malarze impresjonizmu

Tematy

biblia

wspomnialas o postindustrialnej rzeczywistosci
mysle, ze tan temat mozna zgłębić bardziej :]
niczym impresjonizm w malarstwie, własnie otoczenie w wiatraku zastępuje role plam, pozostawia wrażenie..... które szybko mija...... bo to tylko wrażenie........ moment tak ulotny, że az niemozliwy do uchwycenia...... aczkolwiek właśnie tam gdzieś na końcuu zabrza, uczestnikom imprez organizowanych przez Pana Kasto właśnie się to udaje, udaje się uchwycić wrażenie....... to niesamowite
myśle, że Monet byłby niezle zainspirowany klubem CK Wiatrak :)
to nie plastikowa rzeczywistosc, to miejsce jest surową impresją w najczystszej postaci :)
:cheers:



Witam.Mam do sprzedania następujące prace:
1.Motyw dziecka w literaturze i sztuce
2.Bohater i jego konflikty z otoczeniem. Przeanalizuj problemy na przykładzie wybranych utworach.
3.Motyw diabła w literaturze
4."Impresjonizm w literaturze i sztuce.Rozwiń temat, analizując wybrane dzieła"
5.Kobieta demon jako źródło inspiracji w literaturze. Omów na podanych przykładach.
6.Kreacja Żydów w literaturze.
7.Motyw miasta w literaturze
8.Miłosć jako siła niszcząca i budująca
9.Motywy prometejskie w literaturze
10.Motyw rycerza
11.Motyw szaleństwa z miłości. Przedstaw problem, odwołując się do wybranych utworów z różnych epok.
12.Motyw szlacheckiego dworku w literaturze i sztuce. Odwołaj się do wybranych przykładów.
13.Motyw śmierci w literaturze i sztuce.
14.Motyw tańca w malarstwie i literaturze.
15.Obrazy dziewiętnastowiecznych zrywów niepodległościowych Polaków
w literaturze i innych tekstach kultury. Porównaj je,
odwołując się do wybranych przykładów.

16.Apokaliptyczna wizja świata w poezji K. K. Baczyńskiego bądź innych reprezentantów pokolenia Kolumbów.
17.Polacy w krzywym zwierciadle. Omów zagadnienie odwołujac sie do 3-4 przykładów z literatury.
18.:,,Porównaj ideał kobiecej urody w malarstwie i literaturze w ujęciu artystów różnych epok".
19.Odłowując sie do wybranych utworów literackich przedstaw wpływ wojny na psychike człowieka.
KAŻDA PRACA TYLKO 45 zł.kontakt gg 10611231.



" />mmm...kolorystyka, musisz zwrócić uwagę na to, czy barwy są jasne czy ciemne.
technika-czy iwdzisz tu jakąś znaną Ci technikę?(np impresjonizm, abstrakcja, realizm)
symbole-widzisz jakieś?
obraz jest statyczny czy dynamiczny?
na pierwszym planie widzę...na drugim planie widzę...
odołania, np do mitologii?albo do literatury w ogóle?
co sie dzieje na tym obrazie?
nawiąż z jakiej epoki dzieło, czy widzisz charakterystyczne chechy dla malarzy tej epoki.
to chyba wszystko
chodziło ci o pomoc, więc tylko naprowadziłam.myslę, że z tymi wskazówkami dasz radę już to zinterpretować:)
powodzenia




A ktoż to Pissarro? Nie slyszalem o takim.




jest jednym z najbardziej plodnych impresjonistów. dziwne ze go nie znasz odegrał w sumie istotną rolę w powstaniu nowoczesnego malarstwa XX wieku. według mnie jego najlepszy obraz to "plac przed teatrem francuskim"



" />Też nie popieram zadawania prac do domu. Jeśli 2/3 pracy dzieci wykonają w klasie, to czasem-mając plastykę raz na dwa tygodnie, pozwalałam wykończyć pracę-tę samą oczywiście-w domu. Teraz to się nie zdarza, bo wszystkie przybory dzieci mają w pracowni. Co do czarnego koloru u impresjonistów to przerabiałam też tę technikę przy okazji impresjonistów, wśród dozwolonych kolorów nie znalazł się u mnie czarny. Jednak to wszystko zależy od prowadzącego. Jeśli jego celem było stworzenie dzieciom możliwości wczucia się w realia malarstwa impresjonistycznego to może przenieść na szkolne podwórko i paletę barw przez nich stosowaną i techniki i światło-malarstwo w plenerze a jeśli chciał skupić się wyłącznie na technice-a temat pracy był kompletnie nie związany z impresjonizmem, to jego bajka. Ważne żeby dzieciaki zrozumiały i zapamiętały najważniejsze cechy tego malarstwa. U mnie dziewczyna rok później przygotowała pracę na konkurs tą techniką, choć tematyka konkursu zupełnie odmienna od impresjonistycznych klimatów



" />
">według mnie słowa nie oddadzą nigdy charakteru muzyki, to jedno, a drugie - te same słowa, określenia "kategorii" dla różnych ludzi mogą znaczyć co innego i stąd są niezbyt użyteczne, ot co, ale jak wspomniałam, jeśli ktoś czuje potrzebę ich składania tak czy owak, na własny użytek - nie ma problemu, aczkolwiek mnie zawsze będzie kusiło, żeby na forum zapytać - ale po co? więc coś w tym, jest - nie rozumiem tej potrzeby i przy każdej okazji próbuję dociec wyjaśnień
Ale używasz tych określeń, prawda?
A jak mam znajomemu wyjaśnić jaką to muzykę ostatnio usłyszałem, jeśli nie poprzez okreslenie tej muzyki jakoś słownie? Pyta mnie np. jaka to muzyka, odpowiadam np. "rock, ze szczyptą bluesa". To ułatwienie... Ułatwienie w rozmowach na temat muzyki.
Tak samo istnieją nazwy prądów artystycznych, "kubizm", "impresjonizm", itd... Też jesteś przeciw tworzeniu takich kategorii np. malarstwa?
I wreszcie, gdy słyszę jakąś muzykę, która mi się podoba i wiem pod jaki gatunek podchodzi, to dzięki temu gdy zobacze na ulicy plakat "Koncert jazzowy" już wiem czy się wybrać czy nie

A określenie "elektro-folk cygański o zabarwieniu dalekowschodnim", to nie stworzona nazwa gatunku, a określenie tej muzyki, nic więcej
No bo czy nie należy w ogóle pisać o muzyce?

Rozumiem poniekąd Twoje zdanie, spotkałem nawet taki cytat "writing about music is like dancing about architecture...".
Świetny cytat, bo ja też uważam, że muzyki powinno się słuchać i ją przeżywać... ale nie widzę nic złego w określaniu słownie muzyki
Kategorie (etykietki) takie jak "metal", "rock", "etno", to ułatwiają.
Tylko czasem określenie "metal" to zbyt pojemny worek i dlatego powstało określenie "gothic metal". Itd...

Edit:

Podsumowując: czy jest coś dziwnego w pytaniach "jaki to gatunek? mieszanina jakich gatunków? czym inspirowana jest ta muzyka? jakie ma korzenie?". Czy Ty sobie nie zadajesz takich pytań? No nie wierzę no



" />on jest fotografem a nie malarzem impresjonista

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wpserwis.htw.pl
  • Powered by MyScript