gry Motorowee

Tematy

biblia



„Vice City” jest oddzielną częścią całej serii „Grand Theft Auto” i nie potrzebuje do działania żadnej z poprzedniczek. Tum razem akcja gry będzie działa się w słonecznym mieście Miami. Autorzy zadbaliby graczowi atmosfera tego miejsca udzieliła się jak najmocniej. Tak wiec na ulicach ładne panie jeżdżą na rolkach, hawajskie koszule są na porządku dziennym, a kasyna wieczorami pełne są wykwintnie ubranych gości. Najważniejsze jednak są zmiany, które dokonano w stosunku do poprzedniej, trzeciej części. Jest ich mnóstwo. 9 godzin muzyki z radia ( przy 3 godzinach w „Grand Theft Auto: 3”), ponad 8000 podłożonych głosów (2000 – „Grand Theft Auto 3”), podwojenie wielkości miasta, polepszona sztuczna inteligencja wrogów, członkowie gangów biorący udział w rozbojach, kradzieżach aut i pościgach z policja, bardziej płynną animacja, nowe efekty świetlne, większa ilość tekstur nałożona na obiekty, nowy system celowania, 40 rodzajów broni (15 w „Grand Theft Auto: Vice City 3”), 120 rodzajów samochodów w mieście (50 w „Grand Theft Auto: 3”), motocykle, lodzie motorowe, a nawet śmigłowce, które można pilotować. Tym razem misje będą toczyć się również wewnątrz budynków.








pass:    jaja99



Hej!
proszę o tytuły jakiś fajnych gier(strzelaniny, wyścigi, motorowe, horrory, przygodowe) na taki oto komputer:
Pole Wartość
Typ procesora AMD Athlon 64, 1800 MHz (9 x 200) 3000+
Karta wideo NVIDIA GeForce 6150 (256 MB)
Pamięć RAM 1,5GB




z góry THX!



Witam !

Zapraszam na moja strone domowa. Znajdziesz na niej
troche informacji o mnie i moich zainteresowaniach. Oto niektore tematy: k
omputery, internet, gry komputerowe, gry wyscigowe, konsole, PlayStation,
radio, Radiostacja, muzyka, techno, rock, telewizja, canal+, Twin Peaks, D
avid Lynch, kino, sport, pilka nozna, sporty motorowe, formula 1, BTCC, ra
jdy samochodowe, wyscigi samochodowe, paintball.

Nara




| Ciag dalszy prac nastapi w kolejna srode.
Bardzo fajnie. Kiedy inauguracja?


Jak dalej tak dobrze bedzie szla robota to powinno to byc
na przelomie pazdziernika i listopada :-)


| BTW po ukonczeniu prac torowych w obrebie lokomotywowni
| niezwlocznie zostanie sprowadzony tabor.
Już coś wiadomo ( poza Lxd2 z Jędrzejowa i 1Aw ), będą jakieś wagony
motorowe lub towarowe?


Co do 1Aw nie jestem pewny, w gre wchodza Lxd2 z Nasielska, letniak "Jantar
Ekspres", Bxhpi, brankard, transportery...
Oczywiscie najbardziej pozadany jest MBxd2.


Dobrze by było gdyby się udało załatwić Wmc - mogłaby jeździć przy małej
frekfencji.
BTW turystyka drezynowa na wąskich istnieje chyba tylko na Kolei
Bieszczadzkiej, a szkoda.


Hmm... Ale w NDG nie ma drezyn, chetnie byc cos takiego sciagnol ale skad?


BTW2 czy ktos ma spis taboru pociętego w NDG?


Spytam kolegi ktory byl tam jak to cieli.


| "Oprócz normalnych jeszcze są koleje wąskotorowe"
przede wszystkim wąskotorowe :-)))


Wlasnie :-)

Pozdarawiam
Ex



Użytkownik Ex <wojl@poczta.onet.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p2a0m$ab@news.tpi.pl...

| BTW po ukonczeniu prac torowych w obrebie lokomotywowni
| niezwlocznie zostanie sprowadzony tabor.
| Już coś wiadomo ( poza Lxd2 z Jędrzejowa i 1Aw ), będą jakieś wagony
| motorowe lub towarowe?

