Co do statystyk. Kiedy przeczytałem o skoczności, wpadł mi do głowy pomysł o momencie w grze, kiedy gracz nie może doskoczyć na platformę, idzie do magicznego sklepu po eliksir skoczności który dodaje ileś tam pkt. do skoku na kilka sekund. Można by zrobić takie rpg-platformowe ;p
Co do gry. Jak dla mnie grafika jest piękna. Płynna animacja i "wogle" ;p
Czekam na dalsze testy ;p
Grafika taka sobie. Gra się dennie z tym wpisywaniem czaru. Platformowa Tibia? O ile słyszałem od kolegów są takie czary na coś tam. Powinno być "Przeszedłeś" a nie "Przeszłeś". Kiedy wpisałem ten czar na wyższy skok i wcisnąłem shift pod platformą, zablokowałem się w platformie i nie mogę spaść dry.gif Pod F1 jest tylko help a nie żadna książka magiczna.
Dam 2+/5. Jest trochę bugów i nie wygodnie się gra.
Mógłbyś dodać te wpisywanie czarów w jakimś małym okienku niby czat.
Dzięki za rady, postaram się pozmieniać niektóre rzeczy.
Moja gra nie ma tytułu!!! Noname to tylko nazwa pliku i rar'a. Czyli gra bez tytułu, bo nie miałem naprawdę czasu go wymyślić. Menu nie ma, bo to był konkurs na grę platformową, a nie na pokazywanie umiejętności tworzenia menu. Wersja z muzyką została zastąpiona już wczoraj wersją lżejszą, bez muzyki (Ranmus Was o tym nie poinformował?). Co do kolizji (zbieranie monet) to może i masz rację, wczoraj zmieniłem skrypt odpowiedzialny za kolizje na szybkiego i możliwe, że popełniłem błąd. Jak pisałem - grę tworzyłem od 7 listopada (bo wtedy postanowiłem, że WRESZCIE wezmę się za game Maker'a). Zawsze tworzyłem gry w TGF/MMF, a ta gra jest moją drugą grą (pierwszą była stara gierka dla 2 graczy) stworzoną w programie Game Maker.
PS: Dlaczego w mojej grze nie ma muzyki? Bo 90% osób przy testowaniu słucha Winamp'a...
Ja w grze londona doszedłem do czerwonego labiryntu, ale jak przegrałem to już mi się nie chciało grać . Labirynt to jest gra logiczna, bo chyba nie zręcznościowa czy platformowa
Ranga nie znaczy o umiejętnościach... A tam w ogóle nie pisze nic o skakaniu.
Jemu chodziło o to że, już powinieneś wiedzieć gdzie mniej jest FAQ, opcja szukaj itd.
Wracając do FAQ to co to "13. Jak zrobić grawitację w grze platformowej?" pierogi?
No szukam na forum gdzie sie da i już mi sie nie chce, prosze konkretnie opisać jak zrobic gre platwormową ,jasnie i zrozumiale i po polsku!
A wiec robie grę platformowa na podstawie przykładu z oficjalnej strony gamemakera.
Tylko ze na start dodalem menu z paroma opcjami.
Mam life_controlera który ma ustawione ze po starcie gry ustawia 3 zycia.
Przestawiłem to juz tak ze jak wejdę w rooma z runda 1 to mam 3 zycia.
Tylko ze jak wejdę na obiekt który powinien mi odjąć 1 zycie odejmuje mi od razu wszystkie i wyświetala się
opcja no more life w tym contlorerze i restartuje mi rooma, a powino odjac zycie i przeniesc na pozycje startowa. Jestem nowy i wszystko robie z klocków.
Tworzę grę platformową 2d w game maker 8 lite.
1.Chcę zrobić tak aby kolo mi skakał bo narazie mam połowę skoku skacze leci i leci i se odleciał no to mi chodzi aby spadł spowrotem na ziemie.
2.Czy dało by się np.jakoś powiększyć room albo żeby kamera przesuwała się w prawo coś jak w mario.
3.I jeszcze w grze mam zamiar zrobić helikopter który strzela w postać jak to zrobić???
Bo to są chyba podstawy a jak tego umieć nie będe to prawie żadna gra mi niewypali...
Tytuł: Co wydarzyło się w Wieliczce? (tytuł jeszcze zmienię)
Gatunek: platformowo-przygodowa?
Opis: Czwarta kadencja Lecha Kaczyńskiego... A może to był Jarek? No mniejsza.
W każdym razie Kaczyński tak rozwali Polskę że musiał otworzyć kolonię karną w Wieliczce. Więźniowie
wydobywali tam sól a rząd "zrzucał" im tam pegazusy,zupki chińskie i inne takie. Niestety pewnego dnia nie doszła dostawa zupek chińskich z miasta: Made In China. Więźniowie zbuntowali się i przejeli kopalnie.
Tak wybuchło: "Powstanie w Wieliczce". I tak obużona ludność domaga się soli a jeszcze bardziej obużeni
więźniowie-górnicy domagają się zupek chińskich. A gdzie jest Kaczyński? Ch** wie.
W grze wcielamy się w Johyna Rampo-Jednego z powstańców który postanowił
udać się do Made In China i zobaczyć co jest nie teges.
Autorzy:
Programowanie: Ja,FAQ
Fabuła: Ja,Gothic prawdziwa historia,Cherbaciana Rewolucja (czyli stasiek)
Grafika: Ja
Muzyka: gm'owe zasoby,findsound
Screeny:
odprawa przed pierwszą misją.
pierwsza misja. Strażnik po wypiciu setki.
Ahmed za kratami.
Moje ostatnie nabytki na X360 uswiadomily mi jak duzy postep nastapil w grafice i grach, w porownaniu do pierwszych gier z tej konsoli.
Gears of War 2 to calkowity skok do przodu w porownaniu do pierwszej czesci. Grafika,fabula,silnik gry,akcja, wszystko jest lepsze, nie wspominajac
juz o polskiej wersji jezykowej. Ja swoja gre kupilem w Szkocji i bylem milo zaskoczony, ze posiada polskie napisy(numer katalogowy C3U00018)
Prince of Persia wbil mnie w fotel. Czytalem przed premiera tej gry, ze grafika jest podobna do filmu animowanego, ze jest inna niz wszystko co bylo do
tej pory. I rzeczywiscie jest inna, jest niesamowita. Jak dla mnie cos nowego i bardzo swiezego. Grafika wyglada jak obrazy impresjonistow!!!
Jako sama gra tez jest super. Zaryzykuje stwierdzenie, ze to najlepsza gra platformowa na X360. Polecam wszystkim te gry.
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=47550
Zajebiste :] Samo patrzenie na tą gre w akcji sprawia mi przyjemnosc No ale do rzeczy...jest to gra on - linowa, platformowo - logiczna gdzie duzy nacisk jest nałożony na wspólprace między graczami Fizyka gry jak i grafika jest genialna. No i ta muzyka. Gra na playstation 3 i to w dodatku exclusiv...przynajmniej na razie ;) Premiera ma nastąpic tego lata. Jakies wrazenia?
Na konsolach lepiej się w gry sportowe, platformowe, zręcznościowe itp.
A na pececie fps'y, strategie(nie wyobrażam sobie tego).
Ale ogolnie gdy się zakupi gamepada do pecetka to już wogóle we wszystkiego typu gier gra się wygodnie.
Poprostu pecet jest bardziej zróżnicowany. A konsola bardziej służy do rozrywki typu granie, sluchanie muzy i filmów :)
Chodzi mi tylko i wylacznie o gry. Sa zywcem z PC! Jest bardzo malo pozycji typowo konsolowych.
no ale wiesz to też wina samego systemu tworzenia gier XNA pozwala na bezpośrednie przenoszenie gier między Vistą a X360 i z jednej strony jest to wada a z drugiej zaleta tego systemu, no ale myślę ze x360 przywali porządnymi grami konsolowymi po premierze blue drago spodziewam się wysypu gier od japońskich developerów. a tak poza tym to niema co liczyć na jakieś gry jedno platformowe przy kosztach develpingu na nex-gen puszenie gry przynajmniej na 2 systemy zwiększa szanse na sprzedanie nawet badziewia i odzyskanie kasy, popatrzmy na GTA4 maiło być PS3 a wyjdzie na wszytko łącznie z maszynką do golenie jeśli tylko dobrze zoptymalizują kod :E dlamnie ostatnią konsloą która dawała mi masę radoch był makaron i tak patrze i chyba Wii będzie jego odpowiednikiem tylko to sterowanie jakoś mnie przeraża ale pożyjemy zobaczymy
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plwpserwis.htw.pl