Tylko do tych elementów, które nie należą do nikogo - czyli nie do końca wszystko Ja prawa autorskie szanuję, bo wiem, jak to wygląda ze strony twórcy. Tak, należę do tych, którzy mają oryginalne Windowsy i nie ściągają mp3 czy innych plików Jeżeli to nie są legalnie pobrane utwory, to wybaczcie, ale ja ich nie wykorzystam.
Nie muszę się zrzekać praw autorskich dla ściągania. Dla przykładu Microsoft udostępnia za darmo do ściągnięcia jedno z najlepszych środowisk programistycznych na świecie (jednocześnie najbardziej rozpowszechniony wśród profesjonalistów) - także do zastosowań komercyjnych. Prawa autorskie jednak zachowuje, mimo bezpłatności. Za darmo udostępnia też najnowszy system operacyjny Windows 7 - każdy może sobie ściągnąć za darmo.
Poza tym - korzystanie z cudzego pomysłu to jechanie na jego wózku. Oznaczałoby to także zamknięcie sobie furtki na bardziej profesjonalną kontynuację gry - opłaty licencyjne.
Patcha do GoW sciagnales http://programy.pcworld.p...ar.Patch.1.html ? Poza tym Microsoft nie wspomina o wszystkich aktualizacjach wymaganych do gry. Sprawdz czy masz te wszystkie (jesli masz grafe nvidia): http://www.nvidia.com/obj...a_hotfixes.html , poza tym sterowniki starsze, i koniecznie w wersji International. To wszystko dotyczy visty. Ja np. musialem sciagnac patcha do SLI, mimo ze nie mam sli
Dzisiaj zarzucono nowa aktualizacje do konsolki która miała odzwierciedlenie w zakładkach i w Xbox Live zostały zdecydowanie ciekawiej zrobione opcje w zakładce Rynek Najciekawszą rzeczą jest to że można kupić za 1200 Microsoft Point's czyli między 50 a 70zł gre na xboxa pierwszego. Na razie pokazały się całkiem ciekawe tytuły:
Halo 1
Crash Wrath of cortex
Fable
Fuzion Frenzy
Psychonauts
Fahrenheit
Crimson skies High road to revenge
Jak na razie gierki te maja wielkość od 1GB do 5,3GB tak że na te większe troche trzeba będzie czasu poświęcić przy ściąganiu. Dobrze że można wyłączyć x pudło i ściągać
Musisz ściągnąć program Windows Games for Live, który znajdziesz na stronie: http://www.microsoft.com/games/en-US/index.aspx Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami. Gdy gra zarząda utworzenia konta, zjedź na dół klikając "utwórz profil lokalny". Bez tego gra nie będzie mogła zostać zapisana.
Cytat:
http://screeny.pl/116153 panowie co to znaczy czy to chodzi o sterowniki do karty może ?? jak chce zapisać grę to mi takie coś jak na screenie wyskakuje ;/;/
Nie zakładamy tematów o nazwie (problem, pomocy itp.) [ 2 pkt ]. Lex
''Microsoft Visual C ++ .. '' Jeżeli nie masz SP 1-3 , lub masz a ten błąd się powtarza spróbuj sciągnąć z googl łatke do windowsa o nazwie ''WindowsInstaller-KB893803-v2-x86'' powinno pomóc . Ale przeważnie ten problem znika po restarcie kompa więc troche to dziwne jak dlamnie .
Arekman sprawdź przede wszystkim jakie Ci programy pracują w tle (i niepotrzebne wyłączyć lub wręcz usunąć) - to jest prawdziwy zjadacz RAM'u, przez co zapewne Ci komputer "muli" => masz mało FPS.
Z pewną ostrożnością podszedł bym do rady L#A#N#C#E#L#L#O#T'a odnośnie aktualizowania windows'a. Ja gram na praktycznie gołym XP PRO (bez uaktualnień), a to dlatego, że mam ojca który jest maniakiem ściągania uaktualnień i zauważyłem że po około 50-tym zainstalowanym ("niezbędnym") uaktualnieniu komputery zwolniły mu o koło 20% - niech żyje Microsoft:D.
Jednak u Ciebie może to pomóc - nigdy nic nie wiadomo.
pozdrawiam
PS. @down
bossmarcin1 FPS (Frames Per Second) pokazuje ilość wyświetlanych klatek na sekundę. Im ta wartość wyższa, tym gra chodzi płynniej --- przy wartości większej od ok. 30 gra zachowuje się płynnie. Na nowym kliencie FPS w bardziej znacznym stopniu, niż na starym kliencie, zależy od Twojego komputera.