Co do 1Aw nie jestem pewny, w gre wchodza Lxd2 z Nasielska,


A co z Nasielskiem - do wycinki?

letniak"Jantar Ekspres", Bxhpi, brankard, transportery...


Może by się dało pościągać jakieś towarowe z Kujaw albo Wielkopolski? Byłyby
na imprezy.

Oczywiscie najbardziej pozadany jest MBxd2.


 Może dałoby się ściągnąć jakiegoś odstawionego, Krośniewice, Ełk, Śmigiel?

| Dobrze by było gdyby się udało załatwić Wmc - mogłaby jeździć przy małej
| frekfencji.
| BTW turystyka drezynowa na wąskich istnieje chyba tylko na Kolei
| Bieszczadzkiej, a szkoda.

Hmm... Ale w NDG nie ma drezyn, chetnie byc cos takiego sciagnol ale skad?


W Przeworsku chyba mają dwie sztuki ale nie wiem czy czynne. Dwie są w
Sochaczewie + kilka mniejszych od Wmc.
Nie wiem ile jest na Kujawach( w Krośniewicach jest/był złomod Wmc z krótką
kabiną - unikat, ale w stanie katastrofalnym), Nasielsku, Mławie i
Nałęczowie. Na
pozostałych KD ZTCW jeśli są to są pojedyncze ( Ełk, Śmigiel, Kalisz,
Gniezno)

Pozdrawiam
Marek



Sat, 29 Sep 2001 18:00:45 +0200 Marek Szymanski t@wp.pl wrote:


Użytkownik Ex <wojl@poczta.onet.plw wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p2a0m$ab@news.tpi.pl...

| BTW po ukonczeniu prac torowych w obrebie lokomotywowni
| niezwlocznie zostanie sprowadzony tabor.
| Już coś wiadomo ( poza Lxd2 z Jędrzejowa i 1Aw ), będą jakieś wagony
| motorowe lub towarowe?

| Co do 1Aw nie jestem pewny, w gre wchodza Lxd2 z Nasielska,
A co z Nasielskiem - do wycinki?
| letniak"Jantar Ekspres", Bxhpi, brankard, transportery...
Może by się dało pościągać jakieś towarowe z Kujaw albo Wielkopolski? Byłyby
na imprezy.


Nikt tylko na imprezy nie bedzie wiozl wagonow przez cala Polske... Z
drugiej strony przeznaczenie tych wagonów jest inne, stacja styczna z
1435 jest, a te wszystkie wioski tez maja swoje potrzeby :)  


| Oczywiscie najbardziej pozadany jest MBxd2.
Może dałoby się ściągnąć jakiegoś odstawionego, Krośniewice, Ełk, Śmigiel?


I to jest właśnie .pl. 90% wąskotorówek poszło do zamknięcia, a my
głowimy się skąd wziąć jeden czy dwa wagoniki...:(



Użytkownik Marcin Kosiński napisał:


Dorzucę jeszcze jeden kamyczek do ogródka - tym razem dla Gazety W.,
która twierdzi, że Michael Schumacher[1] to kierowca rajdowy. W sumie
maluśki lapsus... Coś jak pomylić rybaka z wędkarzem... Albo Peta
Samprasa nazwać piłkarzem, boć przecież gra piłką, prawda?

[1] Schumacher jest kierowcą wyścigowym. A jeszcze precyzyjniej -
    kierowcą Formuły 1. To tak, jak na Pulp Fiction - "To nie motor,
    to Harley!" To nie byle jakie wyścigi, to Formuła 1. A z rajdami
    ma to tyle wspólnego, co Gazeta W. z rzetelnością[2].


Nie da sie ukryc ze ich "spec" od F1 jest marnej klasy. Ja sie czasem
zastanawiam czy on wogole widzi na oczy choc kawalek wyscigu, ktory
potem opisuje. Zdarzalo mu sie juz mocno przekrecac przebieg Grand Prix
albo wyniki. Swego czasu pametam ze wiele smiechu na
pl.rec.sport.motorowe wzbudzila relacja z GP Belgii 99'.
Dolaczam sie do pietna.

