się głównie w lokacjach marsjańskich pustkowi i podziemnych korytarzy w kopalniach.
* Rewolucyjny engine Geo-Mod.
* Interaktywne pojazdy. Przejmowanie kontroli nad pięcioma lądowymi, morskimi i powietrznymi maszynami bojowymi.
* Różnorodność uzbrojenia. Red Faction oferuje 15 różnych typów argumentów do rozmowy z naszymi przeciwnikami.
* Rozbudowana fabuła opisująca rewolucję na Marsie.
* 20 zróżnicowanych poziomów obejmujących wiele interesujących lokacji na Marsie.
* Tryb gry wieloosobowej umożliwiający jednoczesny udział do 32 graczy.
http://rapidshare.de/files/13835782/Red_Faction.part1.rar.htmlhttp://rapidshare.de/files/13834690/Red_Faction.part2.rar.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|