Witam wszystkich na forum
Ostatnio zacząłem zastanawiać się nad piratami. Jest pełno organizacji, które promują "swobodną wymianę plików". Na przykład http://www.thepiratebay.org/.
Z jeden strony mają sporo racji, bo to jest era informacji, wszystko dla wszystkich, tym czasem, pieniądze wszystko hamują. Na przykład młody informatyk chcąc zdobyć potrzebne doświadczenie, jako na przykład programista, musi poznać takie środowiska jak Visual Studio, a kto mu da pieniądze na zakup tego środowiska, są projekty, które mają młodym programistą dać szanse, lecz nie są one dla wszystkich. Poza tym, przesyłanie plików z przez internet, przypomina, pożyczanie filmów znajomym, idziemy do znajomego i dajemy mu płytę z filmem, lub wysyłamy mu film przez p2p. Robimy w zasadzie to samo, lecz w drugim przypadku, jesteśmy już piratami. Lecz trudno mówić o pożyczaniu, skoro "pożyczamy" setkom ludzi, i od setek ludzi, których nie znamy, ale jak to uregulować? Na stronie oscartorrents (http://di.com.pl/news/15802,0.html) autorzy napisali "Skoro nas nie pokonaliście, czemu się nie przyłączycie?". Ale jak oni, sobie wyobrażają, że wielkie korporacje zarabiające miliony, tak zaryzykują? Liczą na reklamy? Z reklam raczej milionów nie wyciągną. A małe firmy? Jak firmy mające nie wielkie zyski, mają zarabiać? Z jednej strony mamy do wyboru oprogramowanie dla wszystkich, z drugiej strony, zniszczy to małe firmy, które teraz ledwo "stoją na nogach". Niedawno była głośna sprawa, jak dzieci jednego z (ważniejszych) pracowników RIAA zostały przyłapane na ściąganiu nielegalnej muzyki (lub oprogramowania, nie pamiętam). Szybko wyciągnięto wnioski, że problemem już nie stają się pieniądze na zakup tej muzyki, programów lecz coś w rodzaju lenistwa. W jednym newsie przeczytałem, że dla obecnej młodzieży, wolna i szybka wymiana plików bez zbędnych formalności (i opłat) stała się czymś naturalnym, i trudno z tym walczyć, nie powstrzymamy piractwa, i świat internetu powinien zmierzać w tym kierunku, wolnego oprogramowania. Nie dawno włochy (chyba, jeśli dobrze to rozumiem) "z legalizowały" p2p, ale zostanie wprowadzona dodatkowa opłata z p2p. Ale do kogo trafią te pieniądze? Do autorów programów? Powiedzmy, że będzie to ok. 10zł, na 20mln kraj będzie to 200 000 000 zł (Ale pamiętajmy że 10zł sporo opłata, a 20mln obywateli którzy by płaciło do dość optymistyczna wizja). Ale czy z tych pieniędzy da się zadowolić wielkich gigantów (Jak Microsoft) a przecież jest ich wielu (na przykład wielu producentów gier, Ubisoft, EAGames itd.) i małe firmy które mają kilka mało popularnych produktów i kilku pracowników? Jeśli będą sprzedawać swoje oprogramowanie, to i tak (jeśli stanie się, w miarę popularne) szybko trafi do p2p. I wiele osób mając szybki internet (a pamiętajmy, że ciągle przyspiesza) nie będzie kupować programów, tylko zostawi włączony komputer na te, 30min. A zyski firmy spadną, i nawet firmy w ramach oszczędności będą ściągać oprogramowanie z p2p skoro będzie to legalne. Te 200MLN wydaję się być dużą sumą, a taka Microsoft sprzedaję przynajmniej jedną kopie Windowsa na 20 sekund w Polsce, co daję 51 840 000 zł miesięcznie nie licząc innych jego produktów, a jest to już 1/4 naszych 200MLN. A na pewno ilość pobieranych kopi z internetu jest bardzo duża w porównaniu, z ilością sprzedanych legalnie kopi. Poza tym, kto policzy, ile danej firmię się należy, nie mając danych co do ilości pobranych kopii programu (bo takich raczej na pewno nie da się prowadzić.
Całkiem możliwe, ze to co tu napisałem to są bzdury, nie znam się na ekonomi, są to tylko moje przypuszczenia, dlatego je tu napisałem, aby zobaczyć wasze zdanie na ten temat.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl
|