Pozdrawiam
pKreglicki




Ziutek wrote:
Dnia 20 Jan 2005 23:56:39 +0100, PAweł napisał(a):

[ciach]

| Bo wojna trwała długo. Bo była na 2 fronty, Bo nie było dodatkowych ok 50
| polskich dywizji. Bo Stalin miał prawie 2 lata na odbudowę Armii
| Czerwonej. A w moim scenariuszu tego wszystkiego nie byłoby.
Pzrestań z tymi 50 polskimi dywizjami.
Rozmnażasz je, czy co?
Dyiwzji było 30, brygad kawalerii chyba 11. A ty 50 i 50...
Scenariusz - ty grę komputerową przygotowujesz?
Z.


http://tinyurl.com/5xptu

Ogolnie: stan mobilizacji we wrzesniu 39 to:
39 dywizji piechoty,
5 brygad piechoty i KOPu
6 brygad i polbrygad ON
11 brygad kawalerii
2 brygady pancerno motorowe

Dane z : Zgorniak, Europa w przededniu wojny.



KRYSTIANKU, JESLI CI TO DOPRAWDY "WISI" TO DLACZEGO TAK BRONISZ KATAWA ZARA,
ZAWSZE I WSZEDZIE? PRZYNAJMNIEJ BYLBYS TROCHE SELEKTYWNY W TEJ OBRONIE. A MOZE
TYLKO ROBISZ TO DLATEGO, ZE ON GRA NA TYM SAMYM FLECIE CO TY?...

NIZEJ CZYTAM, ZE KATAW ZAR TO EDWARD ETLER. ETLERA PAMIETAM DOBRZE Z JEGO
IZRAELSKIEJ EPOKI. U NAS PRZEZ DLUZSZY CZAS PROBOWAL SIE UTRZYMAC W IZRAELSKIEJ
TELEWIZJI. BYL REZYSEREM DOKUMENTALNYCH FILMOW NA NIEZLYM POZIOMIE, ALE BEDAC
ABSOLWENTEM TEJ SAMEJ SZKOLY FILMOWEJ CO ROMAN POLANSKI I JAK ON, DEBIUTOWAL
MAJAC POZNIEJ POWODZENIE W POLSKIEJ KINOMATOGRAFII, CZUL ZE NASZ KRAJ ZACZYNA
BYC ZA MALY DLA NIEGO. TEZ POD WZGLEDEM SKROMNYCH DOCHODOW. Z IZRAELSKIEJ
TELEWIZJI - WTEDY DZIALAL TYLKO U NAS JEDEN KANAL - PRZESZEDL NAGLE NA
DZIENNIKARWSTWO MOTOROWE I NAWET REDAGOWAL MIESIECZNIK W TEJ DZIEDZINIE (AUTA I
MOTOCYKLE). PO BANKRUCTWIE TEGO MIESIECZNIKA STAL SIE KORESPONDENTEM ZAWODOWYM -
SAMOCHODY I KOMUNIKACJA - W WIECZORNEJ GAZECIE. JEDNOCZESNIE ZACZAL WYSYLAC
LISTY DZIENNIKARSKIE Z KRAJU DO POLSKIEJ GAZETY (NIE PAMIETAM JAKIEJ). Z CZASEM
ZAPAKOWAL SWOJE MANATKI I WROCIL DO POLSKI. PRZEZ JAKIS CZAS PISAL W ODWROTNYM
KIERUNKU (DO IZRAELA) I POZNIEJ ZNIKL PO NIM SLAD. TO BYL KLASYCZNY WYPADEK
LUDZKIEJ FRUSTRACJI: JEGO KOLEGA ROMAN POLANSKI STAL SIE SWIATOWEJ SLAWY
REZYSEREM A ON NIE MOGL W TYM NASZYM MALYM KRAJU STARTOWAC JAK TRZEBA. OD
FRUSTRACJI DO NIEOKIELZANEJ KRYTYKI (LISTY DO POLSKI) DROGA KROTKA. A JEDNAK
NIE WIERZE, ZE KATAW ZAR TO EDWARD ETLER. JESLI KTOS Z WAS MA JAKIES DOWODY W
TYM KIERUNKU, BYLBYM CIEKAWY JE USLYSZEC.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript