Gry Mroczne

Tematy

biblia

Hehe tia nie skreśliłem :P
Ale gafa /głową w ścianę/
Już poprawiam i dzięki za przecinki :)


Świat wielki, przepastny, pełen mrocznych tajemnic i niebywałych Skarbów. Świat magii, bohaterów, obślizgłych lochów i krwiożerczych poczwar, czyhających tylko na żer. Świat, mimo że przemierzony z wielkim wysiłkiem wzdłuż i wszerz, to jednak wciąż enigmatyczny. Świat elfów, krasnoludów, ludzi, gnomów i niziołków. Miej jednak na uwadze, że zdegenerowany świat, do którego właśnie wkraczasz, potrzebuje bohaterów. Silnych, odważnych, nie wahających się stawić czoła niebezpieczeństwom i przeciwnościom losu. Cny wędrowcze - powiadam Ci tedy: wstąp w ową krainę, w owy Faerun! Poznaj wszystkie jego tajemnice, przynosząc mu chwałę. A wszystko to po to, byś w przyszłości mógł potomstwu swemu opowiadać, co żeś przeżył i co żeś widział, czegoś doświadczył i czegoś się nauczył...Pozwól swemu imieniu stać się legendarnym!

Jak ktoś jeszcze widzi błędy to pisać - to w końcu dla dobra gry :)



ZONE EUROPA

Imię Róży

Sean Connery, Christian Slater

Film na podstawie książki Umberto Eco pod tym samym tytułem.

Pomimo, że ma trochę pogmatwaną fabułę to jednak wiele przemawia za tym, aby go obejrzeć:
gra aktorów, klimat epoki, rekonstrukcja życia w średniowiecznym opactwie.
Pod oknami głodujący ludzie walczą o resztki jedzenia wyrzucane przez okno klasztornej kuchni.
Prawie czuje się te ponure i mroczne wnętrza, które w sposób namacalny oddają atmosferę „mroków średniowiecza”

W decydującym momencie filmu zjawia się wielki inkwizytor – Bernaro Gui - postać historyczna - autor „Księgi inkwizycji” - legendarnego podręcznika o metodach walki z herezją.

Dzieło wielkiego inkwizytora od niedawna jest dostępne w języku polskim.
Na szczęście (jak dotąd) bez wpływu na proces edukacji w Polsce.



Przeszedłem na "Trudnym" wszystkie misje więc myślę że co nieco o tej grze wiem.

Najtrudniejsze misje w Warcraft 3:

1. Przebudzenie Furiona
2. Zmierzch Bogów
3. Pod płonacym niebem
4. Marsz Plagi

Najtrudniejsze misje w Warcraft 3 TFT to:

1. Mroczny Pakt
2. Symfonia Ognia i Mrozu
3. Piekilne Wrota
4. Bracia stormrage


(misje ustawione od najtrudniejszej)



Stoją sobie w jednym pokoju 3 komputery spięte w sieć przez huba. Wszystko przynajmniej teoretycznie hula na 100Mbit. Kable pomiędzy komputerami a hubem są nie dłuższe niż 5 metrów. Adresy IP są przydzielone statycznie z puli 192.168.0.x
Dlaczego w grach niektórych grach sieciowych: np. Europa Universalis: Mroczne Wieki, po chwili gry wyskakuje komunikat opóźnienie sieciowe??? Niektóre gry po takim komunikacie są przerywane inne nie, wystarczy kliknąć na napraw/ignoruj. W Fifie oraz Unrealu czegoś takiego ma??? Jak się tego pozbyć??? To jakiś defekt sieci??? Proszę o pomoc... bo niezbyt się znam na sieciach komputerowych!



" />Osobny dział do gier komputerowych byłby dobrym pomysłem bo jest tutaj sporo zapalonych graczy i możnaby się powymieniać różnymi ciekawostkami.

W Mroczne Wieki też grałem. Fajna sprawa; Polska od morza aż do Ziemi Świętej
Osobiście jednak bardziej przypadło mi do gustu "Rome: total war" i w ogóle seria "Total War"

Z WWII pamiętam była bardzo fajna strategia wypuszczona przez tą samą stajnię co Mroczne Wieki a w kraju przez CD Project. Tytuł to chyba w RP "Europa Universalis: II Wojna Światowa". W oryginale, w który grałem, było to "Hearts of Iron". Gra rozbudowana, wymagająca ogólnego pomyślunku. Można polecić.



" />Tak, z tym, że Dooku prowadził też swoją własną, prywatną grę. Ktoś o takiej charyźmie, talencie do polityki, zdolnościach i długim doświadczeniu na polach bitew zarówno tradycyjnych jak i też słownych nie mógł całkowicie przyporządkować się Sidiousowi; o czym zresztą Mroczny Lord zapewne doskonale wiedział.
Zakulisowe działanie to przecież główna robota Dooku, nie?
Dlaczegóżby w takim razie nie wykorzystać kontaktów i wpływów Sidiousa do swoich celów i osiągnięcia większej władzy?

Dooku na pewno nie był niczyim pionkiem i jego lojalność wobec swojego pana jest bardzo chwiejna i równie niepewna jak czynny wulkan na środku Pacyfiku.



Niestety z FF lubie jedynie filmiki i PistoletoMiecze

Dla ludzi lubiących w grach dobry wciągający klimat i chwile w których chcesz włączyć z powrotem światło w swoim pokoju żeby się upewnić że to ciemne w kącie to szafka a nie Mroczne Młode lub inny pomiot z Mitów Cthulhu , polecam grę Zew Cthulhu:Mroczne Zakątki Świata.
Bardzo grywalna gra. Kiedy wyleczę się z obłedu i paranoi, zbiorę siły by ponownie wkroczyć w ten przerażający świat ...



" />Żeby było "śmieszniej" System Shock 2 to nie film, to...gra komputerowa:-). Zresztą był to swego czasu bardzo głośny tytuł (1999 r.), w bardzo ciekawy sposób łączący cyberpunkowego FPSa z elementami cRPG i rasowego horroru.

A muzyka?. Taka jak gra:-). Ścieżka dźwiękowa skomponowana przez Erica Brosiusa to mroczny, ciężki, zimny, futurystyczny, cybernetyczny i niepokojący drum'n'bass / ambient. To muzyka dobra do sesji rpg, straszenia znajomych, lub samego siebie;-). Naprawdę fenomenalny klimat!. Jeżeli szukacie jakiegoś porównania to chyba najlepszy będzie tu soundtrack do filmu "PI", choć ten jest trochę bardziej urozmaicony i nie aż tak mroczny. Polecam nie tylko fanem nowoczesnej muzyki elektronicznej z "jajami":-).



" />Gracz z zamiłowania": - Świeżutki horrorek. Super!.

Gra, która za kilka dni będzie dostępna w Europie, to mroczna historia dzieci z sierocińca, które, pozbawione opieki i nadzoru dorosłych, ustanowiły własną hierarchię i system rządów. W grze jest silny element erotyzmu - i to zarówno w relacjach między samymi dziećmi, jak i też dziećmi i dorosłymi. Mimo to "Rule of Rose" w systemie klasyfikacji CERO została dopuszczona do sprzedaży dla nastolatków powyżej 15. roku życia.



" />
">Wyda się.
[spoiler]Jeśli zostaniesz królową u jego boku i za parę miechów urodzisz mu półelfa to będzie niezła chryja. Zevran będzie ścigany a ciebie zamkną we wieży (tam gdzie posłaliście Anorę - ona wychodzi i zaczyna rządzić krajem).[/spoiler]
Nie licz, że się nie wyda. Ale to też dobre zakończenie, nie łam się!


to poważnie jedno z zakończeń o.O?


"> wczuj się w role, ta gra jest prawie jak życie

No tak w życiu na codzień zmagamy się z mrocznymi pomiotami, ratujemy umierających królów, flirtujemy z elfami, tworzymy trucizny, zmieniamy się w pająki itp. Ta gra jest taka nudna, samo życie. PRAWIE robi wielką różnicę.

droczysz sie ;p wiadomo o co mi chodziło ;]

zreszta zobaczmy to z innego punktu, mroczne pomioty można zamienić na powiedzmy mordercow _> praca agentów ;p, ratunek umierającego króla -> dobry medyk xD, elfa możesz zaminić na np azjate, trucizny jakoś można tworzyć samemu jeśli sie zna chemie dobrze , ta zamiana w pająki to to hmm nei za bardzo ale zawzse można zmienic sie w coś dziwnego, wystarczy dobry makijaż xD

jeszcze jakeiś pytania ?




1. Obrażenia ze względu na posiadaną broń
Obie klasy używają 2h staffa. CM (Chaos Magician na US, Mag Chaosu na PL) ma więcej inteligencji od WLa (Warlock na US, Czarnoksiężnik na PLu) więc ma większy atak magiczny "na sucho" (bez żadnych buffów, czy supportów). Nie mniej jednak po wzięciu pod uwagę self buffów WLa, wychodzi na to, że to on ma większy m.atk od CMa. Siła Koszmaru (buff, o którym mowa) dodaje na max lvlu +190 m.atk i p.atk (atak magiczny i fizyczny), co daje więcej niż kilka punktów inteligencji CMa.
Na dobrą sprawę zadawany dmg zależy w większej części od ekwipunku postaci i kart do skilli. Nie mniej jednak gdyby założyć, że obie klasy mają taki sam ekwipunek, to WL ma większy atak.

1) Czarnoksiężnik
2) Mag Chaosu

Co innego jest jednak kiedy bierzemy pod uwagę skille postaci. CM zadaje największy dmg w grze więc ciężko stawiać go za Warlockiem. Jego skill z 20PozP - Dark Spiral (nie wiem jak zwie się na PLu, pewnie Mroczna Spirala) jest najpotężniejszym skillem w grze, a w kombinacji z Deszczem Meteorytów (40PozP) zabija w PvP 99% przeciwników. Także jeśli mówimy o czystym dmgu z użyciem skilli, wtedy klasyfikacja przedstawia się odwrotnie, jako że WL to mistrz debuffów i pułapek magicznych i jego rozwój idzie w tym kierunku.

1) Mag Chaosu
2) Czarnoksiężnik
2. Obrona Fiz/ Mag



typowy rpg na neta, z tym ze bardzoj rozbudowany niz pozostale w jakie gralem...
10 tur na dzien (+/- 2 tury w zaleznosci od samopoczycia) do wykorzystanie - dzien trwa 3 godziny czasu rzeczywistego
sporo klas postaci od ludzi poprzez elfy, wampiry, trole, krasnoludy po hobbity...
do wyboru dwie szkoly magi: "mroczne talenty" i mistyczne moce"
pierwszym glowniejszym celem gry jest zabicie Zielonego Smoka... wtedy awansujesz w hierarchi z zebraka na wiesniaka itd. i odkrywaja sie kolejne lokacje...
w karczmie mozna wyrwac sobie laske, jesli ma sie odpowiedznia liczbe pkt uroku (nie wiem jeszcze co to daje, ale widzialem opis w "wiadomosciach" ze ktos sie ozenil )
jezeli nie chcesz zostac zaatakowany przez innego gracza, mozesz wynajac pokuj w karczmie (ale i tak mozna przekupic karczmarza), a zasluzeni gracze (ktorzy zabili smoka) moga kupic sobie nawet mieszkania
ciezko mi teraz wszystko wymieniac, bo nie pamietam, a poza tym dlugo w to nie gram i sam jeszcze wszystkiego nie rozpracowalem... ale wciagnela mnie gierka...
mam nadzieje ze do jutra naprawia
_______________________
aaa nooo i zapomnialem dodac ze gierka jest opisowa tj. nie grasz samemu tylko karzesz swojemu bohaterowi np. "wroc do wioski", "walcz", "porozmawiaj z..." itd. itp.



" />a propo Świętej Inkwizycji to zawsze chciałem zagrać w jakoąś gre gdzie mógłbym grać inkwizytorem kolega mi mówił ze jest taki dodatek do Wampira tylko niewiem czy do maskarady czy do mrocznych wieków no i w Rzeszowie to są tylko wampir mroczne wieki i maskarada a dodatków to niema zadnych szkoda bo zagrałbym sobie inkwizytorem znacie może jakiś fajny system gdzie można grać inkwizytorem?

a co do kserowania to lepiej skserować kilka kartek które zawsze sie przydają (np sklep) niż wertować co i rusz podręcznik zresztą gdyby cała drużyna kupiła by sobie po egzemplażu podrecznika to by sie sfrajerowała na maxa a karte to chociaż kserujesz czy przerysowywujesz?



" />hehe, to tylko określenie na gatunek łąćzący elementy science fiction z fantasy (magia itp.)
a co do świata:
akcja toczy sie w dalekiej przyszlości, ludzie opuscli zniszczoną wojnami ziemię, i którzy zostali skupienie w plemionach walczą między sobą o dominacje nad Dark Edenem (tak teraz okresla sie ziemię) tymczasem megakorporacje zaczęły zasiedlać inne planety układu słonecznego (Merkury to już przegięcie ale coż zrobić...), korporacje te wywodziły asie z dawnych państw :
Bauhaus (Francja,Niemcy)
Capitol (USA)
Imperial (wielka brytania)
Mishima (Japonia)
Cybertronic (?)
korporacje walczyły ze sobą o wpływy w układzie słonecznym. Kiedy jednak ludzie wyruszyli dalej, o granic układu słonecznego, obudzili coś czego nigdy nie powinni byli obudzić. Na ludzkość spadł Legion Ciemności prowadzony przez pięciu mrocznych apostołów. skłocone korporacje nie były w stanie go powstrzymać, Ciemność zaczynała sobie znajdowć coraz więcej zwolenników pośród ludzi (heretycy) , wkrótce powstała organizacja nazywana Bractwem - przypominała kościół-inkwizycję jej członkowie opanowali moc nazwaną sztuką (magia ) którą wykorzystaywali w walce z legionem ciemności i heretykami.
Tak najogólniej wygląda zarys świata w jakim toczy sie gra, gracze mogą sie wcielać zarówno w czlonków korporacji, bractwa czy też heretyków, jak również być wolnymi strzelcami-najemnikami strającymi sie przezyc w tym mrocznym świecie.
Wielka szkoda że ten system nie zdobył sobie w Polsce popularności bo jest naprawdę interesujący, powiem tylko że za kilka miesięcy powinna być nowa strona na jego temat.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript